Idefiqss
Kilometervreter
Ik ben bij afl. 4....En, ben je er al achter dat D66 het wel degelijk letterlijk bedoeld heeft?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben bij afl. 4....En, ben je er al achter dat D66 het wel degelijk letterlijk bedoeld heeft?
Het gaat net bij de publieke omroep niet om kwantiteit, maar om zoveel mogelijk doelgroepen aan bod te laten komen. Maar eenvoudig entertainment kan je overal halen, daar hoeft de NPO van mij geen belastinggeld aan te besteden. Het hele omroepbestel dat we vroeger hadden is overigens ook al behoorlijk om zeep door de fusies. Er zijn geldwolven aangetrokken gegaan met toxische problematieken van dien, de verhalen zijn bekend.
Dat het binnen de totale begroting relatief weinig is vind ik geen goed argument om achteloos een miljard tegen deels onzin aan te smijten.
Jeetje, opportunisme bij een BBB'er?!Ik denk dat het vrij opportunistisch is.
Jeetje, opportunisme bij een BBB'er?!![]()
Het is klein geld, symbolisch bijna. En tuurlijk mag je kritisch kijken naar de uitgaven maar als ze een deel van het volk vertier kunnen bieden waar de commerciële omroepen niet toe in staat zijn dan mag dat wat kosten.Het gaat net bij de publieke omroep niet om kwantiteit, maar om zoveel mogelijk doelgroepen aan bod te laten komen. Maar eenvoudig entertainment kan je overal halen, daar hoeft de NPO van mij geen belastinggeld aan te besteden. Het hele omroepbestel dat we vroeger hadden is overigens ook al behoorlijk om zeep door de fusies. Er zijn geldwolven aangetrokken gegaan met toxische problematieken van dien, de verhalen zijn bekend.
Dat het binnen de totale begroting relatief weinig is vind ik geen goed argument om achteloos een miljard tegen deels onzin aan te smijten.
Nou en. Wijers is weg, dus missie is geslaagd!![]()
NRC rectificeert Wijers-berichten, biedt oud-informateur en lezers excuses aan
De krant heeft bij drie verhalen de tekst toegevoegd: "NRC kan niet instaan voor de zorgvuldige totstandkoming van dit artikel."nos.nl
Assumptions are the mother of all fuckups.![]()
Campagne moet groepsdruk bij jonge mannen op platteland bespreekbaar maken
Op het platteland is de druk om te conformeren over het algemeen groter. Groepsdruk om te voldoen aan strikte mannelijkheidsnormen kan voor jonge jongens grote gevolgen hebben.nos.nl
Ik geloof best dat traditionele waarden meer een rol spelen in Grolloo dan in Amsterdam. Maar als er toch ergens een probleem is met onderdrukking van andersdenkenden, vrouwen en vrouwenhaters, dan is het wel is niet-westerse culturen. En die vindt je meer in Amsterdam dan in Grolloo. Maar dat zal wel niet benoemd mogen worden. Het probleem ligt bij de plattelands jongens. Blanken mannen. Die voelen groepsdruk om conservatief te zijn. En dat is een probleem.
Ik zal je vertellen waarom dit wordt gezien als een probleem; buiten de Randstad stemmen ze overwegend niet op D66 en GroenLinks. Dat is fout gedrag. Dat moet bijgesteld worden.
Nou en. Wijers is weg, dus missie is geslaagd!
Vlak de invloed van religie op het platte land niet uit. Streng gereformeerden hebben ook middeleeuwse denkwijzen.![]()
Campagne moet groepsdruk bij jonge mannen op platteland bespreekbaar maken
Op het platteland is de druk om te conformeren over het algemeen groter. Groepsdruk om te voldoen aan strikte mannelijkheidsnormen kan voor jonge jongens grote gevolgen hebben.nos.nl
Ik geloof best dat traditionele waarden meer een rol spelen in Grolloo dan in Amsterdam. Maar als er toch ergens een probleem is met onderdrukking van andersdenkenden, vrouwen en vrouwenhaters, dan is het wel is niet-westerse culturen. En die vindt je meer in Amsterdam dan in Grolloo. Maar dat zal wel niet benoemd mogen worden. Het probleem ligt bij de plattelands jongens. Blanken mannen. Die voelen groepsdruk om conservatief te zijn. En dat is een probleem.
Ik zal je vertellen waarom dit wordt gezien als een probleem; buiten de Randstad stemmen ze overwegend niet op D66 en GroenLinks. Dat is fout gedrag. Dat moet bijgesteld worden.
Geloof niet dat streng gereformeerden nou een problematische doelgroep is. Zeker niet gezien hun zeer beperkte omvang. Het grootste probleem van streng gereformeerden is hun weerstand tegen vaccineren. En laat ze nou juist op dat punt bijval krijgen van hippe stadsmoeders.Vlak de invloed van religie op het platte land niet uit. Streng gereformeerden hebben ook middeleeuwse denkwijzen.
Dat is jouw mening, ik heb ooit een vriendinnetje uit een streng gereformeerd gezin gehad. Ik kan je vertellen dat dit tot grote problemen (voor haar) leidde. Ga vooral ook eens je oor te luisteren leggen bij een abortuskliniek.Geloof niet dat streng gereformeerden nou een problematische doelgroep is. Zeker niet gezien hun zeer beperkte omvang. Het grootste probleem van streng gereformeerden is hun weerstand tegen vaccineren. En laat ze nou juist op dat punt bijval krijgen van hippe stadsmoeders.
Ik zeg niet dat er geen problemen kunnen zijn in een streng reformatorisch gezin. Ik zeg dat de groep zo klein is dat je hier geen landelijke campagne op hoeft te zetten. Ik ben trouwens zonder gereformeerd te zijn, tegen abortus (aantal medische uitzonderingen nagelaten). Dus wat dat betreft heb je een slechte aan me.Dat is jouw mening, ik heb ooit een vriendinnetje uit een streng gereformeerd gezin gehad. Ik kan je vertellen dat dit tot grote problemen (voor haar) leidde. Ga vooral ook eens je oor te luisteren leggen bij een abortuskliniek.
Nee dat denk ik niet. Het is niet tegen Wijers persoonlijk geweest. Maar meer “de hijgerigheid” / “de ophefmachine” die voorrang krijgt op kwalitatieve journalistiek. Hou ik niet van.Duurde wel lang want die journalist Eric Smit zei dezelfde dag al dat niet Wijers maar hij die opmerking maakte. Wel prima dat NRC rectificeert natuurlijk.
Overigens is Wijers niet weg vanwege deze vermeende opmerking maar vanwege de 'feeks' opmerking. Met je 'missie geslaagd' lijk je te veronderstellen dat het een geplande opzet van NRC zou zijn, klopt dat?
Die groep is niet klein en behalve vaccinatie is er ook een aversie tegen alles wat niet hetero is en emancipatie.Geloof niet dat streng gereformeerden nou een problematische doelgroep is. Zeker niet gezien hun zeer beperkte omvang. Het grootste probleem van streng gereformeerden is hun weerstand tegen vaccineren. En laat ze nou juist op dat punt bijval krijgen van hippe stadsmoeders.
Ik lees nooit dat er een homostel in elkaar geslagen wordt in Staphorst. Maar goed, maar ongeveer 1% van de bevolking is streng gereformeerd. Het is in ieder geval niet de doelgroep waar deze campagne op gericht is. 16% van Nederland heeft een niet westerse achtergrond, waarvan ongeveer 50-60% in de 4 grote steden woont. Een groep waar deze campagne ook niet op gericht is.Die groep is niet klein en behalve vaccinatie is er ook een aversie tegen alles wat niet hetero is en emancipatie.
Daar heb jij (gelukkig) helemaal niets over te vertellen, mits je een vrouw- en zwanger bent. En dat ben jij volgens mij niet.Ik zeg niet dat er geen problemen kunnen zijn in een streng reformatorisch gezin. Ik zeg dat de groep zo klein is dat je hier geen landelijke campagne op hoeft te zetten. Ik ben trouwens zonder gereformeerd te zijn, tegen abortus (aantal medische uitzonderingen nagelaten). Dus wat dat betreft heb je een slechte aan me.
De helft van een kind is van de vrouw en de andere helft van een man. Dat het kind van zijn statistisch 80 jarige leven, 9 maanden in de vrouw doorbrengt, doet daar weinig aan af. Dat maakt de man direct belanghebbende. Daarnaast mag volgens mij mag iedereen een mening hebben over medisch ethische zaken. Ik ben tegen het doden van gezonde kinderen. Maar ik weet ook dat ik in de minderheid ben in Nederland.Daar heb jij (gelukkig) helemaal niets over te vertellen, mits je een vrouw- en zwanger bent. En dat ben jij volgens mij niet.
Zo is het nu inderdaad. Maar ik ben het daar fundamenteel en principieel mee oneens.De vrouw draagt, de vrouw beslist. Natuurlijk mag je een mening hebben, maar je gaat er gewoonweg niet over. De vader is belanghebbende, maar geen beslisser.
Dat kan, ben dan wel benieuwd hoe dat er voor jou dan uitziet. De vrouw is (ongewenst) zwanger en wil de zwangerschap afbreken, maar lennie zegt nee. Zou ze dan in jouw ideale wereld gedwongen moeten worden de zwangerschap te voldragen? Tegen haar zin en wens?Zo is het nu inderdaad. Maar ik ben het daar fundamenteel en principieel mee oneens.
Grote verschil met moslims is dat ze anders-gelovigen en niet-gelovigen niet naar het leven staan.Geloof niet dat streng gereformeerden nou een problematische doelgroep is. Zeker niet gezien hun zeer beperkte omvang. Het grootste probleem van streng gereformeerden is hun weerstand tegen vaccineren. En laat ze nou juist op dat punt bijval krijgen van hippe stadsmoeders.
Ja. Als jij niet zwanger wilt worden, moet je voorbehoedmiddelen gebruiken. Als je dat niet doet, dan is dat geen reden om je kind te doden.Dat kan, ben dan wel benieuwd hoe dat er voor jou dan uitziet. De vrouw is (ongewenst) zwanger en wil de zwangerschap afbreken, maar lennie zegt nee. Zou ze dan in jouw ideale wereld gedwongen moeten worden de zwangerschap te voldragen? Tegen haar zin en wens?
Stel dat je zwanger bent van je verkrachter. Je vader bijvoorbeeld. Ben je dan nog steeds tegen abortus?Ja. Als jij niet zwanger wilt worden, moet je voorbehoedmiddelen gebruiken. Als je dat niet doet, dan is dat geen reden om je kind te doden.
Zo is het nu inderdaad. Maar ik ben het daar fundamenteel en principieel mee oneens.
Grote verschil met moslims is dat ze anders-gelovigen en niet-gelovigen niet naar het leven staan.
Van der Staaij heeft niet ondertekend, dat bleek een misverstand.Maar fout zijn ze zeker. Van der Staaij ondertekende de Nashville verklaring en vindt dus dat homosexualiteit een ziekte is die je moet genezen. Hij is knettergek. Maar niet gevaarlijk.
Ik las dat het 'geen bewuste actie was', maar hij heeft wel degelijk ondertekend.(bijna) niet meer. Dat was een aantal eeuwen helaas anders.
Van der Staaij heeft niet ondertekend, dat bleek een misverstand.
Vanuit die gedachte kan je vrij eenvoudig heel veel meer scenario’s bedenken waar je een kind niet in geboren wilt laten worden. Maar dan zouden we moeten ingrijpen in de persoonlijke levenssfeer achter de voordeur. Doen we ook niet.Want het laatste dat een kind kan gebruiken is een moeder die het niet wil
Oh, de vrouw moet voorbehoedsmiddelen gebruiken? Dus bij de vrouw ligt de verantwoordelijkheid voor het wel/niet zwanger worden? En de man alleen de lusten?Ja. Als jij niet zwanger wilt worden, moet je voorbehoedmiddelen gebruiken. Als je dat niet doet, dan is dat geen reden om je kind te doden.
De SGP is wel degelijk gevaarlijk. Ze uiten het niet zozeer, maar reken maar dat ze autocratisch zijn. Ze hebben geen macht en bewegen binnen de rechtsstaat en weten wat de samenleving van ze verwacht. Ze brengen hun boodschap diplomatiek, maar dat maakt ze niet minder eng. Ze zijn voor de doodstraf en vinden dat je de leidende autoriteit moet dienen want Gods wil. Daarom heulden ze ook met de Duitsers in 40-45 (Kersten).Grote verschil met moslims is dat ze anders-gelovigen en niet-gelovigen niet naar het leven staan.
Maar fout zijn ze zeker. Van der Staaij ondertekende de Nashville verklaring en vindt dus dat homosexualiteit een ziekte is die je moet genezen. Hij is knettergek. Maar niet gevaarlijk.
Precies! Eindelijk iemand die het snapt.Oh, de vrouw moet voorbehoedsmiddelen gebruiken? Dus bij de vrouw ligt de verantwoordelijkheid voor het wel/niet zwanger worden? En de man alleen de lusten?
Wie van de 2 het gebruikt is mij om het even. Het nalaten kan in ieder geval geen reden zijn tot het doden van je kind.Oh, de vrouw moet voorbehoedsmiddelen gebruiken? Dus bij de vrouw ligt de verantwoordelijkheid voor het wel/niet zwanger worden? En de man alleen de lusten?
Jij ook met abortus.Ze zijn voor de doodstraf
Een foetus is natuurlijk geen kind, lennie.Wie van de 2 het gebruikt is mij om het even. Het nalaten kan in ieder geval geen reden zijn tot het doden van je kind.
Dat is onzin. Abortus kan tot 24 weken, daarna alleen bij medische noodzaak. En wat der Magistrat al zegt; het is een foetus, geen kind.Jij ook met abortus.
Nee, jij legt de verantwoordelijkheid volledig bij de vrouw. In jouw casus moet de vrouw dit doen, of op de man vertrouwen met het risico op het voldragen van een ongewenste zwangerschap.Wie van de 2 het gebruikt is mij om het even. Het nalaten kan in ieder geval geen reden zijn tot het doden van je kind.
Als je als vrouw zegt dat je geen sex wilt tenzij hij een condoom draagt, wordt vrijwel elke man tot een soort McGyver om zo’n ding te bemachtigen.Nee, jij legt de verantwoordelijkheid volledig bij de vrouw. In jouw casus moet de vrouw dit doen, of op de man vertrouwen met het risico op het voldragen van een ongewenste zwangerschap.
Een foetus is een mooie naam om een ongeboren kind te anonimiseren. Maar het is natuurlijk gewoon een kind.Dat is onzin. Abortus kan tot 24 weken, daarna alleen bij medische noodzaak. En wat der Magistrat al zegt; het is een foetus, geen kind.
Een foetus is een mooie naam om een ongeboren kind te anonimiseren. Maar het is natuurlijk gewoon een kind.
Wat is het verschil tussen een pasgeboren kind en een foetus?Ja, blauw is natuurlijk gewoon rood.
Je kan wel iets stellen, maar dat maakt het nog geen waarheid.
Dat kan een oeverloze discussie worden. Een foetus varieert van een klomp cellen in de eerste weken tot wat het is na 23 weken. Het is in ieder geval nog geen kind. Het is niet zelfstandig levensvatbaar. Dat is een pasgeboren voldragen en gezond kind, waar het de elementaire levensfuncties betreft, wel.Wat is het verschil tussen een pasgeboren kind en een foetus?
Tsja, maar dat gaat het in de discussie over abortus wel mis. De wet heeft een duidelijke grens moeten stellen, gestaafd op wetenschappelijke onderzoeken. Maar dat doet niet af dat dit in strijd kan zijn met iemands geloof.Dat staat in de wet omschreven.
Ik kan geen eenduidige definitie vinden in de wet. Als het gaat om een levensvorm die niet zelfstandig levensvatbaar is, dan ken ik er nog wel een paar. Ik noem maar iemand die in coma raakt. Waarbij je met zekerheid kunt stellen dat hij na 9 maanden weer volledig zal herstellen.Dat kan een oeverloze discussie worden. Een foetus varieert van een klomp cellen in de eerste weken tot wat het is na 23 weken. Het is in ieder geval nog geen kind. Het is niet zelfstandig levensvatbaar. Dat is een pasgeboren voldragen en gezond kind, waar het de elementaire levensfuncties betreft, wel.