Bedankt voor het bevestigen van mijn punt. D66 zal dan weer beweren dat zij niet met de extreemrechtse, levensgevaarlijke JA21 in een regering willen. Maar zoals ik al aangaf: dan hebben we dus meerdere partijen die hetzelfde gedrag vertonen en komen we niet tot een regering.
Ik gaf ook aan wat mij betreft alle partijen die hier krampachtig aan vasthouden fout bezig zijn. En zoals
@Bimmert aangeeft snap ik bezwaren van beide partijen wel, en hebben ze evenveel recht op hun bezwaren. Er is hier niet één partij die alles blokkeert zoals jij nu wel beweer. Ik heb zelf D66 gestemd maar zou als we tegen juni nog steeds zonder kabinet zitten liever hebben dat ze tóch wel JA21 erbij vragen, we zullen toch een regering moeten hebben. Dat D66 dat met tegenzin zou doen begrijp ik wel.
Ik vind JA21 ook geen extreemrechtse partij (ook al schreef ik dat een paar zinnen terug wel), laat die zich maar eens bewijzen. De PVV heeft die kansen gehad en verprutst.
Dat is anders dan continu roepen hunnie zijn extreem…… wat jij nu voor de zoveelste keer over PVDA/GL schijft. Wat moeten we dan volgens jou doen met mensen die daarop stemmen? Want ze zijn toch zo gevaarlijk?
Blijft bijzonder dat Rusland en een hele rits bananenrepublieken geen gevaar zijn volgens jou, maar PVDA/GL stemmers wel. Terwijl die in werkelijkheid veel minder van jou verschillen dan de doorsnee Rus.