lennie
Kilometervreter
Je bent zo anti, dat je niks positiefs wilt zien.Maar waar blijkt dit dan uit? Ik zie het echt niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bent zo anti, dat je niks positiefs wilt zien.Maar waar blijkt dit dan uit? Ik zie het echt niet.
Nu niet persoonlijk worden lennie, ik stel gewoon een vraag. Niet mij de schuld geven dat je jouw standpunt niet kunt motiveren, op de man gaan spelen komt niet zo sterk over.Je bent zo anti, dat je niks positiefs wilt zien.
De gunfactor is idd van belang. Triest eigenlijk, maar voor veel mensen is dit doorslaggevend.Op asiel en migratie heeft de PVV duidelijk een verkeerde minister gezet. Die had geen enkele gunningsfactor.
Is die motivatie niet nodig om dat artikel 110 te activeren? Ik kan mij voorstellen dat je niet zomaar om de Tweede Kamer heen mag zonder goede reden.Volgens mij stond in het hoofdlijnen akkoord dat het kabinet zo snel mogelijk het staatsnoodrecht / een noodconstructie in het vreemdelingenrecht wil activeren om het “strengste toelatingsregime ooit” in te voeren. Verder niet. Daar heeft de NSC later meer eisen aan gesteld. Terecht of niet, maar dat heeft direct chaos gegeven.
Ook zij is tegen wat wel kan en wat niet kan aangelopen. Maar bij haar had ik inderdaad wel het idee dat er kennis is, ze is ook gelijk een witte raaf samen met Bosma.Ze heeft er te kort gezeten voor grote veranderingen. Dat is ook niet wat ik schreef. Al heeft ze wel het zorgakkoord gesloten. Maar dat ze kundig, betrokken en bevlogen is/was staat buiten kijf.
Zonder Wilders valt die partij om.De gunfactor is idd van belang. Triest eigenlijk, maar voor veel mensen is dit doorslaggevend.
Mijn moeder heeft vroegah D66 gestemd omdat ze Jan Terlouw zo'n 'sympathieke man' vond
De PVV zou er ook beter aan doen om Bosma naar voren te schuiven als nr. 1. Maar zolang Wilders nog in de politiek zit, gaat dit niet gebeuren. Bosma zou zomaar voor 10 zetels extra kunnen zorgen. En dat alleen door het hoofd en het haar van Wilders. Okay, en nog een beetje door de tone of voice.
Wat dat betreft best bewonderenswaardig dat Baudet wél heeft ingezien dat hij de gunfactor niet (meer) had. Het leidde direct tot een flinke zetelwinst!
Bosma, is dat niet de man die riep dat er in Zuid-Afrika een genocide op blanken plaatsvindt?Ook zij is tegen wat wel kan en wat niet kan aangelopen. Maar bij haar had ik inderdaad wel het idee dat er kennis is, ze is ook gelijk een witte raaf samen met Bosma.
Misschien moeten we het net als de Turken doen. Die Schoten zonder pardon Russische gevechtsvliegtuigen neer toen ze in Turks luchtruim kwamen.Voor hen die niet in oorlog geloven.
![]()
Rutte waarschuwt in diepdonkere tinten voor Russisch gevaar: ‘We moeten voorbereid zijn op oorlog’
Toespraak NAVO-chef: De secretaris-generaal van de NAVO maande Europa tijdens een grote toespraak in Berlijn zich voor te bereiden op oorlog. Op de controverse rond de Amerikaanse Nationale Veiligheidsstrategie ging Rutte niet direct in.www.nrc.nl
Precies. Europa moet assertiever worden.Misschien moeten we het net als de Turken doen. Die Schoten zonder pardon Russische gevechtsvliegtuigen neer toen ze in Turks luchtruim kwamen.
Are you in Rome do as the Romans do, are you in Turkey do as the turkey's do.Misschien moeten we het net als de Turken doen.
Dat is niet mijn bedoeling. Ik speel niet op de man. Dat doe ik nooit. Ze is 20 jaar woordvoerder geweest op het onderwerp. Dan heb je kennis. Als je interviews met haar luistert dan hoor je de bevlogenheid.Nu niet persoonlijk worden lennie, ik stel gewoon een vraag. Niet mij de schuld geven dat je jouw standpunt niet kunt motiveren, op de man gaan spelen komt niet zo sterk over.
Ok, geen probleem.Dat is niet mijn bedoeling. Ik speel niet op de man. Dat doe ik nooit. Ze is 20 jaar woordvoerder geweest op het onderwerp. Dan heb je kennis. Als je interviews met haar luistert dan hoor je de bevlogenheid.
Genocide is een term die de laatste jaren nogal aan inflatie onderhevig is geraakt, maar dat er grootschalig radicaal geweld tegen blanke boeren en onteigeningen plaatsvinden die nauwelijks aandacht krijgen in de internationale pers, dat is wel evident.Bosma, is dat niet de man die riep dat er in Zuid-Afrika een genocide op blanken plaatsvindt?
Ah Rutte zegt het. Dan moet het wel waar zijn.Voor hen die niet in oorlog geloven.
![]()
Rutte waarschuwt in diepdonkere tinten voor Russisch gevaar: ‘We moeten voorbereid zijn op oorlog’
Toespraak NAVO-chef: De secretaris-generaal van de NAVO maande Europa tijdens een grote toespraak in Berlijn zich voor te bereiden op oorlog. Op de controverse rond de Amerikaanse Nationale Veiligheidsstrategie ging Rutte niet direct in.www.nrc.nl
Nou, dat valt volgens mij wel mee. Daar zijn internationale afspraken en begrippen voor.Genocide is een term die de laatste jaren nogal aan inflatie onderhevig is geraakt,
En dat is eigenlijk vreemd, want genocide is vrij duidelijk gedefinieerd.Genocide is een term die de laatste jaren nogal aan inflatie onderhevig is geraakt
Klopt. Maar ik hoor en lees in de pers de term regelmatig, terwijl de afgelopen 10 jaar alleen is vastgesteld dat IS genocide op de Yezidi’s heeft gepleegd.Nou, dat valt volgens mij wel mee. Daar zijn internationale afspraken en begrippen voor.
Dan ben je niet bij de tijd, wetenschappelijk ia vastgesteld dat volgens de internationale definities Israel in Gaza genocide heeft gepleegd.Klopt. Maar ik hoor en lees in de pers de term regelmatig, terwijl de afgelopen 10 jaar alleen is vastgesteld dat IS genocide op de Yezidi’s heeft gepleegd.
Ik heb helemaal geen zin om in de Israël Palestijnse discussie te komen. Maar dat is niet waar.I
Dan ben je niet bij de tijd, wetenschappelijk ia vastgesteld dat volgens de internationale definities Israel in Gaza genocide heeft gepleegd.
Ik heb helemaal geen zin om in de Israël Palestijnse discussie te komen. Maar dat is niet waar.
Internationale gerechtshoven moeten genocide vaststellen en dat is niet gedaan.
Nonsens, het is wetenschappelijk vastgesteld. Het IG zal dat uiteindelijk doen, mits niet gesaboteerd door de VS. En dat gebeurt al.Internationale gerechtshoven moeten genocide vaststellen en dat is niet gedaan.
De VS en ook devUK, zijn het hier niet mee eens. Zoals Twix al constateerde, hoe genocide wordt vastgesteld is helder gedefinieerd. En onderdeel daarvan is dat een onafhankelijk strafhof dit moet vaststellen. Dat is niet gedaan.Dat is het punt niet, het is wetenschappelijk vastgesteld. Het IG zal dat uiteindelijk doen, mits niet gesaboteerd door de VS.
Bovendien ziet een blinde wat er in Gaza én de WB plaatsvindt door 'het leger van god'.
Het is niet aan hen om het vast te stellen. Het is slechts een mening.Blijf maar ontkennen lennie, de wereld weet beter. Ook de wetenschap heeft dit vastgesteld.
En de VN, Amnesty....
Maar verder hou ik er over op.
Je hebt mij nog nooit kunnen betrappen op enige vorm van rascisme. Dat gaat ook niet gebeuren. Ik stel gewoon vast dat er volgens de definitie maar 1x genocide is vastgesteld de afgelopen 10 jaar. Door moslimextremisten.Mooie boel, lennie. Je poneert iets - wat overduidelijk fout is, Idefiqss komt met duidelijke tegenargumenten en je reageert met 'het is slechts een mening'.
Overigens vinden er wel meerdere volkerenmoorden plaats in de wereld, helaas. Wel teleurstellend dat je net die ene noemt vanuit moslimfundamentalisten.
Internationale gerechtshoven moeten genocide vaststellen en dat is niet gedaan.
Ik heb geen beschuldiging van racisme voorbij zien komen lennie. En 'wetenschap is maar een mening' wordt over het algemeen slechts gebezigd door wappies. Bijzondere stellingname derhalve.
Daar heb je zeker gelijk in. Het is dan ook geen veroordeling, maar een constatering.Wetenschap is wat anders dan recht spreken, je moet dat niet door elkaar halen en gebruiken.
Maar we zien wel met z'n allen dat een (Palestijns) volk wordt vermoord, verdreven en gemarteld. Net als bijvoorbeeld in Darfur.Zo is het. Er is vooralsnog geen definitieve gerechtelijke uitspraak van een internationaal gerechtshof waarin juridisch bindend is vastgesteld dat Israël wettelijk bewezen genocide heeft gepleegd in Gaza.
Hij gaf de suggestie door te melden:Ik heb geen beschuldiging van racisme voorbij zien komen lennie
Dit is een onjuiste voorstelling van zaken. Dat genocide niet juridisch bewezen is impliceert niet dat het niet is gebeurd.Ik kan het ook niet helpen dat dat net de enige is die de afgelopen 10 jaar heeft plaatsgevonden.
Mooie boel, lennie. Je poneert iets - wat overduidelijk fout is, Idefiqss komt met duidelijke tegenargumenten en je reageert met 'het is slechts een mening'.
Overigens vinden er wel meerdere volkerenmoorden plaats in de wereld, helaas. Wel teleurstellend dat je net die ene noemt vanuit moslimfundamentalisten.
De useful idiot van het moslim terrorisme.
Dat het niet juridisch is bewezen, betekent dat het geen genocide genoemd kan worden. Wat niet wil zeggen dat de burgerbevolking niet heeft geleden.Dit is een onjuiste voorstelling van zaken. Dat genocide niet juridisch bewezen is impliceert niet dat het niet is gebeurd.
Over suggesties gesproken.
Deels heb je gelijk. Formeel is er geen sprake van genocide, er kunnen geen juridische consequenties aan worden verbonden. Rechtsgeleerden hebben wel vastgesteld dat er volgens de geldende definities wel sprake van is. Maar niemand heeft iets aan een semantische discussie.Dat het niet juridisch is bewezen, betekent dat het geen genocide genoemd kan worden. Wat niet wil zeggen dat de burgerbevolking niet heeft geleden.
Het is geen semantische discussie.Deels heb je gelijk. Formeel is er geen sprake van genocide, er kunnen geen juridische consequenties aan worden verbonden. Rechtsgeleerden hebben wel vastgesteld dat volgens de geldende definities wel sprake van is. Maar niemand heeft iets aan een semantische discussie.
Wel ben ik blij dat je aangeeft dat er sprake is van leed onder de bevolking, dat is winst.
Het is geen semantische discussie.
Volgens mij begon de discussie met de constatering dat genocide vrij duidelijk is gedefinieerd. Jij maakt het dus onnodig ingewikkeld door er je eigen invulling aan te geven.Jawel, jij zegt dat er geen sprake is van genocide omdat er geen vonnis voorligt.
Ik zeg dat er wel sprake van is op basis van de wetenschap (constatering).
Nee, ik geef er een wetenschappelijke invulling aan. Ik stop nu met deze discussie. Het leidt nergens toe anders dan het krijgen van het eigen gelijk. Punt.Volgens mij begon de discussie met de constatering dat genocide vrij duidelijk is gedefinieerd. Jij maakt het dus onnodig ingewikkeld door er je eigen invulling aan te geven.
Je geeft er geen wetenschappelijke invulling aan. Er zijn een aantal rechtsgeleerden die constateren dat dit conflict heel veel kenmerken heeft. Er zijn misschien ook wel rechtsgeleerden die wat anders constateren. Daarom hebben we gerechtshoven. Zo ingewikkeld is het niet.Nee, ik geef er een wetenschappelijke invulling aan. Ik stop nu met deze discussie. Het leidt nergens toe anders dan het krijgen van het eigen gelijk. Punt.
Jij (en bimmert) hebben de link die ik gedeeld heb duidelijk niet gelezen, het is inderdaad niet ingewikkeld. Maar waar geen wil is....Je geeft er geen wetenschappelijke invulling aan. Er zijn een aantal rechtsgeleerden die constateren dat dit conflict heel veel kenmerken heeft. Er zijn misschien ook wel rechtsgeleerden die wat anders constateren. Daarom hebben we gerechtshoven. Zo ingewikkeld is het niet.