Muddy Bandit
Wegverkenner
Om de doodsimpele reden dat bij oefeningen al gebleken is dat hoge militairen ook totaal geen benul hebben van de moderne oorlogsvoering met drones.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij lijkt wel de spin doctor voor D66. Het gaat niet om de opleiding, maar om het liegen. Gebrek aan integriteit.Ik heb net even onderstaand bekeken waarover het over Van Berkel gaat.
Daar zit dan Jimmy Dijk om een lans te breken voor mensen zonder opleiding. Deze zouden beter vertegenwoordigd moeten worden in de Tweede Kamer. Trots is hij dat de SP loodgieters en elektriciens in de partij heeft. Ondertussen heeft hij zelf een bacheloropleiding Sociologie gevolgd. Ik heb daar dan toch moeite mee. Zo'n betoog verliest toch zijn waarde. Als je dat zo graag dat er meer praktisch opgeleide mensen wilt, laat dan zo'n loodgieter de partij leiden.
Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Mwah, ik zie wel wat verschillen. Maar wie ben ik?lood om oud ijzer?
Omdat hij zich uitspreekt tegen genocide.Mijn 'favoriete' Magere Mannetje Sjoerd Sjoerdsma de Sjoerdste uit Sjoerdistan is ook weer eens in het nieuws. Hij schijnt op een Chinees lijstje te staan. En niet dat lijstje van nr. 34 Babi Pangang.
Het kan niet op voor D66.
Ik stel niet zulke hoge eisen aan mijn reacties dat die altijd 'een punt' moeten maken.Omdat hij zich uitspreekt tegen genocide.
Wat is je punt?
Babi pangang is een Indonesisch gerecht, trouwens.
Oef. Deze is niet best. Te weinig thee gedronken.Past iemand mét ruggengraad wel in het team?
Spijt van mijn stem op d66. Weer geen belasting op kapitaal (ik zei het eerder al), maar op inkomen en sociale zekerheid. Kapitaal blijft volledig buiten schot.
En so much voor Yezilguz met haar 'hardwerkende Nederlander.
Ja ik heb dit gevoel zelf ook. Maar ik wacht nog even af wat van de plannen overblijft voor ik oordeel. Want die plannen zijn leuk maar hebben nog altijd geen meerderheid, mogelijk is daar rekening mee gehouden in het regeerprogramma omdat ze verwachten meerderheden te moeten zoeken over links.Spijt van mijn stem op d66. Weer geen belasting op kapitaal (ik zei het eerder al), maar op inkomen en sociale zekerheid. Kapitaal blijft volledig buiten schot.
Helemaal mee eens.Een goede toekomst voor ons land, dus een regering zonder vvd
Nee dank je welDus met D66?
Spijt van mijn stem op d66. Weer geen belasting op kapitaal (ik zei het eerder al), maar op inkomen en sociale zekerheid. Kapitaal blijft volledig buiten schot.
Babi pangang is een Indonesisch gerecht, trouwens.
Voor een goede toekomst voor ons land is er een duurzaam beleid nodig waar op gebouwd kan worden door zowel overheid, het bedrijfsleven en de consument, en een duurzaam beleid is wel iets wat een stuk verder vooruit moet kijken als hooguit 1 verkiezingsronde.Een goede toekomst voor ons land, dus een regering zonder vvd
Voor een goede toekomst voor ons land is er een duurzaam beleid nodig waar op gebouwd kan worden door zowel overheid, het bedrijfsleven en de consument, en een duurzaam beleid is wel iets wat een stuk verder vooruit moet kijken als hooguit 1 verkiezingsronde.
En dat is nou net iets wat ik al die huidige roeptoeters, potverteerders en drammende kleutertjes in de politiek dus absoluut niet voor elkaar zie krijgen, ze kibbelen daar maar aan 1 stuk door over allerlei kleine (en vaak onzinnige) details en verliezen het totaalplaatje en overzicht hierbij volledig uit het oog.
Het politieke beleid van de laatste decennia heeft nog het meeste weg van een impulsief spelletje paniekvoetbal en waait met alle winden en trends mee, maar netto levert dit alleen maar grote berg extra onkostenposten op die vervolgens bij de belastingbetalers weer bijeen gegraaid moeten worden + een steeds complexer wordende regelgeving waarop de handhaving in de praktijk volstrekt onmogelijk is.
Volgende verkiezingen maar eens fors wat minder partijen toelaten, laat al die huidige partijtjes zich vooraf maar aansluiten bij de kleur blauw, rood of groen als de verkiesbare partijen.
Die 3 kleuren geven ook al keuze genoeg op het stembiljet, al dat huidige onderlinge gekibbel en gezever over details kunnen ze ook wel vooraf in hun eigen kleur huiskamertje of stamkroeg uit gaan vechten in hun eigen tijd.
Kan ik mij wel in vinden eigenlijk.Je pleit voor de afschaffing van SP, BIJ1, Piratenpartij, PVV, FVD, BBB, JA21 en groep Markuszower in dit geval.
Onder andere ja.... zijn allemaal van die afgesplitste splinterpartijtjes die elkaar continu met haantjesgedrag over details weer in de haren vliegen, elkaar zwart praten en totaal niets toevoegen.Je pleit voor de afschaffing van SP, BIJ1, Piratenpartij, PVV, FVD, BBB, JA21 en groep Markuszower in dit geval.
Wat mij betreft nul.Hoeveel Wilders concurrenten hebben we nodig?
Het ligt er maar net aan wat de richting van BBB moet zou moeten zijn. Als je kijkt waarom ze zijn opgericht, Vermeer is een goede fractievoorzitter. Als ze een bredere partij op rechts willen worden, dan Keijzer.Maar dan zou ik direct verwacht hebben dat Mona Keijzer de leiding zou overnemen, maar nee..
Ik vind dat er een bepaalde grens moet komen. Tijdens corona hadden 80 partijen zich aangemeld, stonden gelukkig niet allemaal op de lijst, maar het zijn er naar mijn mening gewoon teveel.