Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wibi zei:Pechtold acht kans op coalitie met SP nihil...(quote)
-Gelukkig acht ik de kans op een samenwerking met D'66 nog kleiner...
Soloman zei:Ik ben ook voor een verregaand Europa, het liefst een staat. Alleen zo gaan we het redden in de wereld.
Kleine landjes zijn verleden tijd, leuk om boekjes over te schrijven.
Dutch Finnatic zei:@Solo, ik heb de Eerste Kamer ook nog even bekeken:
12 60-plussers
17 65-plussers
en 4 70-plussers (!)
Ik zou dan ook niet willen beweren dat ze allemaal stoppen voor hun 65e of op hun 60e.
Soloman zei:Het niveau van tegenwoordig Wibi, zo gaat dat. Nog even een illustratie van intelligent Nederland van Van 't Hek:
Over leuk leven gesproken: Patty Brard plat op haar opgespoten lippen zien knallen? Dat was toch feest? De 100 kilo Patty ging vrijwillig op een duikplank staan, liet zich naar beneden flikkeren, kwam met een rotklap op het water terecht en het gepeupel had een vrolijk minuutje televisie. Daarna werd het zwembad bijgevuld en kreeg ze punten van een carnavalsjury. Anderhalf miljoen debielen keken hier naar. Dat heet welvaart. Nog twee duiken van de diva en over vier jaar steunen we haar bij het schoonspringen op de Paralympics.
Soloman zei:Dutch Finnatic zei:@Solo, ik heb de Eerste Kamer ook nog even bekeken:
12 60-plussers
17 65-plussers
en 4 70-plussers (!)
Ik zou dan ook niet willen beweren dat ze allemaal stoppen voor hun 65e of op hun 60e.
Ik heb het wel over de lijsttrekkers. Dat zijn succesvolle mensen. Die zitten straks allang in de tropische zon als wij nog roest zitten te bikken.
Zo zit de wereld in elkaar.
wibi zei:Met de baantjes als 1e of 2e kamerlid die op hoge leeftijd gedaan worden wordt, m.i., een grote fout gemaakt. De havenarbeider van Rotterdam (die ik maar als voorbeeld neem) is met 18 jaar wel begonnen. Zwaar werk i.p.v. 7 uur per dag vergaderen en een keer stemmen. Mag deze persoon er mee ophouden als die 65 is ? Na 47 jaar werken voor een habbekrats mag dit toch wel ? Neelie moet met haar €25.000,-/maand doorgaan tot haar 124e !
520d zei:wibi zei:Met de baantjes als 1e of 2e kamerlid die op hoge leeftijd gedaan worden wordt, m.i., een grote fout gemaakt. De havenarbeider van Rotterdam (die ik maar als voorbeeld neem) is met 18 jaar wel begonnen. Zwaar werk i.p.v. 7 uur per dag vergaderen en een keer stemmen. Mag deze persoon er mee ophouden als die 65 is ? Na 47 jaar werken voor een habbekrats mag dit toch wel ? Neelie moet met haar €25.000,-/maand doorgaan tot haar 124e !
Dit is een grap. Toch?![]()
Daar heb ik hem nog nooit op kunnen betrappen....520d zei:wibi zei:Met de baantjes als 1e of 2e kamerlid die op hoge leeftijd gedaan worden wordt, m.i., een grote fout gemaakt. De havenarbeider van Rotterdam (die ik maar als voorbeeld neem) is met 18 jaar wel begonnen. Zwaar werk i.p.v. 7 uur per dag vergaderen en een keer stemmen. Mag deze persoon er mee ophouden als die 65 is ? Na 47 jaar werken voor een habbekrats mag dit toch wel ? Neelie moet met haar €25.000,-/maand doorgaan tot haar 124e !
Dit is een grap. Toch?![]()
520d zei:En dan noem je de verantwoordelijkheden nog niet eens, die die mensen op hun schouders hebben. Je kunt van bewindspersonen zeggen wat je wilt, maar het is heel hard werken voor relatief weinig geld. Geld is in elk geval niet de reden om de politiek in te gaan, in het bedrijfsleven verdien je veel meer.
Dutch Finnatic zei:Ik heb die columns van Youp net ontdekt. Mijn vrouw vind die man vreselijk maar ik kan er vreselijk van genieten. Zo hard. Zo waar. Deze bijvoorbeeld.
wibi zei:520d zei:En dan noem je de verantwoordelijkheden nog niet eens, die die mensen op hun schouders hebben. Je kunt van bewindspersonen zeggen wat je wilt, maar het is heel hard werken voor relatief weinig geld. Geld is in elk geval niet de reden om de politiek in te gaan, in het bedrijfsleven verdien je veel meer.
€25.000,-/netto per maand ? Wil wel ruilen hoor ! Met 1 maansalaris van haar moet een gewone man ongeveer 2 jaar voor werken...relatief weinig geld....pppffffffffffff....
meeuw zei:Denk dat 25.000 netto per jaar ongeveer een modaal (netto) inkomen is.
wibi zei:Sabbatical meeuw...En mijn rekenen is ook niet wat geweest is... 1 jaar zou beter zijn...(excuses)
Of havenarbeider door een bijstandsmoeder wijzigen. Dan klopt het wel...ongeveer...
meeuw zei:Denk dat 25.000 netto per jaar ongeveer een modaal (netto) inkomen is.
michel1975 zei:Daarnaast verhuist je woning aan het eind ook nog eens naar box 3. Het staat er echt!!!!!!!!!!!!!
Mag je vervolgens nog even aan moedertje staat belasting over je huis betalen. Laat me raden volgende stap verplicht verkopen voor zorg en pensioen!!!
Knettergek.
R-W zei:Dat zal dan ook geen werkbare situatie opleveren en er waarschijnlijk dus ook nooit doorkomen. Maar @meeuw, ik zoek nog wel geschikte magazijnmedewerker binnenkort dus...![]()