Guest
Blijkbaar niet. Anderen mogen wel een mening ventileren, maar zelf komt hij met niks...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A110-50 zei:TYN zei:Ben je jaloers ofzo?
Laat iedereen lekker z'n leven inrichten hoe die wil. Daar heb jij helemaal niets mee te maken. Met 266 euro per maand kun je geen, in jouw ogen, luxeleven financieren, dus jouw 'de belastingbetaler betaalt'-argument gaat niet op.
Geen woord aan toe te voegenGaat jouw helemaal niks aan waar dat geld vandaan komt.
Ik denk dat je jezelf iets te veel eer doet met bovenstaande. Dat blijkt ook wel uit het feit dat dit niet eens deel 2 is...wibi zei:Als oprichter van dit topic (deel 2)
Twix zei:Ik denk dat je jezelf iets te veel eer doet met bovenstaande. Dat blijkt ook wel uit het feit dat dit niet eens deel 2 is...wibi zei:Als oprichter van dit topic (deel 2)
Ze kunnen zo bij Venezuela.Soloman zei:Nooit gedacht (ben zelf zo'n beetje een halve Antilliaan geworden), maar ik ben hier nu ook een voorstander van (zie artikel). Ik volg het eiland nu in totaal 25 jaar op de voet (waarvan 11 jaar daar zelf gewoond te hebben), maar het is mooi geweest met het eiland. Alleen zeer grote kans dat Curacao na de datum van onafhankelijkheid zal vervallen tot een Haiti-achtige bananenrepubliek, er is namelijk helemaal niets. Suriname heeft nog goud en zilver, heel veel grondstoffen, maar bij dat land fronzen mijn wenkbrauwen al (puur persoonlijk).
RIJSWIJK - Curaçao heeft gekozen voor onafhankelijkheid. Dat zegt SP-Kamerlid Ronald van Raak, zaterdag na de verkiezingen op het eiland. Ook volgens de PVV betekent de uitslag dat Nederland afscheid moet nemen van Curaçao.
Nederland kan niet meer samenwerken met de MFK van oud-premier Gerrit Schotte, wegens connecties die de partij heeft met de onderwereld, stelt Van Raak opnieuw. En de Pueblo Soberano, van Helmin Wiels, wil zelf al langer onafhankelijk van Nederland worden. Het SP-Kamerlid is al langer bijzonder kritisch over vermeende corruptie en fraude op Curaçao. Hij noemde voormalig premier Schotte al eerder een zetbaas van de maffia, zei daar bewijzen voor te hebben, en vindt dat Nederland niet meer verantwoordelijk kan zijn voor het eiland.
Volledige onafhankelijkheid is beter voor Nederland en de Nederlandse belastingbetaler, stelt de PVV, die ook memoreert aan fraude en corruptie. Voorman Geert Wilders en woordvoerder Sietse Fritsma gaan het kabinet woensdag oproepen om „het afscheid van Curaçao snel te regelen”.
bron: Telegraaf
Twix zei:
wibi zei:Twix zei:
Ok, ok...dat er nog een deel was van XP06 wist IK weer niet, dus heb ik deel 3 opgericht. Heb ook nooit gezegd dat ik het politieke topic heb opgezet, maar wel deel 3. Dat klopt toch of wil je dat ook bestrijden ?
*begin 1 topic en krijgen we dit weer...*
Laat ze maar snel beginnen, ik heb nou niet echt het gevoel dat er de laatste jaren veel vooruitgang wordt geboekt in Nederland. De politiek is veel te veel bezig met de bevliegingen van de dag dan te denken aan de toekomst.wibi zei:Ze zijn van plan samen te gaan regeren. Bent u daar blij mee ?
https://www.telegraaf.nl/binnenland/verkiezingen2012/13103663/___Volgende_week_akkoord_VVD-PvdA___.html
Twix zei:wibi zei:Twix zei:
Ok, ok...dat er nog een deel was van XP06 wist IK weer niet, dus heb ik deel 3 opgericht. Heb ook nooit gezegd dat ik het politieke topic heb opgezet, maar wel deel 3. Dat klopt toch of wil je dat ook bestrijden ?
*begin 1 topic en krijgen we dit weer...*
Laat maar Wibi. Wij hebben denk ik een andere interpretatie van het woord "oprichten" in combinatie met het openen van een nieuw topic omdat het vorige vol is. Maar we zijn het nu in ieder geval eens dat dit niet deel 2 is. Hebben we in ieder geval nog iets bereikt!
Twix zei:Laat ze maar snel beginnen, ik heb nou niet echt het gevoel dat er de laatste jaren veel vooruitgang wordt geboekt in Nederland.
Ach. Ik vond haar eigenlijk wel sympathiek. Heb niet zoveel met de idealen van Groenlinks(zeg maar gerust niets!!!!) Dat een partij zich in een paar maanden zo kan decimeren. Ben wel benieuwd naar de inhoud van de brief van Sap. Als dat de rest van de partij wegblaast heeft ze in mijn ogen voldoende ballen(en dan vergeten we het stekkerdoosincident)en is ze voor mij een vent.wibi zei:Hier hadden we de oorlog niet mee kunnen winnen. Een echte vent neemt zijn verlies...(en daar zit het probleem...)
https://www.nu.nl/politiek/2940270/jolande-sap-niet-bij-afscheid-tweede-kamer.html
Twix zei:Ik moest vanochtend onderweg naar het werk eens denken aan het populaire 'de hardwerkende Nederlander'. Maar zodra je harder werkt dan de gemiddelde hardwerkende Nederlander, dan mag het grote plukken beginnen... Daar wordt je af en toe wel eens moe van.
R-W zei:@wibi: als je je eigen (dubieuze en achterhaalde) link had gelezen, had je gelezen dat:
Overwaarde
Mensen die veel eigen geld bezitten, kiezen daarom ook vaak voor een aflossingsvrije hypotheek. Zij hoeven immers niet het totale aankoopbedrag te financieren. Ook als je huis na verloop van tijd veel overwaarde heeft, kunnen mensen ervoor kiezen over te sluiten naar een volledig aflossingsvrije hypotheek.
@solo, 5% van 350k is best een aardig bedrag voor velen.
Niet helemaal juist Solo: als je er voor kiest (wat ik wel gedaan heb) wordt er een gedeelte van de extra aflossing gebruikt om te beleggen en dat moet voldoende zijn om na 30 jaar de aflossingsvrije hypotheek in 1 keer af te kunnen lossen. Daarna is het huis dus voor 100% afgelost en mijn eigendom geworden net zoals alle andere hypotheken...Je moet hier wel voor kiezen en heeft een risico net zoals nu met de crisis...Soloman zei:En als ik het goed begrijp, wordt het niet je eigen huis. De rente neemt ook niet af, want je lost niet af. Ik blijf het een bijzondere regeling vinden.
Soloman zei:Ik wil niet in je portemenee kijken, maar valt het mee? En hoe ziet het er uit als je geen belasting hierover terugkrijgt?