@wibi
Welkom terug!
Rome is inderdaad geen chaos, maar ik werd gek van de herrie en de drukte. Ik vond het erg dat de achterafstraatjes met pittoreske restaurantjes en terrasjes niet rustig waren. Veel scooters en benzinedampen! Wij vonden een enorm goed restaurant aan de andere kant van de Tiger, over de brug vanaf het Venezia-paleis, wijk heeft een bekende naam, ik weet hem alleen niet meer, waarbij we heel goed zijn geholpen en het eten fantastisch was, maar de boel werd verpest door voorbijscheurende scooters (straatje was meer een steegje).
Pizza's: Ja, dat valt tegen. Je verwacht tot heel wat in het land van de pizza, maar ik vond het maar allemaal zo zo. Op een (piccante) uitzondering na. Er zit trouwens veel verschil in restaurants daar. Ik was bang dat ik nooit meer Dr. Oetker of Dr. Wagner wilde zien na Italie, maar ik ben blij dat ik weer mijn oetkertje of wagnertje in de oven kan stoppen.
SP: Ik ben zwaar teleurgesteld in de PvdA, of liever, mijn eigen stemgedrag. De PvdA krijgt mijn stem niet meer, omdat de rijken worden ontzien en de armen en de klasse waar ik in val de zwaarste lasten moeten dragen. Voor mij is het afgelopen met PvdA, waar ik jaren voor ingezet heb. (Ik denk dat veel forummers er blij mee zullen zijn dat ik geen PvdA meer ben).