Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:Europa is nu eenmaal de toekomst, (...)
:Twibi zei:Nederland is een slecht idee ! Waarom ? Hier de redenen in vergelijk met de USA:
1. we spreken niet dezelfde taal
2. we hebben een heel rijk en een heel arm gedeelte
3. we hebben verschillende politieke stromingen
4. we hebben meerdere regeringen die allemaal moeten besluiten over belangrijke zaken...en dat kost tijd.
5. corruptie
Voldoende ?
wibi zei:Europa is een slecht idee ! Waarom ? Hier de redenen in vergelijk met de USA:
4. we hebben meerdere regeringen die allemaal moeten besluiten over belangrijke zaken...en dat kost tijd.
5. corruptie
Voldoende ?
wibi zei:Europa is een slecht idee ! Waarom ? Hier de redenen in vergelijk met de USA:
5. corruptie
Voldoende ?
deWit zei:Als je wakker blijft krijg je naast geldgebrek ook nog slaapgebrek. Ik ga ook niet wakker liggen van Europa.
A110-50 zei:wibi zei:Europa is een slecht idee ! Waarom ? Hier de redenen in vergelijk met de USA:
5. corruptie
Voldoende ?
Lol, geen armoede in de VS, geen verdeeldheid qua politiek?! Echt, dit zijn wel de slechtste argumenten die ik in tijden gezien heb...
5. corruptie
Voldoende ?
Nee jouw roerganger had het beter gedaan?wibi zei:Vertrouwen in de huidige coalitie:
![]()
Gokje...nieuwe verkiezingen in 2013 ?
Zal wel weer aan je 'ervaring' liggen he ouwe gek.wibi zei:Dit heet selectieve verontwaardiging Michel...
Man hou toch eens op met je dwingende en pedante toontje. Bij jou is er helemaal geen sprake van discussie want het zijn monologen van jouw zijde.wibi zei:Michel niet meer serieus nemen...(je bent discussie's aan het verliezen en dan reageer je op deze wijze..laf hoor...)
Good luck with your sorry little life.wibi zei:Kan niet, want jij reageert er op, dus kan nooit een monoloog zijn. Opzoeken wat het is misschien ?
wibi zei:Kan niet, want jij reageert er op, dus kan nooit een monoloog zijn. Opzoeken wat het is misschien ?
wibi zei:Vertrouwen in de huidige coalitie:
![]()
Gokje...nieuwe verkiezingen in 2013 ?
wibi zei:Don't shoot the messenger...(ik heb het niet verzonnen en het is nog wel een PvdA'er...)
Als Soloman hier nu iets van zou zeggen kan ik me dat nog voorstellen, maar niet van VVD'er RW die blijkbaar alleen op 'wibi' reageert...
wibi zei:Vandaag heeft Rutte aan de 2e kamer toegegeven dat zijn beloften op Griekenland ook al verbroken zijn...(ze kosten niets meer...)