speedtouch
Wegverkenner
R-W zei:Gewoon met je boerenverstand verder leven, beetje opletten en niet al te druk over maken. Zorgen dat je inkomsten en uitgaven een beetje in overeenstemming met elkaar zijn en niet alles zwart zien en overal complotten in zien. Zo lang je je nog druk kan maken over wat je zoal kan kopen, is er niet zoveel aan de hand![]()
Daar heb je wel gelijk in (ik hoef me 'nergens' zorgen over te maken, 8 jaar met pensioen, iedere maand geld op m'n rekening - inmiddels ook gekort op mijn pensioen), maar je ziet toch wel signalen om je heen dat we er nog láng niet zijn. ING onslaat duizenden mensen, terwijl ze een winst van 3,9 miljard hebben gemaakt over 2012, heeft nog een schuld uitstaan aan de nederlandse staat. Het is het 'criminele' aspect waar ik me vooral zorgen om maak en je ziet het zowat overal (ook buiten Nederland). Het lijkt wel alsof alles wat ooit geprivatiseerd werd nu een feestje is van topbestuurders met hun te grote broekzakken. Wij, eenvoudige burgers, zullen te allen tijde blijven opdraaien voor de blunders van de overheid, banken etc., het was altijd al, maar het neemt nou toch grote en ongezonde vormen aan.