the Fox
Net ingestapt
R-W zei:Moet hij idd zelf weten maar daar mag dan op gereageerd worden toch?
En ook voor jou, het gaat niet alleen over bonussen maar ook over vakantiegeld en eindejaarsuitkering. M.n. vakantiegeld zal voor het grootste gedeelte gelden, denk je niet?
Ik had niet in de gaten dat je het over mijn 'taart bestellen' reactie had, omdat ik daarna nog andere reacties had geplaatst. Ik dacht dat jouw reactie op mijn latere berichten betrekking had.
Wat die taart betreft: in bepaalde gevallen zoek ik niet de nuance maar breng ik mijn boodschap met enige overdrijving. Ik heb dat elders al een keer mijn vergrootglas genoemd. Dat hoef je dus niet serieus te nemen. Ik had er een sarcastisch laagje overheen gegoten, waarvan ik dacht dat dit wel werd begrepen. Al zou geld stinken, dan zou het mij niets uitmaken.
Wat er nu trouwens onder het linkje staat dat Carfanatic heeft gepost werd vanochtend in de vroege uren op het nieuws (RTL en 3FM) niet als zodanig gemeld. Toen werd gemeld dat ruim 6 miljoen werkende een naheffing konden verwachten van tussen de 300 en 700 euro. Kennelijk is men die berichtgeving nu flink aan het nuanceren. Ik zie op NU.nl dat men al meerdere updates heeft van het eerdere bericht.
[quote NU.nl ]De naheffing, vaak in de vorm van een lagere teruggave, komt uit op enkele tientjes tot zo'n 300 euro. Eerst werd er nog vanuit gegaan dat de meeste mensen rekening moesten houden met 300 euro. [/quote]