Boppie zei:
Zemelaar zei:
https://www.ad.nl/ad/nl/33624/Aanslag-Parijs/article/detail/3824820/2015/01/07/De-profeet-kan-je-niet-zomaar-tekenen.dhtml
Wanneer wordt vrijheid van meningsuiting belediging? Die vraag komt bij dit artikel bij mij naar boven.
Hier geen censuur. Die mensen zijn doodgeschoten om een paar plaatjes. Wanneer gaan idioten uit naam van Allah bepalen wanneer iemand zijn waffel maar moet houden? En als ze dat niet doen dan knallen we ze maar af? Wat mij betreft jagen ze die hufters op en slachten ze ze helemaal af. Ik heb er al een reactie over gegeven, daar sta ik 100 procent achter. Nu is het in Parijs, in Pakistan knallen ze kinderen af, in Nigeria en Somalië slachten ze halve dorpen af. Waarom? En vergis je niet, dit is niet door die lafbekken zelf verzonnen, dit is ze ingepeperd. Zoals de jongens die naar IS vertrekken om te vechten. Dit verzinnen ze niet zelf, hier worden ze toe aangezet.
Wanneer is er dán sprake van belediging?
Ik laat mezelf of mijn geliefden ook niet voor rotte vis, hoerenloper, pisvlek of bedplasser uitmaken. Hetzij in geschreven tekst, hetzij in de vorm van een plaatje. Dan neem ik ook mijn maatregelen. En hoe feller de belediging, hoe feller mijn reactie.
Ga eens in het clubhonk van Satudarah over de vacatures bij de NS beginnen, of conducteur iets voor hun is.
Nee, vrijheid van meningsuiting is mooi. Maar tot zover en niet verder. Beledigen is een grens voorbij. En dan moet je ook niet vreemd opkijken van een tegenreactie.
Wat dat betreft nog veel onnozelheid in Nederland. Journalist die nu dan toch maar zijn adres van internet haalt.
Veel Nederladers denken dat hoe wij in Nederland denken gemeengoed in de wereld is. En ja, dan kom je op de koffie.