Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
LinkedIn zei:Waar betaaldt men tegenwoordig eigenlijk nog voor?
Terence (25-05-2015 12:09 zei:Topic is ruim 7 jaar oud,
19-08-2009 00:17
Gerrit 306 zei:een typies geval
Carfanatic zei:Afgelopen weekend mijn nieuwe SEAT Mii Sport Dynamic opgehaald.
Na 9 jaar vond ik het wel eens tijd voor wat nieuws. Ook begon ik me toch wat ergeren aan het gebrek van centrale vergrendeling en airco.
Ami zei:Panda en uno zijn zeer verwand aan elkaar.
Joachim Stiller (V.u.H.D.a) zei:
Rob0032 zei:Joachim Stiller (V.u.H.D.a) zei:
Wat snap je niet?
Het valt in dezelfde categorie als "mijn potlood ligt nergens", dat is technisch gezien ook onmogelijk.
De Schaduw zei:Rob0032 zei:Joachim Stiller (V.u.H.D.a) zei:
Wat snap je niet?
Het valt in dezelfde categorie als "mijn potlood ligt nergens", dat is technisch gezien ook onmogelijk.
Maar is het taaltechnisch fout? Ik heb er nog nooit van gehoord en kan zo snel ook niks vinden wat hier over gaat.
subjectieve interpretatie
Rob0032 zei:subjectieve interpretatie
Klink heel chique, maar in werkelijkheid is het niets meer dan een dijk van een pleonasme.
Moderator
Soloman zei:Zo en dan gaat het nu weer over Audi die zijn (of haar?) onderhoudsprijzen verhoogd.
Ai!!! Dat doet pijn!
Terence zei:Soloman zei:Zo en dan gaat het nu weer over Audi die zijn (of haar?) onderhoudsprijzen verhoogd.
Ai!!! Dat doet pijn!
Roep maar?![]()
der Magistrat zei:Terence zei:Soloman zei:Zo en dan gaat het nu weer over Audi die zijn (of haar?) onderhoudsprijzen verhoogd.
Ai!!! Dat doet pijn!
Roep maar?![]()
Oké: au! Au!
Soloman zei:Rob0032 zei:subjectieve interpretatie
Klink heel chique, maar in werkelijkheid is het niets meer dan een dijk van een pleonasme.
Interessant-doenerij. Je ziet dat vaker. Van wie komt de uitdrukking eigenlijk?
Rob0032 zei:subjectieve interpretatie
Klink heel chic, maar in werkelijkheid is het niets meer dan een dijk van een pleonasme.
der Magistrat zei:Rob0032 zei:subjectieve interpretatie
Klink heel chic, maar in werkelijkheid is het niets meer dan een dijk van een pleonasme.
Rob0032 zei:Het duurt nog een paar jaar voordat het ingevoerd wordt, maar kan voor een hoop mensen betekenen dat ze weer ieder jaar na de apk moeten met hun blikje.
Herr Dr. von Zen zei:Chic mag ook Rob, zie boven.
Als men nu voor Duitsland is prijzen openbaar zou willen maken, zou ik al blij zijn dat ik kan zien hoeveel het mij zou kosten.
Je hoeft niet eens te stoppen, langzaam doorrijden, dat ding doet een piepgeluid geven en de slagboom gaat open.
---GT--- zei:Herr Dr. von Zen zei:Chic mag ook Rob, zie boven.
Ik heb dat ooit eens opgezocht. 'Chic' en 'sjiek' mogen beide.
betaalzône
Janus Diedericus (koning van de kartbaan) zei:betaalzône
P. Weiland Kunstwoorden zei:Zône
Let op: Spelling van 1858 Fr., de lucht-, hemel- of aardstreek, aardgordel. Men heeft er vijf, te weten: twee koude of bevrozene, (zonae frigidae), twee gematigde (zonae temperate), en eene heete of verzengde (zona torrida)
Waaruit maar weer blijkt dat de overheid met veel zaken nog achter de feiten aan loopt...Meeuw zei:Als je Googelt vind je toch vaak (parkeer)zône. Ook in documenten van de overheid https://decentrale.regelgeving.overheid.nl/cvdr/xhtmloutput/historie/Dongeradeel/38586/38586_2.html
+c---GT--- zei:ondersheidend.![]()
Toenstraks een sprintje terwijl ik achter m zat. Was een oude Yamaha X750x ofzoiets. Toen ie nieuw was ging ie in 3.2 naar de 100.
Het sfeer in het interieur is totaal veranderd.
Volgens de gegevens van Autoweek liep het ding van 0 tot 100 in 16,8 seconden. VW Golf 1600 diesel 80-81: technische gegevens
In mijn beleving toendertijd was dit trager, dacht zelf meer in de richting van 25 sekonden.
De Audi A2 1.4 16v die ik nu rijd is niet eens zoveel sneller: 0-100 in 12,3 sekonden
---GT--- zei:De vrouw van mijn pa wat het verschil is tussen een grammofoon en een pick-up. Eventjes opgezocht en blijkt dat wij het woord pick-uo verkeerd gebruiken. Pick-up slaat op de toonopnemer, oftewel het element, maar niet op het hele toestel. Dat is een platenspeler. Grammofoon is een oude benaming. Ik vond het al raar dat Engelssprekenden het woord pick-up niet gebruiken, maar wel record player of turntable.
der Magistrat zei:Midgetgolf wordt in Nederland soms gezegd, hierbij een tip: doe dit niet in Engelstalig gebied.![]()
---GT--- zei:Ik vond het al raar dat Engelssprekenden het woord pick-up niet gebruiken, maar wel record player of turntable.