A
Anoniem
Guest
Alpha Romeo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
RenaultF1 zei:Alpha Romeo?
wibi zei:Nee..."Alfa"
De Toyota Yaris automaat valt ook af, schakeld veels te langzaam. En een handgeschakelde is niet zozeer zuinig volgensmij. Hetzelfde geld voor een polo.
Radio, belasting vrij, diesel systeem gereviseerd!, auto staat als kemper op kenteken, nieuwe uitlaat, nieuwe radiateur.
Precies, je schakeld niet over op andere valuta...§anitarium zei:Idd, voor een handgeschakelde auto betaal je met hetzelfde geld als voor een polo, namelijk met euro's.![]()
deWit zei:Is een kemper een andere naam voor kemphaan?
deWit zei:Precies, je schakeld niet over op andere valuta...§anitarium zei:Idd, voor een handgeschakelde auto betaal je met hetzelfde geld als voor een polo, namelijk met euro's.![]()
Is een kemper een andere naam voor kemphaan?
Soloman... zei:Bij mij gaat hij heel soms branden: bij nat weer, als ik de hele reut aan heb staan - achteruitverwarming,
Travelling ZEN zei:Soloman... zei:Bij mij gaat hij heel soms branden: bij nat weer, als ik de hele reut aan heb staan - achteruitverwarming,
Ook gij, Brutus?![]()
Waarm mag er een orgie op AW worden gehouden? Is toch niet auto-gerelateerd?
Sowiese een hegtings probleem van de blanke lak, af fabriek of na schade is dan niet belangrijk, waar en of je kan verhalen lijkt mij een punt om te bewijzen. Zou een seen week einde bij een grote supermarkt gaan polsen naar de drieling en kijken of er meer zijn.
sory voor de fout.Twix zei:Travelling ZEN zei:Soloman... zei:Bij mij gaat hij heel soms branden: bij nat weer, als ik de hele reut aan heb staan - achteruitverwarming,
Ook gij, Brutus?![]()
Dat is een ideale optie op de Camry. Dat zorgt ervoor dat de achteruitversnelling makkelijk kan worden ingelegd na een koude start.
Een zin begint met een ...Soloman zei:sory voor de fout.Twix zei:Travelling ZEN zei:Soloman... zei:Bij mij gaat hij heel soms branden: bij nat weer, als ik de hele reut aan heb staan - achteruitverwarming,
Ook gij, Brutus?![]()
Dat is een ideale optie op de Camry. Dat zorgt ervoor dat de achteruitversnelling makkelijk kan worden ingelegd na een koude start.![]()
Soloman zei:Hadden we eigenlijk kunnen weten, die ouwe van jouw is meesterkok!
Soloman zei:Ha ha ha, jullie moeten me wel hebben!:T
Moet natuurlijk jou zijn.
Je snapt natuurlijk wel wat een van mijn goede voornemens is in het nieuwe jaar.
De Rio vind ik ook zeker een leuke auto maar is een beetje een middenmotor.
Maar dan zou er eigenlijk een punt achter die smiley moeten komen.De Schaduw zei:Ik denk dat de Dikke van Dale zich nog niet gebogen heeft over de "smiley". Van mij mag je hem neerzetten waar je wil. Soms kan ergens in het midden van de zin toepasselijk zijn, maar meestal heeft mijn voorkeur achteraan de zin. Achter de..![]()
De Schaduw zei:Ah, daar zie ik dat het niet het Spaanse vraagteken is (die is op de kop) maar het vraagteken zeg maar 180 graden gedraaid op z'n puntje.
Twix zei:In nu even neuzelen. Jij bedoelt dus verticaal / vertikaal gespiegeld. Hoe schrijven 'jullie' verticaal tegenwoordig?
ss90 zei:Maar dan zou er eigenlijk een punt achter die smiley moeten komen. .
De Schaduw zei:ss90 zei:Maar dan zou er eigenlijk een punt achter die smiley moeten komen. .
Dat is geen gezicht dus dat doe ik niet.Punt uit. En nu doe ik het toch, maar dan anders.
![]()