Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal inderdaad best, maar we waren ons toch aan het afvragen of het Gooi bij de Randstad hoort? Even terugzoeken waarom eigenlijk...A110-50 zei:Randstad ja, maar ik had het over het Gooi op zichzelfMWH zei:Nogmaals: De Randstad is een topografisch gebied waar zowel stad als groen onder valt...
Ik heb 18 jaar in De Bilt gewoond en denk de omgeving daar toch wel aardig te kennen.![]()
A110-50 zei:De randstad is toch heel bewoond/geciviliceerd NL?
Rob076 zei:A110-50 zei:De randstad is toch heel bewoond/geciviliceerd NL?
a) Het is geciviliseerd
b) Een grensrechter doodslaan is inderdaad heel geciviliseerd!![]()
Harm78 zei:Inderdaad, maar nu valt het me natuurlijk extra op.
Is het erg dat ik deze humor niet snap?De Schaduw zei:
deWit zei:Is het erg dat ik deze humor niet snap?De Schaduw zei:
De 'Y' is in Nederland altijd nog een 'I'- of 'J'-klank en geen 'U'.
Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
De Schaduw zei:deWit zei:Is het erg dat ik deze humor niet snap?De Schaduw zei:
Nee hoor, dat is niet erg.
Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
deWit zei:Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
dat model heeft net als alle huidige Opels een Obsitas kwaal...t.o.v. de concurrentie
Ik twijfel of het echt niet mag deze optie, maar ik krijg associaties met het bos...Ja er waren geruchten dat ze meer richting D-segment wouden.
deWit zei:Ik twijfel of het echt niet mag deze optie, maar ik krijg associaties met de het bos...
deWit zei:Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
wibi zei:deWit zei:Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
@deWit: dit is een vraag en kan iedereen zijn. Je weet het niet. Daarnaast zou 'Wie' met een kleine letter 'w' moeten. Als je zegt: 'en "Wie" is zijn vrouw' is zijn vrouw dus "Wie" en is daarmee de zin een opmerking geworden.
wibi zei:deWit zei:Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
@deWit: dit is een vraag en kan iedereen zijn. Je weet het niet. Daarnaast zou 'Wie' met een kleine letter 'w' moeten. Als je zegt: 'en "Wie" is zijn vrouw' is zijn vrouw dus "Wie" en is daarmee de zin een opmerking geworden.
Juist! Dat is de interpretatie die ik bedoelde.Rob076 zei:wibi zei:deWit zei:Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
Nee hoor, het kan dan nog steeds een vraag zijn. "En Anne is zijn vrouw?", "En Wie is zijn vrouw?". Het is dus een vraag waarin om bevestiging wordt gevraagd.
Rob076 zei:wibi zei:deWit zei:Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
Nee hoor, het kan dan nog steeds een vraag zijn. "En Anne is zijn vrouw?", "En Wie is zijn vrouw?". Het is dus een vraag waarin om bevestiging wordt gevraagd.
Rob076 zei:wibi zei:deWit zei:Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
meeuw zei:Rob076 zei:wibi zei:deWit zei:Aha, en Wie is zijn vrouw?De Schaduw zei:Het is een verwijzing naar de vraag / opmerking "Hoelang is een Chinees".
Je vrouw zou maar 'Wie' heten![]()
Rookworst zei:Dan zeg ik altijd standaard, "Nou,.. eerst even eten!"
Ik heb er alteit met plezier in gereden.
RenaultF1 zei:Wensink, die ook dealer is van merken als Ford, Smart en Alpha Romeo, heeft de beslissing zelf genomen.