Sanitarium
Net ingestapt
Heb je de grote fout in je zin al ontdekt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wibi zei:Er staat dat winterbanden na 16.800 kilometer zowel in sneeuw (68%), bij aquapaning (73%) en bij een natte weg (93%) slechter scoren als bij nieuw.
Rob076 zei:En weer die leestekens met een spatie ervoor.... Zucht.
Het heeft niets met verstandelijk vermogen te maken. Je verkeert je hier in het topic voor taalneuzelaars. Als je 'als' en 'dan' niet eens goed kunt, dan is dit misschien het verkeerde topic voor je.
Let op! Alternatief reisadvies: Deze reis kan via een ongebruikelijke route verlopen door tijdelijke wijzigingen in verband met bijzondere omstandigheden.
§anitarium zei:Rob076 zei:Bekijk het positief: Als het Outlanders waren dan heeft NedCar binnenkort weer wat te doen!
Volgens het bericht in de Volkskrant waren het Mitisbishi's uit Japan en Thailand. Er is alleen een tussenstop gemaakt in Zeebrugge.
§anitarium zei:@ wibi: Heb je hem al ontdekt? Nogmaals op de nieuwe pagina:
wibi zei:Er staat dat winterbanden na 16.800 kilometer zowel in sneeuw (68%), bij aquapaning (73%) en bij een natte weg (93%) slechter scoren als bij nieuw.
En nee, het gaat dus niet de om de missende letter in aquaplaning.
Jij bend egt sneller als het ligt.Travelling ZEN zei:§anitarium zei:@ wibi: Heb je hem al ontdekt? Nogmaals op de nieuwe pagina:
Ik zou zeggen dat het OP een natte weg zou zijn, niet BIJ een natte weg!![]()
Travelling ZEN zei:§anitarium zei:@ wibi: Heb je hem al ontdekt? Nogmaals op de nieuwe pagina:
Dat had R-W reeds gepostRookworst zei:Travelling ZEN zei:§anitarium zei:@ wibi: Heb je hem al ontdekt? Nogmaals op de nieuwe pagina:
Jongens toch, als je slechter scoort.. Dan scoor je slechter DAN bij nieuw..
e46 rijder... zei:goededag allemaal,
heb een probleem met een BMW 323i. om de paar dagen moet ik een half liter koelvloeistof bijvullen en heb net mijn koelvloeistof reservior
vernieuwd i.v.m. dat de oude helemaal van boven naar beneden gescheurd(geklapt)was.
denk dat de motor te veel druk opbouwd i.v.m.
dat ik de stekker van mijn koelven eruit heb gehaald i.v.m. dat de koelven aanblijft staan terwijl ik de sleutel eruit draai en daarom mijn
accu leegraakt.
En dat allemaal na vorige week na dat mijn drift een beetje uit de hand liep.En ik met 70 over een stoep ben geknald.
Maar heb alleen me achter ass daarbij geraakt. Nu me helle achter ass enzo nieuw en rijd weer perfect.
en denk ook niet dat mijn probleem daar iets mee te maken heeft want voor de klap rook ik afentoe ook all een brand lucht in de auto.
Maar toen werd me kachel wel warm en nu niet meer
Begrijpt iemand mijn probleem hoop snel wat van jullie te horen
Het betreft een bmw 323i uit eind 99 en heb het vat goed gemonteerd en lekt niet
en de uitlaad komt een beetje condens uit als die warm is maar niet echt veel
en nu net gestart en er komt helemaal geen rook uit dus alleen een beetje als die warm is
ik dacht zelf aan ontluchting had ergens gelezen dat er misschien een tweede nippel aanwezig kon zijn maar kan hem niet vinden
en de waterpomp is ook niet stuk want die circuleerd goed
alles gecontroleerd behalven thermostaat niet
ja dat heb ik ook witte rook als die warm is
maar de mijne staat altijd net boven het blauwe (temp)
dat is all niet goed volgens mij maar nu stond wel in het miden na een uur stationair draaien
en toen klapten me reservior dus bouwt toch te veel druk op denk ik ?????
me hooft pakking dus niet me koppaking ????
Travelling ZEN zei:§anitarium zei:Rob076 zei:Bekijk het positief: Als het Outlanders waren dan heeft NedCar binnenkort weer wat te doen!
Volgens het bericht in de Volkskrant waren het Mitisbishi's uit Japan en Thailand. Er is alleen een tussenstop gemaakt in Zeebrugge.
Hoe heten die dingen?
De Schaduw zei:Volgens mij wordt het nog wel eens gebruikt ter onderscheiding van "negen". Hetzelfde met juni (juno) en juli (julij). En verder vinden sommige mensen het deftig klinken.![]()
Harm78 zei:Da's net als "oto" zeggen als je "auto" bedoelt...
Rob076 zei:De Schaduw zei:Volgens mij wordt het nog wel eens gebruikt ter onderscheiding van "negen". Hetzelfde met juni (juno) en juli (julij). En verder vinden sommige mensen het deftig klinken.![]()
Huh? Het is gewoon iets accents-gebonden. Net als mensen die de 'r' niet kunnen uitspreken. Had het maar een praktisch nut...
A110-50 zei:Harm78 zei:Da's net als "oto" zeggen als je "auto" bedoelt...
Zoals het ook hoort![]()
---GT--- zei:'Zeuven': wanneer wordt die uitspraak van het getal 7 afgeschaft?
Zoals het uitgesproken hoort te worden ja, zo'n domper als mensen 'auwto' zeggen...
au·to [autoo, ootoo] (de; m; meervoud: auto's; verkleinwoord: autootje)
1vierwielig voertuig, aangedreven door een motor, voor het transport van personen of goederen
Harm78 zei:Je zegt toch ook niet [otomatisch] of [frisdrankotomaat]?
De Schaduw zei:
Aiaiai.
Natuurlijk zeg je wel [oto]. Het komt toch uit het Frans? Zeg jij ook [restaurant] dan? Daar is namelijk volgens Van Dale maar één mogelijkheid voor: [restoorant].Harm78 zei:Zoals het uitgesproken hoort te worden ja, zo'n domper als mensen 'auwto' zeggen...
Onzin, het is [auto] en niet [oto]. Je zegt toch ook niet [otomatisch] of [frisdrankotomaat]?
Volgens Van Dale mag het trouwens allebei:
au·to [autoo, ootoo] (de; m; meervoud: auto's; verkleinwoord: autootje)
1vierwielig voertuig, aangedreven door een motor, voor het transport van personen of goederen
Maar toch is [oto] fout ([foot])![]()
§anitarium zei:Harm78 zei:Je zegt toch ook niet [otomatisch] of [frisdrankotomaat]?
Ik wel.
Hamer zei:De Schaduw zei:
Aiaiai.
Dat betekent dat betekend niet goed is. En vind ook niet.
Harm78 zei:Puh en toch is het auto en niet oto![]()
meeuw zei:§anitarium zei:Harm78 zei:Je zegt toch ook niet [otomatisch] of [frisdrankotomaat]?
Ik wel.
+1
(ABN-ers doen het met een o)
Harm78 zei:Puh en toch is het auto en niet oto![]()
Of zegt dat meer over mijn omgeving?