Guest
Soloman zei:Mocht je van een andere mening zijn toegedaan: het ging hier om een vette Volvo om jaloers op te worden.
Ik word nooit jaloers op een Volvo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:Mocht je van een andere mening zijn toegedaan: het ging hier om een vette Volvo om jaloers op te worden.
§anitarium zei:Waat is dat op gebaseerd?
*kuch*Soloman zei:Mocht je van een andere mening zijn toegedaan: het ging hier om een vette Volvo om jaloers op te worden.
Soloman zei:Als je een leasebak hebt, heb je een behoorlijke functie in de maatschappij.
Rookworst zei:Volgens mij is dat al héél lang al niet meer zo...
Rob076 zei:Is dit nou het Taalneuzelaarstopic of het 'Wat deed jij veertig jaar geleden?-topic'?
Soloman zei:Ha ha ha!
Volgens mij is het andersom!:T
(Ik ben trouwens niet mijn avatar, mijn haar is veel korter, ik heb wel een flinke bos, maar heb een hekel aan lang haar (veel te warm), de avatar is Armand van Ben ik te min, meesterlijke plaat)
Ik voel me trouwens veel en veel jonger.![]()
deWit zei:Dan is er nog hoop... Wiegel sprak al: "Als je jong bent en niet links, heb je geen hart, als je oud bent en niet rechts, heb je geen verstand."
Mooie citaten horen ook wel thuis in een taaltopic, toch?
§anitarium zei:Rookworst zei:Volgens mij is dat al héél lang al niet meer zo...
Idd, ik begin me af te vragen hoe oud Soloman en wibi wel niet zijn...
De kennis vergeet je nooit weer.
TYN zei:Ik kan me er niet echt aan storen, ZEN. Het is overduidelijk spreektaal, wat m.i. geenszins misstaat op dit forum.
§anitarium zei:De kennis vergeet je nooit weer.
Ik zou zelf "meer" ipv "weer" geschreven hebben, maar eigenlijk zijn beide vreemd, beide opties impliceren namelijk dat je die kennis ooit wel vergeten bent, maar dat is juist niet de strekking van die zin.
Red RS zei:Ik mag een nieuwe auto vd zaak uitzoeken ivm andere functie. Rij nu leaser zakelijk en prive een Auris Hybride Executive. Van de week proef gereden in de DS5 Hybrid4 Business Executive. Het rijden is heel goed bevallen, straffer geveerd dan citroen normaal, maar dit vind ik wel prettig. DS5 is stil ook bij een dot gas geven, dit is bij de Auris wel anders, die is zeer rumoerig bij gas geven. Als je op snelweg rijdt en gas geeft dan houdt de auto wel in, om vervolgens te acceleren. Dit is wel apart en ik weet niet of het gaat wennen.
De nwe auto ga ik ook prive rijden en heb een max. bedrag in mijn hoofd wat ik aan auto vd zaak kwijt wil zijn en ik daarvoor zoveel mogelijk opties wil hebben. Deze auto moet automaat zijn ivm een zeer slechte linkerheup (veel koppelen is echt niet prettig). Een hybride heeft niet veel kofferruimte, zo ook de DS5, maar wij hebben alleen veel (ook relatief natuurlijk, kan ook minder meenemen) ruimte nodig voor vakantie. Dakkoffer is dan ideaal. Voor de overige 49 weken vh jaar wordt de kofferbak minimaal gebruikt (familie met 2 kids van 10 en 7). 80% vd kilometers zit ik alleen id auto.
Dat interieur van de DS: WAUW! Uiterlijk: WAUW. Ok smaken verschillen anders zouden we allemaal zelfde auto rijden. Voor mij wordt het een witte DS5 met bruin leren bekleding. DE perfecte auto bestaat voor mij niet (iig niet die ik kan betalen). De ene auto heeft dit, de ander dat.
Auto is ook niet bedoelt om te scheuren, maar op een comfortabele manier te rijden, met zoveel mogelijk leuke dingen ih interieur. Dit zit bij de DS5 wel snor! Prive laat ik ih weekend de auto van mijn vrouw (Twingo RS) altijd even uit voor het kind in mij![]()
wibi zei:Er staat dat winterbanden na 16.800 kilometer zowel in sneeuw (68%), bij aquapaning (73%) en bij een natte weg (93%) slechter scoren als bij nieuw.
§anitarium zei:Het ging dus niet over aquaplaning...