A
Anoniem
Guest
Wibi heeft om die reden ook een senioren mobieltje... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AW46 zei:Mercedes biedt de keuze uit een cabarateurversie en een met benzine-inspuiting
Fast80 zei:Leuk geprobeert Kia, maar een cheque voor onderhoud was klantvriendelijker geweest.
Travelling ZEN zei:Hebben we tegenwoordig een KORFSCHIP?![]()
Grip was weer wat beter, dus ik vermoed toch iets alla olie o.i.d. dat er gelegen heeft.
§anitarium zei:1- Waarom heb je jouw beide reacties een keer moeten wijzigen?
2- En ik weet dat het niet "Alla" is, daar lijkt het echter wel bijna op. En als je het hardop zou lezen, hoor je de "h" natuurlijk ook niet.
3- Overigens, als je het over een god hebt, schrijf je het met een kleine "g".
Bijvoorbeeld: 'Grip was weer wat beter, dus ik vermoed toch iets... 'vooruit'... olie o.i.d. dat er gelegen heeft.'Grip was weer wat beter, dus ik vermoed toch iets alla olie o.i.d. dat er gelegen heeft.
Das toch jammer?§anitarium zei:Het zal wel, ik laat je reacties hier voortaan links liggen.
Moderator
-MGM- zei:bei de ventilatie roosters achter mist 1 klein frutseltje waar je hem aan vast kan houden.
rookworst zei:Das toch jammer?
Edit: zó, even aangepast! 8 is namelijk mijn geluksgetal..
Het is inderdaad pijnlijk voor de ogen.Soloman zei:Aan mijn vrouw vragen wat voor werk zij doet, schoolmoeders welke kutopmerkingen maken ed.
Het zal wel aan mijn aanpassingsvermogen liggen, of liever het gebrek eraan, maar het woord welke als aanwijzend voornaamwoord, ik kan er maar niet aan wennen.![]()
deWit zei:Dat geldt ook voor het woord "kutopmerkingen". Dergelijke woorden geven blijk van taalarmoede.
TYN zei:deWit zei:Dat geldt ook voor het woord "kutopmerkingen". Dergelijke woorden geven blijk van taalarmoede.
Ben ik niet met je eens. Vergeet niet dat het hier een informeel forum betreft en dat niet elke post gelezen moet worden als ware het een zakelijke brief. Het woord 'kutopmerking' is in de spreektaal een doodnormaal woord.
§anitarium zei:Travelling ZEN zei:Hebben we tegenwoordig een KORFSCHIP?![]()
Nee, wel een Forkschaap. En ja, vork schrijven we tegenwoordig met een "f".![]()
Dat is dus jaren geleden al door mij voorspelt.
isla zei:Kommunikatie, het blijft een vak apart.........![]()
§anitarium zei:§anitarium zei:Travelling ZEN zei:Hebben we tegenwoordig een KORFSCHIP?![]()
Nee, wel een Forkschaap. En ja, vork schrijven we tegenwoordig met een "f".![]()
En het koLfschip heeft de scheepswerf weer verlaten (en niet door een net bevallen vrouw):
JW01 (vanaf een Appel) zei:isla zei:Kommunikatie, het blijft een vak apart.........![]()
§anitarium zei:@ JW01: Dat weet je toch wel van isla, dat hij zo schrijft? In een ander topic lees ik ook "aksepteren" bijvoorbeeld.
§anitarium zei:@ Zen: Hoezo "hoezo"? Lees mijn bericht eens in zijn geheel, volgens mij heb je het laatste citaat niet gelezen. Hierbij dan nogmaals:
Soloman zei:Maar er is toch een lampje dat brandt als je je handrem ingedrukt is?
En na enkele kilometers ruik je toch een bandlucht?
Deze manden zijn voor het vervoeren en displayificeren van de koopwaar, niet te koop.
vind een iritante merk die VW, ik heb mijn eigen merken zelf gekozen, merken bewandelt uw eigen wegen, en niet gaan lastigvallen als een VW
Waat is dat op gebaseerd?Soloman zei:Als je een leasebak hebt, heb je een behoorlijke functie in de maatschappij.
Dat zijn we wel gewend.Soloman zei:edit: taalfouten.![]()
§anitarium zei:Waat is dat op gebaseerd?Soloman zei:Als je een leasebak hebt, heb je een behoorlijke functie in de maatschappij.
Dat zijn we wel gewend.Soloman zei:edit: taalfouten.![]()
![]()