Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:
De andere kritiekpunten in je posting deel ik, maar wat is er mis met deze zin? Misschien moet er een komma tussen doe en is, maar verder is het taalkundig geheel in de haak, mijn inziens. Maar ik laat me graag verbeteren.Clignoteur zei:Voor iemand die zegt zelf professioneel te schrijven kun jij er ook wat van hoor...
Soloman zei:Wat ik doe is er dingen naast doen, proberen naast mijn werk iets op te starten. Valt niet mee...
deWit zei:De andere kritiekpunten in je posting deel ik, maar wat is er mis met deze zin? Misschien moet er een komma tussen doe en is, maar verder is het taalkundig geheel in de haak, mijn inziens. Maar ik laat me graag verbeteren.Clignoteur zei:Voor iemand die zegt zelf professioneel te schrijven kun jij er ook wat van hoor...
Soloman zei:Wat ik doe is er dingen naast doen, proberen naast mijn werk iets op te starten. Valt niet mee...
Ik wist niet dat dit topic bestond, maar hier houd ik wel van.
deWit zei:De andere kritiekpunten in je posting deel ik, maar wat is er mis met deze zin? Misschien moet er een komma tussen doe en is, maar verder is het taalkundig geheel in de haak, mijn inziens. Maar ik laat me graag verbeteren.Clignoteur zei:Voor iemand die zegt zelf professioneel te schrijven kun jij er ook wat van hoor...
Dank je, ik ook§anitarium zei:@ deWit: Dan zou je er het volgende van kunnen maken: Blijkbaar haperde mijn vinger of mijn toetsenbord of haperden mijn hersenen. Ik vind trouwens je oplossing met "mijn brein" mooier.
Soloman zei:deWit zei:De andere kritiekpunten in je posting deel ik, maar wat is er mis met deze zin? Misschien moet er een komma tussen doe en is, maar verder is het taalkundig geheel in de haak, mijn inziens. Maar ik laat me graag verbeteren.Clignoteur zei:Voor iemand die zegt zelf professioneel te schrijven kun jij er ook wat van hoor...
Woordje er staat volgens mij verkeerd. Er is trouwens een raar woordje. Het kan ook vaak weggelaten worden.
Het is trouwens een complexe zin, zie ik nu. Na de komma "proberen". Ik weet het, het komt van mezelf. Maar het geeft aanleiding om dit monster eens na te zoeken in mijn grammaticaboek (is een heel dik boek).:T
Adinsx zei:Deze reactie van je lijkt me dus weinig kant nog wal te slaan.
Aan zich is de bagageruimte niet super klein.
§anitarium zei:En dat als halve taalneuzelaar...
Moderator
GortieBekkers zei:Weet iemand of deze uberhoud wel hier rondrijden??
...hoe je het went of keert...
deWit zei:Jammer van die vergeten spatie![]()
Peugeot en Opel. Wat een combinatie. Het is een beetje zoals brootje krokett
Opel = de auto zonder ziel en character (soory voor de fans) en Peugeot = de auto voor fransen en vrouwelijke bestuurders. En als er nou iemand character heeft, dan vrouwen en fransen.Jammer
breaker zei:Als ik het goed begrijp komt er dus waterdamp uit de generator en wordt ingespoten bij de luchtfilter. Of zie ik wat door het hoofd.
Ik wist niet dat waterdamp of in dit geval waterstof het brandstof inspuiting systeem kon regelen.
Vervolgens komt waterdamp in de motor. Lekker voor de injectoren en voor de cilinders.
Wie verziend dit_als het zo kon hadden we het allang gedaan
Soloman zei:...Zo stond ik onbedoeld op een kruis op de weg...
...Ik zat al op de kruis...
...voor het kruisgedeelte...
...ook op het kruis...
...De kruis is voor de in/uitgang van brandweer en politie...
Hier heb je een goed punt.§anitarium zei:deWit zei:Jammer van die vergeten spatie![]()
Jammer van de vergeten punt. Ja, een smiley is ook rond, maar geldt niet als punt.
Travelling ZEN zei:Smileys maken geschreven taal minder hard, bij goed gebruik.
deWit zei:Dat is de reden dat ik ze gebruik, hoewel ik een hekel heb aan overdaad. Maar soms is een opmerking een beetje dubbelzinnig en dan kan een knipoogje aangeven dat je het op de vriendelijke manier bedoeldt. Zoals je in het directe contact dan vriendelijk glimlacht of ook een knipoogje erbij geeft.
Euri's hoor je ook veel. Dat is dan nog eens extra fout omdat het meervoud van Euro Euro's is.
Wodt er beetje doodziek van ze rijden belastingvrij zogenaamd voor het milieu maar zie de Toyota,s Honda,s enz enz alleen maar hard rijden en altijd aan de linkerkant
Dus zuinig rijden ho maar met een normale auto kan je veel wegenbelasting en BPM betalen waar deze gasten dan lekker het profijt van hebben
Denk dat ik niet de enige bent die er zo over denk
De Schaduw zei:Ja, dat zijn ook "mooie", die dubbele meervouden. Euri's hoor je ook veel. Dat is dan nog eens extra fout omdat het meervoud van Euro Euro's is.
Accessuaris
regeeraccoord
Verhuist en verhuisd, beide gebruikt in dezelfde betekenis van verhuisd.