De Schaduw
Startmotor
Het blijft lastig, die spreekwoorden en gezegden.
Iets met een bel en een klepel naar mijn idee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het blijft lastig, die spreekwoorden en gezegden.
De Schaduw zei:Ik gebruik dat "iets met een x en een y" ook wel, maar niet omdat ik het niet weet. Dat even ter verduidelijking.![]()
Travelling ZEN zei:De Schaduw zei:Ik gebruik dat "iets met een x en een y" ook wel, maar niet omdat ik het niet weet. Dat even ter verduidelijking.![]()
Hebben julllie het nu over chromosomen?![]()
Rob076 zei:Niet nodig. Stemrecht afnemen is voldoende![]()
§anitarium zei:Dat is niet echt iets nieuws onder de zon, toch? Standaard Nigeriaanse Bijlmerbende met Google Translate, dergelijke verhalen komen hier wel vaker op het forum voorbij.
Deze kwam ik ook net tegen:
§anitarium zei:Ik vind de schrijfer ook niet echt slim.
Prutser...
Soloman zei:geïrriteerd aan
Het lijkt mij dat winterbanden op ijs net zulke slechte grip hebben dan zomerbanden?
hetgeen niet echt bevorderlijk was voor de rijssnelheid
je moet de economie een beetje op pijl houden toch
Soloman zei:Heel veel succes met je nieuwe uitdaging en je volgende investering Dennis. Ik kan je helaas niet van advies dienen, want ik heb de balle verstand van dit soort auto's.
Zelf houd ik het ZZP-er bestaan wel eens in mijn achterhoofd, omdat ik bij de rijksoverheid werk (= bezuinigingen, inkrimpen), dus ik kan zo maar eens een keer op straat staan. Wat ik doe is er dingen naast doen, proberen naast mijn werk iets op te starten. Valt niet mee...
Soloman zei:En dan al die kopzorgen over koopwoningen. nou eeh, de groete...
Travelling ZEN zei:ZZP-er, ZZP'er, beiden zijn fout.
Het enig juiste is ZZP.
Soloman zei:Oh nee, wat erg!!
Mijn nieuwe baas wordt Henk Kamp!!!
Zeg dat ik straks wakker wordt. Solo, solo, het was maar een nachtmerrie.
Ik heb de Volkskrant, ook huilen met de pet op hoor. En ingezonden brieven mogen wel ingekort worden, maar volgens mij worden ze niet taaltechnisch gecorrigeerd: "achteraan moeten sluiten" ipv "achter aan moeten sluiten" bijvoorbeeld, die brief was daardoor lastig te begrijpen vond ik.Soloman zei:De Telegraaf betrap ik vaak op fouten. En dat zijn geen d- en t-fouten, maar knoeperds. Maar ja het is een popu-krant die snel nieuws moet brengen. De NRC heb ik nooit op een fout kunnen betrappen. Metro kan er ook wat van, dat is soms huilen met de lamp aan.![]()
Dat is het bestaansrecht van dit topic, waarom zou je niet op taalcorrectheid letten?Soloman zei:Nog even wat: Hier in dit amateur-strijdperk over auto's en teksten heb ik niet zoveel zin om op mijn taalcorrectheid te letten.
SVF zei:Doet me denken aan een bord dat vroeger op school in de kantine hing:
"BIJ BRAND DIT BORD OMDRAAIEN!"
Iedereen natuurlijk nieuwschierig kijken, op de achterkant stond: