A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Soloman zei:Bij dit soort advertenties vraag ik me altijd af, naast al die taalfouten, waarom willen ze die auto eigenlijk verkopen? Ik lees termen als "helemaal top". Als dat zo is, waarom wil je er dan van af? Of ben ik nou gek?
Advertenties schilderen vaak superauto's af. Waarom wil je hem dan kwijt?
Maar die voorkant: is het spreekwoord niet: "Wie zijn gezicht schendt, schendt zijn aangezicht"?
da's...
Travelling ZEN zei:Maar da's geen advertentie...
Moderator
Travelling ZEN zei:@Wouter: het wordt "overal" in hoofdletters geschreven...
Wouter82 zei:Travelling ZEN zei:@Wouter: het wordt "overal" in hoofdletters geschreven...
Dat maakt het niet minder fout, toch?
Travelling ZEN zei:Alors, het is dus zzp, net zoals je cv schrijft en niet CV, als je het Curriculum Vitae bedoelt.
Moderator
Travelling ZEN zei:@Wouter: het wordt "overal" in hoofdletters geschreven...
woodyman zei:ook wil ik de andere garage even benoemen jawad cars
onze buren hebben daar een auto gekocht en ik kan je vertellen
er bestaan geen grotere oplichters als hun
terug gedraaide km standen valse onderhouds boekjes
isla zei:Het is de "Nieuw Rotterdamsche Courant"
door Bmw F10 M5
De heenweg word er een andere roette gereden aangezien er dan mindervaak moet worden opgetrokken.
Hier word ik niet goed van...Als iemand op een parkeerplek zonder belijning parkeert en 2 van de 3 plekken blokkeert kan die dan beboet worden want je word er niet goed van.
Wie heeft er ook daar een auto gekocht en blijkt achteraf dat ie niet goed was?Ik kocht er onlangs een Twingo.na 40 km de 1e stop.teller ging op 0 en motor zakt van 100 naar 0 in 1 klap.dat gebeurde nog 2 x eer ik 200 km verder thuis kwam met de bus,daar de anwb mij verboden had door de tunnel te rijden.Auto edison zou de bus kosten a 48 euro betalen maar 3 maand later nog geen cent gezien.Ook stond er op zijn site dat er een elcectra schuifdak in zat,niet dus,Men zei,dat is een type fout en kunnen geen rechten aan ontleend worden,nu heb ik de auto maar verkocht met 1200 verlies,bleek een censor van 50 euro defect te zijn.wat de garage natuurlijk niet kon weten zegt men,ik koop daar nooooit geen auto meer.
Rookworst zei:Trouwens;
Gaan jullie wel eens naar de wc?
Of gaan jullie naar het wc?
maar gister in zoetermeer bij mijn Zus en Zwager op het pleintje een BMW (Uiteraard!!) dwars voor een leeg vak op de rijbaan geparkeerd.
De Schaduw zei:Het zijn overigens allebei bestaande namen dus iemand zou Zus Zwager kunnen heten.![]()
Maar een lidwoord verandert toch niet, bij een afkorting?deWit zei:Het is 'het closet'. Dus zou het ook 'het watercloset' zijn. Dus zou het ook 'het wc' moeten zijn, als het Nederlands een logische taal zou zijn.
Helaas...
Het is wel 'het watercloset', maar niet 'het wc'.
Aldus www.vandale.nl.
Rookworst zei:Maar een lidwoord verandert toch niet, bij een afkorting?deWit zei:Het is 'het closet'. Dus zou het ook 'het watercloset' zijn. Dus zou het ook 'het wc' moeten zijn, als het Nederlands een logische taal zou zijn.
Helaas...
Aldus www.vandale.nl.
WC staat voor watercloset en zoals je aangeeft is het- het watercloset..
dus ga je toch naar het wc?
Rookworst zei:Maar een lidwoord verandert toch niet, bij een afkorting?deWit zei:Het is 'het closet'. Dus zou het ook 'het watercloset' zijn. Dus zou het ook 'het wc' moeten zijn, als het Nederlands een logische taal zou zijn.
Helaas...
Aldus www.vandale.nl.
WC staat voor watercloset en zoals je aangeeft is het- het watercloset..
dus ga je toch naar het wc?