Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R-W zei:Hoeft op zich niets mis mee te zijn maar als je het niet vertrouwd vraag je een herkeuring aan.
Rob076 zei:Want als hij zich dat niet eerder besefte dan beseft hij dan nu vast wel ja...
Twix zei:Ik denk dat de moderator je vorige topics hebben weggehaald.
Sams4ng zei:Rob076 zei:Want als hij zich dat niet eerder besefte dan beseft hij dan nu vast wel ja...
zichbeseffen
beseffen = zich realiseren
Soloman zei:Het wil maar niet he?
Hoe lang moeten we nog zeggen dat de volgende woorden of combinaties niet correct zijn? Weten ze het niet of zo?
Me pa
Men rijbewijs
Ik kan hem niet
Brommert
Leasert
etcetera
Rob076 zei:Heb je de berichten van degene die z'n toekomstige Golf GTI wil opvoeren niet goed gelezen dan? Diegene begeeft zich (ook qua gedrag) ergens tussen de amoebe en prei.
Travelling ZEN zei:Twix zei:Ik denk dat de moderator je vorige topics hebben weggehaald.
Moderator is enkelvoud, dus "heeft".
JP2010 zei:Mercedes? Je bedoelt dat merk wat de automobiel heeft uitgevonden?
Een leuke fout, die ik vaker heb gehoord. Iemand wilde haar directeur bedanken en zei: "Jan, we hebben je hoog zitten!"Ik heb Dacia best hoog zitten, maar juist meer vanwege het feit dat ze niet innovatief zijn.
Jawel, je hebt twee uitdrukkingen:De Schaduw zei:Kun je dat onderbouwen? Ik gebruik het zelf namelijk ook en ben me er niet van bewust dat het fout is.
deWit zei:Toch zie ik wel verschil tussen het afkorten van Mercedes-Benz naar Mercedes en Alfa-Romea naar Alfa en het afkorten van Porsche naar Pors.
De Schaduw zei:Hm, ik kan zo snel geen onderbouwing vinden maar vooralsnog ben ik het niet met je eens.
"Ik heb hem hoog staan" ken ik overigens niet. Wel iemand hoog in het vaandel hebben staan.
deWit zei:maar de inhoud van die pagina beviel mij verder niet.
Daarbij moet ik toegeven dat de uitdrukking "ik heb hem hoog zitten" ook vaak gebruikt wordt voor "ik heb bewondering/achting voor hem".
Wat is er mis met een keuze waarbij je enigzins rekening houdt met het milieu?
Travelling ZEN zei:Voorkomt - voorkomen - to prevent (makkelijkste manier om het even snel aan te geven)
voor komt - voor komen - to exist
De naam "de Wit" is al in gebruik, maar als het goed is wordt er nu een nieuwe naam weergegeven. Ik ben benieuwd.
Harm78 zei:Kun je niet een simpele forumnaam nemen als "Opel Zafira 1.8i-16V Elegance-lover" ofzo?![]()
Goede optie, ga ik meteen doen!Travelling ZEN zei:Maken we er toch Opel Zafira 1.8i-16V Elegance-driver van?![]()
et was toen ook duidelijk dat een terrijnwagen ook echt nog de modder in kon, een ladderchassis en starre assen had en bij een aanrijding levensgevaarlijk was voor de tegenpartij.