Het Taalneuzelaarstopic deel 3

Ach ja, de korte en de lange ij blijven lastige dingen. Misschien moeten we het onderschijd maar af schaffen en gewoon alles met dezelfde ei schreiven.

Afgelopen zaterdag bij de Lidl in Zutphen hing er een briefje bij de kassa waar je alleen maar kunt pinnen: "Just pinning". Ik heb er alleen niet aan gedacht om er een fotootje van te maken. Volgende keer als ik het zie dan doe ik dat zeker!

Vorige week ook iemand gesproken die ineens zei: "Ik kon niemand die dat ook gedaan heeft.". Hij was zich van geen kwaad bewust en dacht dat 'kon' de verleden tijd van 'kennen' was. Zucht...

Vorige week ook iemand gesproken die ineens zei: "Ik kon niemand die dat ook gedaan heeft.". Hij was zich van geen kwaad bewust en dacht dat 'kon' de verleden tijd van 'kennen' was. Zucht...

Jouw dates duren zeker altijd maar kort? ;)

Harm78 zei:

Jouw dates duren zeker altijd maar kort? ;)

Haha, LOL :D

Gelukkig zou mijn date zoiets nooit zeggen, hoewel ik hem er nog steeds van moet overtuigen dat het niet 'stiekum' is. Maar ja, straks denkt men dat ik een taalneuzelaar ben...

Het zou handig zijn als je een bericht ook aan de achterkant van je scherm kan lezen. :) Alleen moet iedere zin dan wel een palindroom zijn.

Deze is wel erg consequent met het foute gebruik van lidwoorden:

https://www.autoweek.nl/forum/read.php?7,5071218,5072106#msg-5072106

Titel:

Zit deze onderdeel wel goed gemonteerd? LPG

Deze lpg systeem maakt ook gebruik van een klepsmering (met een speciale olie)

Hierbij een foto met de reservoir, pijl is getrokken naar de onderdeel die ik bedoel:

Hierbij de onderdeel als ik deze eruithaal van de reservoir

Hamer zei:
Kan ik een d voor een l inwisselen?

Vooruit, maar je bent inmiddels al aan de schandpaal genageld ;) [size=small](ik moet er ook altijd even bij nadenken hoor, net als bij Ferrari)[/size]

Is een Amsterdammertje trouwens niet zo'n paaltje?

Wel erg toevallig dat bij de laatste twee door mij geplaatste taalfoutjes, ook twee foutjes geconstateerd konden worden. Misschien moet ik ietsje langzamer proberen te typen.

Gedeeltelijk. Ik weet nog dat de slogan van Blokker was. Maar mijn gevoel ten opzichte van Blokker is er niet positief door beïnvloed.

Festina is daar een goed voorbeeld van. In 1998 werd de Festinaploeg uit de Tour gezet. Dat jaar is ook de omzet van Festina meer dan verdubbeld.

En wat levert Festina? Ik ken Festini, van de ijsjes, wel, maar Festina zegt mij nog steeds helemaal niets.

De Schaduw zei:
Die ijsjes kende ik dan weer niet. Misschien verschillende smaak? :D

Ja, in peer en aardbei.

Festini is van Ola, het zijn dus Ola-ijsjes, type Festini, smaak peer of aardbei.

(om maar weer even in de echte taalneuzelmodus te reageren.... ;) )

Doe mij dan maar de Raket! (y)

Overigens, haastige spoed... maken zere voet.

Aldus moeder Ugh, de moeder van Klukkluk... :cool:

Nu.nl: 'Webstabilisator' Cloudflare legt honderdduizenden sites plat

Daarnaast levert het extra beveiliging door een digitale hordeur aan te bieden die bepaalde veelvoorkomende beveiligingslekken moet stoppen.

Een hordeur, jaja, zou het geen horde moeten zijn? :confused:

Hordeur kan toch prima? Zo'n ding dat in de zomer de vliegen buiten houdt. Het voorjaar komt, de vliegen komen!

Hartelijke dank voor de reacties.
Ik bezit een Meriva - opel en op deze wagen zullen waarschijnlijk deze Leds niet tot hun recht komen.
Ze kunnen ten eerste niet geplaatst worden tussen de bestaande gril.

vriendelijke groeten
Een opsomming beginnen en niet afmaken?

Wellicht nog wat voor jouw?
De zin ook niet afgemaakt?

de Wit (voorheen deWit) zei:
Hordeur kan toch prima? Zo'n ding dat in de zomer de vliegen buiten houdt. Het voorjaar komt, de vliegen komen!

Een digitale hordeur om beveiligingslekken te stoppen? :rolleyes:

@§anitarium: het zijn de grillen van de poster, gril is namelijk ook fout... ;)

Misschien laat de digitale hordeur de veilige data door en passen de virussen niet door de mazen? Klinkt wel erg vergezocht...

Je hebt toch ook filters? Je maakt een nieuw product en geeft het een vernieuwende naam, passend bij het jaargetijde. :)

Maar ik geef toe, een fout is een logischere verklaring.

prikbord zei:
Advies aanschaf auto tot max 5500 eruo

We willlen graag de maandlasten oplaag brengen

Tips over goede adverties zijn ook welkom?

Het prikbord was nog niet wakker... ;)

Terug
Bovenaan