De Schaduw
Startmotor
Ter Rijn wagen? Amphicar anyone? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vorige week ook iemand gesproken die ineens zei: "Ik kon niemand die dat ook gedaan heeft.". Hij was zich van geen kwaad bewust en dacht dat 'kon' de verleden tijd van 'kennen' was. Zucht...
Harm78 zei:Vorige week ook iemand gesproken die ineens zei: "Ik kon niemand die dat ook gedaan heeft.". Hij was zich van geen kwaad bewust en dacht dat 'kon' de verleden tijd van 'kennen' was. Zucht...
Jouw dates duren zeker altijd maar kort?![]()
Bericht over de stoelen is aangepast. Het stond er inderdaad dubbelzijdig.
Zit deze onderdeel wel goed gemonteerd? LPG
Deze lpg systeem maakt ook gebruik van een klepsmering (met een speciale olie)
Hierbij een foto met de reservoir, pijl is getrokken naar de onderdeel die ik bedoel:
Hierbij de onderdeel als ik deze eruithaal van de reservoir
AW zei:Volgens het RDW is een nieuwe serie kentekens in zicht, al gaat het net even trager dan verwacht.
Hamer zei:De Caddilac Sixteen had in 2003 ook al cilinderuitschakeling.
Hamer zei:Kan ik een d voor een l inwisselen?
§anitarium zei:Een gebruikersmaan:
Amsterdammertje die niet van oplichters houd
Doe het dan op zijn minst correct.
De Schaduw zei:Die ijsjes kende ik dan weer niet. Misschien verschillende smaak?![]()
...mijn 1.9 tdi uit 2008 kost me per maand te duur...
Waterijs met perensmaak, heerlijk als het buiten warm is!De Schaduw zei:Ieuw, perenijs.![]()
Een opsomming beginnen en niet afmaken?Hartelijke dank voor de reacties.
Ik bezit een Meriva - opel en op deze wagen zullen waarschijnlijk deze Leds niet tot hun recht komen.
Ze kunnen ten eerste niet geplaatst worden tussen de bestaande gril.
vriendelijke groeten
De zin ook niet afgemaakt?Wellicht nog wat voor jouw?
de Wit (voorheen deWit) zei:Hordeur kan toch prima? Zo'n ding dat in de zomer de vliegen buiten houdt. Het voorjaar komt, de vliegen komen!
prikbord zei:Advies aanschaf auto tot max 5500 eruo
We willlen graag de maandlasten oplaag brengen
Tips over goede adverties zijn ook welkom?
vectra v6 zei:Topic's over de auto's staan al op meerdere wat intilligenter Forums, dan dit verkapte VW (AW / VW wat scheelt het) forum.