A
Anoniem
Guest
Niet aan tillen... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
§anitarium zei:Van hem kun je zo'n beetje elke zin hier wel posten.
Soloman zei:
Ik verbaas me dat een blunder van mij dit topic niet gehaald heeft. Ik heb hem met opzet laten staan. Het waren er trouwens twee!
Ga nou niet kammen, aub!:T
Ik begin er bij sommige forummers ook niet meer aan.§anitarium zei:Van hem kun je zo'n beetje elke zin hier wel posten.
Soloman zei:Het wordt weer eens tijd om iets nieuws in de achtergrond in de avatar te zetten. Driekoningen is eigenlijk wel voorbij
exroosje zei:afgequalificeerd
Op het museumplein lag nog een klinkerweg die lekker meeresoumeerde als je er over heen reed.
Zeker in combinatie met de naam van de poster.Hamer zei:exroosje zei:afgequalificeerd
Vind het wel een mooi woord eigenlijk.
RoyvdStad zei:heb nu een 222SE automaat een uniek stuk van dit type zijn er maar wijnig
Twix zei:Persoonlijk zou ik bijvoorbeeld voor een BMW 3-serie nemen
Kreidler zei:De Auto's die mijn ouders sinds voor mijn geboorte hebben gehad:
Kreidler zei:De Auto's die mijn oudes sinds mijn geboorte heeft gehad:
Het Parool zei:De Stripdagen in Gorinchem hebben dit weekeinde naar schatting 4500 mensen getrokken. De organisatie is verheugd dat vooral veel jongeren naar het tweedaagse evenement zijn gekomen. 'Het was weer berengezellig', zei een woordvoerder zondag.
Bron
de Wit (voorheen deWit) zei:Wat zou er mis zijn met "vooral veel"?
de Wit (voorheen deWit) zei:Op een feestje met vooral jongeren hoeven echter niet veel jongeren te zijn (bijv. 3 jongeren en 2 ouderen). Op een feestje met veel jongeren kunnen er toch vooral ouderen zijn (bijv. 3000 jongeren en 7000 ouderen).
De Schaduw zei:Wat moet ik me voorstellen bij Stripdagen?![]()
exroosje zei:Heel veel autos worden afgequalificeerd als onbruikbaar voor 3 zitjes
Travelling ZEN zei:Ik ging mij om "berengezellig",
Hummm, ik ging mij? Niet "het ging mij"?
Pink Panther zei:Zo, laat ik de spits maar afbijten.
Twix zei:Pink Panther, de oplossing voor het fileprobleem:
Pink Panther zei:Zo, laat ik de spits maar afbijten.