Guest
Mooie velgen, passen er heel mooi bij!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Davidoff zei:Ben het wel met H-J eens.
Op het punt dat de Civic een leuke C-segmenter is na dan..
Waarom een Focus? Er zijn toch ook andere zuinige, ruime niet al te prijzige SW's te koop?
Kristian zei:en je kunt hem gerust naast een dikke BMW zetten..
Kristian zei:Mondeo staat tot nu toe bovenaan het lijstje. Jammer dat de 1.6 ecoboost nog weinig te vinden is......
..... Doorrijden is echter ook een serieuze optie. Auto bevalt goed en ik heb altijd een grote mond gehad over mensen die meteen een MPV kochten als ze een kind kregen. Met een beetje inschikken kunnen we het best redden. Scheelt een hoop centen. Maar goed, als er wat leuks voorbij komt zeg ik niet meteen nee.
Kristian zei:De Insignia is nu alweer afgehaaktTe zwaar en veel te onzuing met de 1.6 Turbo. Je mag blij zijn met 1:10 als ik de ervaringen lees.
Mondeo staat tot nu toe bovenaan het lijstje. Jammer dat de 1.6 ecoboost nog weinig te vinden is. De 2.0 is niet erg modern (maar wel voldoende). Veel auto voor relatief weinig geld (jong gebruikt).
Fast31 zei:Wil je het sportieve karakter behouden ga dan voor de BMW 3serie![]()
Fast31 zei:Je begrijpt me verkeerd Davidoff..
Kristian zei:Qua auto staat een 3-serie echt bovenaan mijn lijstje. De enige auto waar ik echt warm van wordt. Moet misschien toch nog een keertje goed de kofferbak inspecteren.
Kristian zei:Octavia vind ik een mooie auto alleen een TSI wil ik absoluut niet en diesel kan niet echt uit.
Kristian zei:Ja je hebt wel wat gemist. Marit is ondertussen al 9 maanden oud. En met zijn drietjes is ook de o zo ruime Civic al snel nokkie nokkie.