Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Van de week maar een afspraak maken om deze en de deuk van de vorige aso er uit te laten masseren. Heb geen zin om in een of andere aftandse schadebak te rijden. Dan maar wat geld er tegenaan en jaarlijks een bezoekje maken aan de uitdeuker.
Kristian zei:Heb inmiddels ook winterbanden om de stalen Aygo velgen laten leggen. Gekozen voor Fulda Kristall Montero. Prima band voor niet al teveel geld. Kan het mij prima doen op de Aygo.
Minder nieuws is dat ik vrijdag een deukje in de Civic ontdekte. Een lelijk parkeerdeukje in de linkerachterdeur, precies op de googte van de vouw over de flank. Heeft dus weer iemand zonder respect voor andermans blik de deur tegenaan gegooid. Gelukkig dat ik diegene niet op heterdaad heb kunnen betrappen.
Van de week maar een afspraak maken om deze en de deuk van de vorige aso er uit te laten masseren. Heb geen zin om in een of andere aftandse schadebak te rijden. Dan maar wat geld er tegenaan en jaarlijks een bezoekje maken aan de uitdeuker.
Kristian zei:We gebruiken gewoon een andere Trabant hoor. Mijn eigen blijft gewoon zo als die is.
dorpsdeelauto
Tot nu toe is oud premier Lubbers de enige in het dorp met een elektrische auto, daar komt met de Trabant verandering in.
Kristian zei:Eerst eentje. Vanuit de provincie Overijssel is een aantrekkelijke subsidie beschikbaar om een groengas auto aan te schaffen Vandaar dat we daar nu voor kiezen. En eigenlijk is groen gas nog duurzamer als elektrisch.
We zijn een dorp met 600 inwoners dus 1 auto is eerst voldoende. Mocht het heel populair worden dan volgen er wel meer o.a. ook elektrische voertuigen (zijn al opgenomen in de begroting). Dan wordt de laadpaal ook goed benut.
Kristian zei:Tja wat zal ik er van zeggen. Wordt er niet meteen enthousiast van. Valt me op dat de wielen ook wat ver naar binnen staan.
Zelf zit ik meer te denken aan zoiets:
Fahrzeugdaten:
HONDA - Accord Tourer Elegance 2.0
Preis: 19.780 EUR
Erstzulassung: 2/2009
Kilometerstand: 36.300km
Leistung: 115 kW (156 PS)
Farbe: Schwarz
Durch Klick auf den Link gelangen Sie direkt zum Inserat:
Accord Tourer 2009
In Duitsland is zo'n Accord niet al te duur. Zal eens kijken hoeveel bpm je nog moet betalen over een exemplaar van 2009/2010.