Dakloos
Kilometervreter
Als je nou even verder leest dan je neus lang is zie je dat ik mijn ervaring al aangehaald had:michel1975 zei:JOUW ervaring????Karmann. zei:Waar zijn die zitplaatsen voor nodig dan? Als er 3 agenten in één wagen zitten is het al veel. Voor arrestanten hoef je het ook niet te doen, lijkt me onzin dat die als er al 3 tegelijk in een auto zouden moeten, ook nog comfortabel moeten kunnen zitten. Uitrusting had ik nog willen geloven, maar zoals gezegd is mijn ervaring dat die 'dingen' makkelijk in de kofferbak van een Golf moeten passen.Terence zei:Kijk dat elk korps afhankelijk van specifieke voorkeur van een medewerker iets uit de groep van VW bestelde is logisch.
Maar de Touran is echt verschrikkelijk handig. 5 volwaardige zitplaatsen en de hele achterbak zit vol met uitrusting. In een Golf past dat gewoon net niet en moeten er dus dingen worden weggelaten. Ook iets met maximum laadvermogen.
Oow dus je bent politieagent?
Nee, ik ben dus geen agent. Dan had ik niet ten onrechte in die auto gezeten.Karmann. zei:Nu heb ik zelf wel eens het ongenoegen gehad ten onrechte te mogen plaatsnemen in zo'n voertuig, en het is echt niet alsof die extra ruimte nu nuttig besteed wordt.
Ik breng mijn mening niet alsof het feiten zijn. Ik geef gewoon mijn mening. Mag dat? Nee ik weet niet wat er precies aan uitrusting meegaat, ik weet wel dat het qua volume ook in de kofferbak van een Golf past.michel1975 zei:Jij weet dus uit ervaring wat voor uitrusting er mee gaat in een pitauto??. Naast de uitrusting die mee gaat kan ik je vertellen dat het met zijn drieen naast elkaar achterin met koppel om(vuurwapen, handboeien, pepperspray, etc.) en daarnaast nog je wapenstok en eventueel een vest aan erg krap wordt. Comfortabel is niet nodig volgens jou. Gelukkig ben jij niet leidend en hebben we ook nog arbo wetgeving.
Dus volgende keer je mening niet brengen alsof het feiten zijn.
Ik had het overigens niet over 3 agenten naast elkaar op de achterbank, maar 3 agenten totaal in een auto. Met 3 op de achterbank doel ik op arrestanten, in het uitzonderlijke geval dat het nodig mocht zijn. Arrestanten moeten inderdaad niet zeuren over comfort. (Mening, geen feit!)
Maar al zou ik wel doelen op agenten, dan kan ik je verzekeren dat ze achterin een ME-bus echt niet comfortabeler zitten. Dus met de arbo regels van je zal het ook wel loslopen?
Kijk, dat ben ik nou helemaal met je eens en was ongeveer ook mijn punt. Al mogen ze van mij dan nog wel een Golfje hebben...michel1975 zei:Daarentegen hoeft niet iedere pitauto met volledige uitrusting uitgerust te worden.
Dus een officier van dienst zou prima uit de voeten kunnen met een Polo Bluemotion.