Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou mooi uitkomen, dan redden we het misschien nog voor 4 juni.Good news should be able to ship the manifold within this week, will calculate the whole amount and send you the difference (if there’s any) via proforma invoice.
Gezien de staat van de linker deurkaart zou ik daar niet al te veel voor durven vragen... Ook de achterbank past gewoon in alle 145/146's.Paulus0013 zei:Och ja! Heb in het verleden eens een 145 te koop zien staan met de stoelen en achterbank!
Iemand met een Fiat Coupe had ook wel interesse in de stoelen. Punt wordt in zulke gevallen: wat moet je met de rest zoals de zijpanelen (en in dit specifieke geval ook met de achterbank)?
Ik heb er zelf niet echt belang bij de stoelen voor een lagere prijs weg te doen om vervolgens met de bijna onverkoopbare zijpanelen te blijven zitten.
Paulus0013 zei:De auto stelt me wel af en toe voor leuke dilemma's.
Zoals deze voor de stoelen:
![]()
Gevalletje uitboren denk ik.
Zeg maar gewoon helemaal niets op het geheel. Dus andersom zou dat de prijs ook niet omlaag kunnen trekkenGezien de staat van de linker deurkaart zou ik daar niet al te veel voor durven vragen...
Och ja. Ik zou beter moeten weten, vorig jaar heb ik samen met iemand zelf een interieur overgezet.Op de kopse kant kan de bout ook horizontaal bevestigd zijn.
Zevens zei:Waarom zijn spruitstukken altijd zo vreemd gekruld? Is het niet veel makkelijker een rechte pijp naar de uitlaat te maken in plaats van er zo'n rare bocht van te maken? Of heeft dit met de ruimte in de motorruimte te maken? Want dat zou je dan toch anders kunnen aanpakken.
the total for front discs, Corsa pads and shipping is Euro 496.00
turbod12 zei:Je ziet ook vaak zat spruitstukken waarbij de pijpen ongelijke lengte hebben. Gewoon zo kort mogelijk. Maar dat beinvloedt zowel de klank van de uilaatbrom als de spoeling op een mogelijk minder optimale manier. Hoeft ook niet gelijk een ramp te zijn.
Nee dit was niet echt makkelijker zo op deze manier. Aan de andere kant ligt een losse bak op deze manier niet in de weg.Vond men dat makkelijker om de motor eruit te pielen en de versnellingsbak te laten zitten?
Dat kan je wel zeggen ja. De waterpomp is trouwens ook weggeknikkerd, daar was ook niet veel van over.Je mag wel blij wezen dat je niet nog een poging heb gedaan om deze auto op te kalefateren.
Is ook.stoterstangen90 zei:Van een auto demonteren leer je heel veel.![]()
Zeker weten! Nu krijg ik van bepaalde zaken ook een iets beter beeld.Van een auto demonteren leer je heel veel. thumbs up
Tja de auto heeft precies de route afgelegd zoals het zo vaak gaat. Kopen voor een relatief lage prijs (vaak al dan niet bekend wat de reden daarvan is). Vervolgens geen onderhoud uitvoeren, behoudens wat echt helemaal stuk is. In dit geval kennelijk accu en remmen. De rest totaal niet naar kijken en rijden maar. Op een gegeven moment wordt de lijst zo lang, of gaat er iets duurs kapot, en is het in 1 klap klaar. Zo eindigen ze dus op de sloop. Moet de vorige eigenaar ook eigenlijk niet klagen dat ie zoveel verlies heeft geleden in 1 jaar tijd. Wat verwacht ie dan met zo'n auto? Hij moet blij zijn dat hem nu een hoop kosten zijn bespaardDie auto is behoorlijk verwaarloosd en inderdaad slim geweest deze niet proberen te redden.
Bij een TU heb ik dat ook wel eens zo gedaan. Bij een XU zou ik er niet aan beginnen op die manier.turbod12 zei:Is ook.stoterstangen90 zei:Van een auto demonteren leer je heel veel.![]()
Ik ken 1 iemand die bij de BX een motor demonteerde en de versnellingsbak liet zitten. Ik denk dat de naam vertogen nog wel wat zegt. Die ging door waar anderen al lang gestopt waren.
Het staat lijnrecht tegenover hoe ik de mijne onderhoud.
Paulus0013 zei:Mijn geduld wordt nog meer op de proef gesteld. Ook vandaag niet afgeleverd. Dus minimaal nog een dag vertraging. Helemaal fantastisch![]()
R-W zei:Paulus0013 zei:Mijn geduld wordt nog meer op de proef gesteld. Ook vandaag niet afgeleverd. Dus minimaal nog een dag vertraging. Helemaal fantastisch![]()
Pas je wel op dat hij niet weer retour afzender gaat wegens onbezorgbaar?
Dat zou het helemaal afmaken!R-W zei:Paulus0013 zei:Mijn geduld wordt nog meer op de proef gesteld. Ook vandaag niet afgeleverd. Dus minimaal nog een dag vertraging. Helemaal fantastisch![]()
Op deze site alleen al lees ik toch regelmatig het tegendeel. De een omdat ie het geld simpelweg niet heeft (neem dan geen auto), de ander omdat ie bewust de auto voor lage kosten op wil rijden en zo kunnen we nog wel wat veelvoorkomende excuusjes verzinnen.Onderhoud moet gewoon bij worden gehouden
Ja zeker! Straks even de nokkenassen van de kop verwijderen. Daar is in principe ook een koper voor. Of ik moet vanavond concluderen dat ze toch versleten zijn, dan gaan ze onherroepelijk de kliko in. Willens en wetens een ander een oor aan naaien begin ik niet aan.Veel plezier nog met het uit elkaar halen van de Delta, volgens mij geniet je er wel van.
Ik denk niet dat het zin heeft en bespaar mijzelf graag die moeite.Dus dan kan er een gepeperde brief naar de post denk ik
Nissan GT-R zei:R-W zei:Paulus0013 zei:Mijn geduld wordt nog meer op de proef gesteld. Ook vandaag niet afgeleverd. Dus minimaal nog een dag vertraging. Helemaal fantastisch![]()
Dat is Paulus als het goed is. Dus dan kan er een gepeperde brief naar de post denk ik. Want dat is erg jammer van de tijd.
Ja daar kom je goed achter ook. Heb al aardig wat gevloekt. Na de zomer maar eens kijken naar wat degelijk gereedschap om mee te beginnen. Wat ik met de tijd mis dat komt dan vanzelf wel.Ook kom je erachter wat voor gereedschap je nodig hebt, en als mom van recycling oud staal gewoon in de kliko gaat
Och het huis hier naast staat leeg en te koopals buur zou ik er niet blij mee zijn.
Zoals het er nu bij staat zou het nog gesleept kunnen worden, maar dat kan tzt ook anders zijn. Ik hoop eigenlijk iets te kunnen regelen met degene die de carrosserie wil hebben. Ook de wielen wil ik houden, dat maakt verplaatsen er niet makkelijker op. Alhoewel ik die wielen natuurlijk ook na het verplaatsten er af kan halen.Hoe krijg je dit geraamte nu veilig bij de sloop? Slepen of trailer huren?