Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ivanov zei:Sketcher zei:Hoop dat de auto binnenkort rijdt....... Echt rijdt.
Goed plan, en daar gaan we het vanaf nu ook weer over hebben.
Ivanov
AutoWeek Moderator
Ik geloof dat ik toch duidelijk genoeg geweest ben?
QuattroPower zei:Je kunt op den duur wel een boek schrijven van dit topic. Lijkt wel goede tijden slechte tijden.
Hopen dat de auto van Paulus nu eens meewerkt, aangezien hij ermee stopte bij de tuner, ik ben benieuwd wat de oorzaak daarvan is.
JP Schuurman zei:[video]https://vid.me/vNKA[/video]
foto: https://imgur.com/1k1QDBC
Maar het zal wel de schuld van de garage zijn als ie weer stuk gaat
Dit was gister dus blijkbaar... Zie dat je de term inrijden goed hebt begrepen
A3-White zei:Je kan het stoken of waarheidsvinding noemen.
De Lancia rijd, iets later, iets duurder, met iets meer frustratie dan verwacht. Paulus rijd, Mooi begin van de maandag!
Nee ik denk het niet. Kennelijk is het niet nodig bepaalde zaken hier de kop in te drukken.Ik geloof dat ik toch duidelijk genoeg geweest ben?
Een circuitbijeenkomst van de Lancia Club Nederland op Test Track Thedinga.Welk evenement was dat trouwens? Ik heb zo te zien iets gemist
Sketcher zei:Mijn klauwen hebben precies de zelfde kleur![]()
JW01 vanaf een Appel zei:Sketcher zei:Mijn klauwen hebben precies de zelfde kleur![]()
Heb je ze ergens tussen gehad?![]()
Ivanov zei:Misschien laat, maar er geniet iemand van een forumvakantie.
Ivanov
AutoWeek Moderator
De motor klinkt beroerd vanwege constant getik. Zonder gas te geven klinkt het minder hard dan met gas......Vermogen mist ie echt behoorlijk.
Aanstaande woensdag is mijn afspraak bij de tuner. Eigenlijk zou ik de auto in huidige toestand wel gemeten willen hebben.
Bofkont zei:Persoonlijk had ik dat circuit dagje echt niet gedaan met hoe de wagen nu is, dat is volgens mij echt vragen om problemen Paulus.
Het probleem is dat ik geen alternatief meer heb op dit moment. Ik ga over anderhalve week op vakantie, ik heb/had niet het geld om 2 auto's te laten maken in de afgelopen weken.Ik geloof dat je geen advies wilt hebben, dus ik geef alleen aan dat ik niet eerder meer in die auto zou rijden dan dat het probleem bekend is. Straks verniel je van alles, onbedoeld. Begint het feest weer opnieuw...
Omdat ik enorm benieuwd ben naar wat er mist aan vermogen. Al was dat maar voor mijn eigen beeldvorming. Ik denk dat ik x mis aan vermogen en dat er y niet lekker loopt. Dan ben ik ook wel benieuwd of ik zoiets goed aanvoel. Daarnaast als je er allerlei meetsystemen aan hangt kan je ook zien hoe de uitstoot of de turbodruk het doen bijvoorbeeld. Wellicht haal je daar dan al informatie uit waar je moet gaan zoeken.waarom zou je vermogen willen meten bij een motor die niet goed loopt?
Paulus0013 zei:Het probleem is dat ik geen alternatief meer heb op dit moment. Ik ga over anderhalve week op vakantie, ik heb/had niet het geld om 2 auto's te laten maken in de afgelopen weken.
Ik rijd echt met een zeer onprettig gevoel rond op dit moment.
Maar goed, constructief gezien dan: wat zou jij doen? De auto aan de kant knikkeren en dan? Lopen naar mijn werk ofzo?
Paulus zei:Boven 3100rpm breekt letterlijk de hel los aan kabaal en resoneert de hele auto.
En concreet gezien zonder centen, hoe doe ik dat? Want dát is het probleem. Na mijn vakantie weet ik wat ik overhoud, dan maakt het niet zoveel meer uit. Ik ga echt niet op vakantie met een budget, daar ga ik mij iedere dag aan ergeren en dan is het weinig ontspannen. En na de vakantie is de 1.6 ook weer gemaakt. Maakt de juiste keuze maken ook een stuk makkelijker.Kortom, constructief meedenkend: parkeer dat ding en regel ander vervoer, want dit komt zo niet goed.
Die iemand gaat dan helemaal uit zijn stekker, want ik hoor al 3 jaar lang aan dat ik de auto weg moet doen.
speedtouch zei:Maar je had toch ook een Lancia voor het dagelijks gebruik(en wellicht voor de vakantie)? Het is toch vooral de HF Turbo waaraan wat mankeert? Of heb ik iets gemist?
speedtouch zei:OK, dan maar met de fiets op vakantie, vette pech dus, jammer!
Boppie zei:speedtouch zei:OK, dan maar met de fiets op vakantie, vette pech dus, jammer!
Dan is het einde Paulus denk ik. Iemand gaat hem dan aan de ballen ophangen.
Wat zijn je wensen voor de vakantie? Er zitten hier genoeg mensen die wel wat leuke dingen weten. Huur iets via snappcar oid.
Nee dat hoeft ook weer niet. Ik heb geen vervoer nodig tijdens mijn de vakantie.OK, dan maar met de fiets op vakantie, vette pech dus, jammer!