Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is ie op termijn ook van plan. In zijn oude zaten gaten/sleuven. Prioriteit ligt bij hem, net als bij mij, bij de techniek.Hoop dat hij hem nog wel netjes rood spuit want dat zwart is geen gezicht.
De mensen daar ter plekke dachten daar anders over. Aan het begin van de dag de auto's beoordelen en punten toekennen. Duidelijk was daarmee ook meteen dat de Delta 2 het ondergeschoven kindje was. De mensen daar hebben kennelijk vrij weinig met de Delta 2. De donkerrode won, net als voorgaande jaren, in deze categorie. Staat er wel iets netter bij dan de mijne.Die van jouw, moet ik zeggen, is wel het fraaist
De tuning is juist noodzaak om problemen te voorkomen met alle aanpassingen in en rondom de motor. Een simpele aftermarket chip houdt daar allemaal geen rekening mee. Zo kan bv straks na de tuning de boostcontroller er weer uit en wordt het weer via de dan aangepaste ecu verder geregeld. Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar wat er uit gaat komen! Zowel hoe het spul het nu doet, als na opnieuw afstellen.Niet bang dat er weer problemen op je pad gaan komen daardoor?
Carkiller zei:Leuke foto's.
Ik gok op 260 pk na de tuning.
Paulus0013 zei:Dan het hoofdstuk remmen. Je zou zeggen dat met grotere remmen de abs overuren gaat maken. Helaas. Het blijft ronduit waardeloos. Pedaalgevoel is matig en moet nog steeds voluit in de stoel afzetten om het spul in de abs te krijgen. En naar mijn idee, zolang de abs zover weg ligt, zit ik ook niet tegen de max remkracht aan. Dus nog steeds zompig pedaalgevoel, erg diep trappen voor doorremmen, gevoelloos en abs onbereikbaar. Als de remmen eenmaal wat warmer worden, wordt het nog erger allemaal. Hoewel ik lastig kan inschatten hoe de fading is op dit moment. Het ene moment leek de abs helemaal niet meer in te grijpen, 2x remmen daarna weer wel. Uhm ja?
Is het wellicht inherent aan het (wat oudere) systeem?
Als jij het weet, dan hoor ik het graag!Hóe kan zo'n wagen nu slecht remmen
Ik heb ooit in het verleden eens gebeld en inderdaad zijn het net mensen. Ik snap dan ook niet dat er figuren zijn die er zoveel moeite mee hebben.Het zijn net mensen bij de belasting smiling smiley
Ik neem aan van wel? Het vacuum in ieder geval wel.ABSpomp zit op de motor denk ik?
Ik neem aan van niet als het spul op niveau blijft.Lekt ie ergens remvloeistof?
Volgens garage wel, ook volgens andere liefhebbers moet deze setup geen probleem zijn. Al zou ook dat geen issue mogen zijn op een originele setup met dezelfde slechte eigenschappen voorheen.Kan de bekrachtiger het nog wel aan?
Originele stalen? leidingen tot aan de wielkuipen. Vanaf daar gevlochten stalen leidingen. Nieuw er op gegaan een jaar of 3 terug. Dus je zou zeggen dat ook dat wel in orde moet zijn.Remleidingen, waar bestaan die uit.
Blokken zijn nu de Corsa Pads van Tarox. Die zouden juist warm beter moeten gaan houden dan normale straatpads.En dan hetgeen het meeste uitmaakt voor je pedaalgevoel. De blokken. Wat is dat?
Altijd. Ik houd zelfs het gehele verbruik bij met kmstanden sinds aanschaf zo'n beetje.Je gooit er wel BP Ultimate in denk ik?
Dat lucht in het systeem zou wel een logische verklaring kunnen zijn. Als je vanaf een bepaald punt lucht gaat persen ipv vloeistof gebeurt er daar ook even niets meer. Maar anderzijds zou dat ook erg raar zijn omdat in de afgelopen 5 jaar meermaals de vloeistof is vervangen. Inmiddels ook door 3 verschillende partijen en ook meerdere malen per partij en ze het dus allemaal verkeerd zouden doen? Dat lijkt mij ook wat vreemd.Ik was er al een beetje bang voor. Dat is wat ik bedoelde met de eerste post op pagina 25. Het zou niet moeten hoeven.
Dat is het helaas wel. Zoals ik hiervoor al schrijf rem je pas maximaal net voor de abs. Dus ik heb op dit moment geen flauw benul van het remvermogen. Daarbij met een noodstop lijkt mij dit ronduit waardeloos, zoals gisteravond ook al bleek.Laat het nu geen obsessie worden dat je de ABS niet in werking kan krijgen
Coureur of niet, ik houd wel van een rondje polder of circuitmeeting. Dan moet het spul gewoon fatsoenlijk werken. In het dagelijkse verkeer trouwens ook.Hopelijk heb je het nooit nodig, en echte courreurs
Moderator
Dat gaan we sowieso proberen!Mijn suggestie; GENIETEN
Ik zit nog steeds in dubio over de kleur. Zo houden of deze kleur (en mogelijk zelfs ook exact dezelfde velgen).Hele auto spuiten, is hij heel erg aan toe thumbs up
Dit is dezelfde kleur als mijn eerste HF destijds. Ik vind de kleur schitterend, maar iets minder ingetogen dan het blauw van nu.
Dat hangt er een beetje vanaf hoe je daar tegenaan kijkt. Ik wilde bv bewust geen gele omdat die kleur mij te opvallend is. Dus met donkerblauw ga je naar mijn idee al wat meer op in de massa.uwbuurman zei:Is een delta een ingetogen auto dan? Of zou het dat moeten zijn?