Jacob106xs
Net ingestapt
Wisselend nieuws dus. Goed om te horen dat de 1.6 door jou is verwend!
Hopelijk zijn de laatste dingetjes snel opgelost bij de turbo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Carfanatic zei:Dit is dezelfde kleur als mijn eerste HF destijds. Ik vind de kleur schitterend, maar iets minder ingetogen dan het blauw van nu.
vind het huidige donkerblauw een stuk fraaier. lijkt me ook een stuk makkelijker weer te verkopen.
Paulus0013 zei:Ik zit nog steeds in dubio over de kleur. Zo houden of deze kleur (en mogelijk zelfs ook exact dezelfde velgen).
![]()
Dit is dezelfde kleur als mijn eerste HF destijds. Ik vind de kleur schitterend, maar iets minder ingetogen dan het blauw van nu.
Bofkont zei:Hele auto spuiten, is hij heel erg aan toe![]()
De kleur is prachtig! De velgen daarentegen...Paulus0013 zei:Dat gaan we sowieso proberen!Mijn suggestie; GENIETEN
Ik zit nog steeds in dubio over de kleur. Zo houden of deze kleur (en mogelijk zelfs ook exact dezelfde velgen).Hele auto spuiten, is hij heel erg aan toe thumbs up
![]()
Dit is dezelfde kleur als mijn eerste HF destijds. Ik vind de kleur schitterend, maar iets minder ingetogen dan het blauw van nu.
Bossinkje zei:Dat geel is stukken mooier vind ikMaar inderdaad, geheel overspuiten is een dure hobby..!
Misschien begrijpen ze hem nu!Pjötr zei:maar wel erg fijn om te lezen dat de garage en jij (eindelijk) goed "samenwerken" of communiceren!![]()
Paulus0013 zei:$%@^^%^&
Als je dan denkt dat het niet mooier kan allemaal.
De 1.6 lijkt niet bij te laden. Dus ik rijd even 100km met het idee dat de accu dan weer wat pit heeft. Daarna ga ik tanken en hop ik ben weer bij af. Weer helemaal dood. Fijn, zo staan er weer 2 aan de kant en heb ik nu een serieus probleem.
Ik kan de accu wel over gaan gooien, maar denk eigenlijk dat er meer een laadprobleem is.
Carfanatic zei:dump die italiaanse zooi toch en koop een japanner.
Dat inderdaad.Joël D. zei:Wat een onzin. Het is gewoon pech hebben. Met een Japanner of een Duitser kan je ook flink het schip in gaan.
Carkiller zei:Precies, bij mijn Subaru WRX zijn er naast de beurten ook al kosten geweest sinds ik hem heb (2008)
4 nieuwe banden en nieuwe remblokken...
Japans rijden geeft dus geen enkele garantie.
Monsieur Le Loure zei:Inderdaad, met een recente TSI ga je ook zo voor 5.000 euro het schip in en als je dat icm een DSG hebt kun je helemaal je hart ophalen...
TYN zei:Dat iemand vervolgens een tweede Delta aanschaft terwijl je afhankelijk bent van deze daily driver begrijp ik totaal niet. Voor 1000 euro heb je een Swift, 205 of Golf II die het altijd doet.
herman m zei:TYN zei:Dat iemand vervolgens een tweede Delta aanschaft terwijl je afhankelijk bent van deze daily driver begrijp ik totaal niet. Voor 1000 euro heb je een Swift, 205 of Golf II die het altijd doet.
Dat klopt op zich wel maar het is ook wel leuk dat niet iedereen altijd puur rationele keuzes maakt.![]()