Mach1: BMW 120i 2021, VW Fox 2007, VW Kever 1970

Ow is zeker te pruimen, de VR6 is nog wel te doen ;)
Maar het algehele model vind ik gewoon een stuk minder.

Euh, wij willen eigenlijk die randen er weer terug op zetten ;)
(lees: vriendin wilt ze erop "omdat ze erop horen")

erop 'horen' is een groot woord :D Ik weet niet hoe je wielranden er aan toe zijn, maar als ze nog mooi zijn zou ik het zo laten. Als je toch de randen erop wilt hebben: eerst goed antiroest behandelen! Maar dat ben je vast al van plan :)

FF een foto op de nieuwe pagina:

april006.jpg

Damn, jij hebt nog werk aan je vriendin, Marco. Hahaha. :D

Trouwens, iemand zei dat ik beter voor een 1800 kon gaan.. 1300 niet snel genoeg of wa?

Nouja, zij vindt dat ze erop horen... En op zich, dan komen de wielen nog verder in de wielkassen... optisch dan. Nja, we zien wel. We hebben ze liggen, dus kan altijd...en kunnen er altijd weer af.

Dat 'nokje' in het rechte stukje wat net voor de portieren ergens in klikt zitten er niet bij... dus dat moeten we nog ff bekijken.

@PG, I know... maar gelukkig is ze ook enthousiast ;)

@Marco: Haha, dat is alvast mooi. (y)

Oja, heb mijn bericht hierboven even ge-edit. (Hint. :p)

CorZa Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nouja, zij vindt dat ze erop horen... En op zich,
> dan komen de wielen nog verder in de wielkassen...
> optisch dan. Nja, we zien wel. We hebben ze
> liggen, dus kan altijd...en kunnen er altijd weer
> af.
>

Precies, gewoon doen wat je leuk vindt!

Porsche Gek Schreef:
> Damn, jij hebt nog werk aan je vriendin, Marco.
> Hahaha. :D
>
> Trouwens, iemand zei dat ik beter voor een 1800
> kon gaan.. 1300 niet snel genoeg of wa?

1300 voldoet wel, maar is niet al te relaxed op de snelweg bij 120 met 4 versnelling. Als je toch op zoek gaat zou ik minimaal een 1600 5bak zoeken, daar heb je echt profijt van.

@Mach1: Euhm, oké, ik zal het zeker meenemen. :)

@Marco: Oké.. Jij niet. o_O:p

Precies, het rijdt allemaal prima en is maar net wat je tegen komt.

Anders had ik waarschijnlijk ook nooit een automaat gehad :D

Morgen beginnen we aan de GTI en als het mee zit ook aan het omzetten van het spul van de grijze naar de zwarte!

Het werk is begonnen!

Gisteren met de GTI aan de slag geweest. Er is al veel gebeurd. Foto's volgen morgen, ik moet even bekijken hoe ik ze van mijn telefoon af kan halen. Foto's met een echte camera maak ik van de week.

Het staat er zo voor:

- alles wat er af moest is er af: en dat is best veel!

- gehele neus inclusief voorschermen is uitgedeukt (kleine hobbeltjes) en strak gemaakt. Volgende week zaterdag gaat dit in de grondlaag. Dan gan we ook verder met de rest. We werken van voor naar achter.

Deze week maar even het nodige spul bestellen. Ik wil onder andere nieuwe wielranden; nu het er toch af is zet ik er graag nieuwe op :D

Update voor de grijze en zwarte: interieurs zijn al verwisseld. De rest bolgt nog. Ik wil de grijze uitrlijk volgende week te koop zetten.

Vandaag trouwens meegeholpen op de midwintermeeting van VW-speed in Hengelo. Was hardstikke gaaf en druk :D

Van je gsm afhalen? usb kabel, bluetooth naar je pc/laptop, doorsturen naar Barri en mij ;)

Hoe heb je de neus zelf gladgemaakt?

Heb ik niet zelf gedaan :D

Ik heb alles gedemonteerd en geassisteerd. Vakwerk laat ik over aan de jongen die ook de GTI van Bugs doet.

Das dus allemaal uitgedeukt (paar kleine plekjes), waar nodig geplamuurd en strakgemaakt.

Kan niet wachten tot ie weer in de kleur staat!

Ik zal morgen eens klungelen met de telefoon en blauwe tand :D

Dat wordt wel een hele gave auto! blijft hij helemaal origineel of ga je er een duitse stijl auto van maken?

Dikke wielen en zakken is toch wel behoorlijk Duitse stijl zeg maar ;)

Maar goed bezig hoor. Wij zouden de motorkap en schermen ook eens moeten doen. Maar zelf spuiten zie ik niet zitten. Gladmaken lukt nog wel, maar het spuitgedeelte laat ik aan de experts over. Maar da's voor latere zorg.

Goed bezig hoor. Keep it up!

Barri Schreef:
> Zozo, rigoureuze maatregelen voor zo'n op het oog
> perfecte GTI!

Hij was idd al erg mooi, maar het kan altijd strakker! Pak het maar meteen goed aan!

@corza inderdaad heel erg mooi! Ben ook benieuwd hoe deze uiteindelijk wordt! (y)

Barri Schreef:
> En hoe krijg jij die bumper zo makkelijk los?? Die
> van mijn Golf zit echt té vast!

Het ging niet makkelijk!!! Vooral voor zat ie helemaal muurvast, maar uiteindelijk ging ie los. Gewoon volhouden :D

Jeps. Ik heb het gewoon met de doppenset allemaal losgekregen. Ene bout wat moeilijker dan de andere, maar het is los :D

Ik heb een soort WD40 en een dop 17 met verlengstukje een een speciale sleutel die uitschuifbaar is tot zo'n 50 centimeter. Maar bij de bouten links schiet ie er gewoon overheen...

Je kan ze altijd nog uitboren he, of een sleuf erin slijpen een beitel erop en meppen!

Goedzo mooi project, lekker origineel laten heb je later profijt van!;) Mooi dat mensen de auto nog in ere houden, en die zo zitten te pimpen!
Succes en ga zo door!!
Mvg Floris

En hoe krijg jij die bumper zo makkelijk los?? Die van mijn Golf zit echt té vast!

Een lading kruipolie, een dop/ringsleutel verlengd met een buis doet wonderen (heb ervaring met de oude Golf 2 van mn broer).

Gisteren even wat spul besteld voor de GTI, o.a. zo'n nieuw stripje voor onder de grille en alle striping etc. Zaterdag weer verder.
Dan volgen er ook update foto's van de zwarte :D

Kruipolie/WD 40 doet wonderen, maar je moet het soms wel even in laten trekken. Desnoods lekker veel erop spuiten. En anders met een slagsleutel, maar kun je zo lastig bij he...

Ik ben benieuwd naar je updates ;)

Ik ook :)

Ben me ook al aan het orienteren op een set mooie wielen, maar ik heb nog geen idee.........

Jah voor de GTI! Dat waren ook precies de twee opties die ik in mn hoofd had :D

BBS staat wel erg fraai.

Erg gaaf, wordt straks een mooie gave GTI.(y)
BBS zijn idd fraaie velgen.

Een mooie set BBS RS of RM staat super onder een mk2 :T

Of eventueel een setje Smith TH line... doet het ook best lekker. Zie je minder dan BBS-en.

Doe eens foto plaatsen van die Smiths dan.. Heb geen zin om zelf te googlen :p

Terug
Bovenaan