Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanochtend even wezen kijken hoe ie er nu bijstaat . Er wordt hard aan gewerkt. Al veel strakgemaakt en vanmiddag ging ie al in de spuitplamuur. Ik heb afgesproken dat ie wordt gespoten met een basislak met daarover heen een laag blanke lak. Dat zal ie ook niet meer verkleuren en de glans is veel dieper.
Hier de foto's van vanochtend:
En nog even een ander plaatje van vandaag:
De zwarte (op de achtergrond) met de audi van bugs:
Die zwarte ziet er ook netjes uit hoor! Ben ook erg benieuwd naar het resultaat van de rode! Wat voor een trekauto had je overigens? Model komt mij niet zo bekend voor. Omega sedan ofzo?
Deze (gisteren) en de komende drie zaterdagen gebeurt er helaas niks aan de gti. Even druk met andere dingen en de man van het bedrijf waar ie staat is op vakantie en dan kunnen we er niet in om er aan te werken. Logisch natuurlijk! Ga ik ondertussen maar even de laatste spullen voor het opbouwen bestellen!
Das wel jammer maar onderdelen verzamelen en plannen maken is natuurlijk ook altijd leuk Trouwens, voor wat voor lak ga je uiteindelijk en hoe is de opbouw geplaned van de kleuren?
De originele kleur komt er weer op, maar dit keer afgewerkt met een laag blanke lak. Dan is de glans veel dieper en verkleurt de lak niet meer. Maar dat sowieso niet gebeuren want hij slaapt altijd netjes binnen
Ik heb alleen nog de spatbordverbreders nodig, die wil ik er ook nieuw op hebben. De resy heb ik inmiddels allemaal bij elkaar.
Ook in Budel geweest (gisteren). Was zeker de moeite weer waard! Dit is gewoon een VW-evenement waar je elk jaar bij moet zijn!
Door het onweer en hoosbui was het erg glibberig op de parkeerplaats (weiland) en er stonden er dan ook aardig wat vast in de modder, maar dat mag de pret niet drukken!
Die Kever hebben we op de terugweg inderdaad tegen de vangrail zien staan. Jammer! Gelukkig alleen blikschade!
Alles is strakgemaakt ja, nu wordt alles nog eens geschuurd, dak ook. Dak zitten geen plekjes op dus dat blijft alleen bij schuren! Kan niet wachten tot ie weer in kleur staat!
Eigenlijk zo snel mogelijk . Maar de jongen die dat voor mij doet kon een paar weken niet dus het duurt even wat langer. Maar het komt wel goed
De zwarte heeft een aantal putten in de motorkap als gevolg van die fijne hagelbui hier gisteren in Arnhem. Heb m net even gewassen zodat ik het even goed kon bekijken. Ik heb geluk gehad, ik heb vandaag auto's gezien die er ernstig aan toe zijn!
Stevig Duits staal!
Wij hadden in Frankrijk zo'n hagelbui. Bij de Zafira zag je niks, maar de C5 en Scenic die ernaast stonden hadden aardig wat golven in de carrosserie zitten na die bui
Nog hetzelfde Zoals ik laatst in jouw topic postte. Na de vakantie dus zaterdag over een week of vier dan gaat het weer verder. De auto staat nu in de grondlak, de losse onderdelen zoals tankklepje en schuifdak ook dus dat gaat de goede kant op. Ik heb helaas geen foto's van de wagen zoals ie er nu bij staat.
@ GJ Massen: Dat is het plan, maar ik denkd at er eerder nieuwe velgen komen en ik deze verkoop! Dit was het laatste seizoen dat ik er mee heb gereden in ieder geval Heb ze na 2 jaar wel gezien!
@ X-trailrijder: Dit weekend gaat het weer beginnen met de GTI! Eindelijk! Nu is ie met een maand wel gespoten en klaar voor opbouw. Ik ga volgende week op vakantie naar de VS, maar die 2 zaterdagen wordt er wel gewoon aan de GTI gewerrkt! Eindelijk weer actie!
Ik maak eerst de GTI af, de zwarte is een dagelijkse dus dat hoeft niet echt speciaal te worden.
De GTI zal ik denk ik in oktober weer helemaal opbouwen, tenminste dat is de planning! Ga er na de vakantie als ie terug is van de spuiter in ieder geval weer elke zaterdag aan werken.
Update volgt aanstaande zaterdag. Ik ben afgelopen 2 weken op vakantie gweest in de VS (waar we ook nog wat leuk oud VW-spul hebben gespot). Zaterdag volgen er nieuwe foto's, het is al een stuk opgeschoten!!!
Mooi man, ik denk niet dat ik mijn zelfde kleur 'rode' golf naast die van jou zou willen zien. Ik denk dat ik dan verdrietig word hehe. Het moet nu zeker wel beginnen te kriebelen om hem zo snel mogelijk in elkaar te gaan zetten.
Ziet er erg netjes uit. Ik ben benieuwd als het plaatje helemaal af is. Waarom monteer je trouwens niet de rood/zwarte GTI achterlichten? Zal best mooi staan met de rode lak denk ik. Of helemaal rood... ownee, da's niet echt OEM meer dan he
Wat betreft die rood-zwarte achterlichten, ik heb ze wel op mn andere Golf zitten dus ik kan het eens proberen, maar ik betwijfel of ik het mooi ga vinden .
Neej die Polo was gewoon voor de grap. Eind augustus hebben we een meeting georganiseerd en met dit Polootje zijn de vrijwilligers van eten en drinken voorzien.