Mach1: BMW 120i 2021, VW Fox 2007, VW Kever 1970

Ja dat moet inderdaad nog allemaal op de juiste hoogte gesteld worden. ALs ik m voor zo laag zou hebben kan ik er elke keer een nieuwe onderlip onder zetten :) AChter moet ie inderdaad nog wel omlaag.

hij is erg mooi geworden! ook in het echt is er niks aan op te merken!.

het weer is toch niet best, dus tijd zat om hem op te bouwen:D

Vandaag nog even bij de GTI geweest om hem aan wat mensen te showen! Helaas dit weekend te druk geweest en geen tijd gehad om verder te gaan met opbouwen.

@bugs: zullen we zaterdag verder gaan? :)

@ Bugs: inderdaad volgende week is beter, morgen eerst dat feest maar :D :D

@ X-trailrijder: Bedankt voor het aanbod en als ie klaar is zetten we de Cherry en de Golf eens bij elkaar! De auto staat trouwens nog verder dan Arnhem, de schuur is namelijk in Dinxperlo :D.

Afgelopen zaterdag samen met Bugs weer flink aan de slag geweest met de GTI. Het gehele interieur zit er in en ook de deuren zijn weer compleet (klinken, spiegels, ruiten alles zit er weer op en in). Verder is de achterbumper ook al gemonteerd. Ik weet het plaatjes zeggen meer, maar helaas was ik in mijn haast in de vorege ochtend de camera vergeten! De foto's houden jullie nog tegoed.

idd, schiet mooi op! voorbumpertje, motorkap afstellen, de originele spartbordverbreders en striping er op en hij is weer klaar!

Zo, de GTI heeft nieuwe apk:

VOLKSWAGEN GOLF GTI 79KW K6
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF GTI 79KW K6
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 15-12-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 02-06-2007

BPM € 3332
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja

:D

Mooizo de auto heeft weer een apk! Ben erg nieuwsgierig naar het eind resultaat!! Ik wacht natuurlijk op een mooie fotoshoot!:cool: Succes met het werk;)

Mijn apk is 4 dec. verlopen.. Maar er wordt al 3 maanden niet meer ingereden! En rond maart ga ik er waarschijnlijk weer meerijden, dus zal ik de Golf dit jaar nog laten keuren, of rond maart pas? Of mag dat niet? Weet je dat zo?

Mvg Floris

fotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotosfotos
:cool:

Floris-jan1 zei:
Mooizo de auto heeft weer een apk! Ben erg nieuwsgierig naar het eind resultaat!! Ik wacht natuurlijk op een mooie fotoshoot!:cool: Succes met het werk;)

Mijn apk is 4 dec. verlopen.. Maar er wordt al 3 maanden niet meer ingereden! En rond maart ga ik er waarschijnlijk weer meerijden, dus zal ik de Golf dit jaar nog laten keuren, of rond maart pas? Of mag dat niet? Weet je dat zo?

Mvg Floris

Bedankt! Je kan er wel mee wachten, maar dan loop je wel de kans dat je een bekeuring krijgt. Als er geen schokkende dingen zijn zou ik hem gewoon laten keuren. Je zou hem ook kunnen schorsen tot maart!

@ Barri: Ze komen binnenkort! Ik zal volgende week zaterdag alvast wat mooie plaatjes schieten. :D

Ik zie op rdw dat mijn vorige Golf (de grijze) inmiddels alweer verkocht is:
Kenteken XY-41-VP
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF CL 51KW AUT. U9
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 03-11-2009
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 01-12-2008

BPM € 0

Eindelijk een eerste foto van het resultaat tot nu toe:

januari.jpg

Hier staat ie bij het restuaratiebedrijf waar ie gespoten is. De lak is gepolijst en de motrokap en zijschermen zijn zo afgesteld als het hoort!

Nu nog de striping en wielranden erop!

Mooie wagen, ik vind de voorkant leuk......jammer van de 4 lampen vind 2 beter staan.

Meer foto's volgen als ie helemaal af is met een paar weekjes :D Die 4 lampen is origineel GTI, daarom heb ik het zo gehouden!

De Golf II is leuk aan het worden, mooie auto voor in de toekomst! ;) Jammer dat de GTI'tjes vaak afgetrapt zijn eigenlijk, en zo niet dan zijn ze wel duur. Ik ben het wel eens met je vriendin, origineel is het leukst!

Gaaf hoor! En leuk dat je hem 'origineel' houdt! Wat lager is inderdaad lekker en ook zo weer terug te draaien. Benieuwd naar het eindresultaat hoor!

Prachtig!! Nu nog wachten op mooie foto's:) Succes! Wat voor velgjes komen er nu onder dan, de originele?

Bedankt voor de reacties! Velgen ben ik nog niet uit. Als deze er weer onder komen moeten ze sowieso worden opgeknapt! Ik had laatst een mooi setje wat ik wilde kopen, maar dat ging helaas niet door. Kijk gewoon verder!

Te laag? Hij is hoger dan de zwarte :D. Ik heb er wel een schroefset onder zitten dus ik kan het nu stellen zoals ik wil! ZOals ie nu staat moet ie achter nog ietsjes hoger. Nu in combinatie met deze wielen schraap ik nergens met de onderlip overheen en dat wil graag zo houden!

Even een schopje.

Nog steeds geen mooie foto's van de GTI, maar echt die komen eraan!

Vandaag vond ik een briefje onder de ruitenwisser van de dagelijkse Golf. Iemand is er tegenaan gefietst linksvoor. Resultaat:
- bumper gedeukt en bevestigingspunt kapot;
- deukjes in scherm en motorkap;
- grille kapot en strip op de grille gebogen (klipjes afgebroken), dus de grille valt er nu uit als de kap open gaat).

Al met al jammer, maar het valt mee. Vind het vooral netjes dat er een briefje onder de ruitenwisser zat. Ik ben net even bij die mensen geweest en het wordt netjes opgelost via de verzekering! (y)

Ik zal morgen mijn verzekering even bellen hoe dit te regelen.

Netjes van dat briefje, dat zie je niet vaak meer! (y)

Maarja, dat je schade hebt is natuurlijk minder...

Inderdaad zonde. Vanavond worden even de verzekeringspapieren ingevuld zodat alles in gang wordt gezet.

Er zijn toch nog nette mensen.. Maarja schade is atlijd zonde, succes met de afhandeling!;)

De foto's van de GTI duurt wel erg lang! Of heb je de auto stiekem verkocht?:p

Nee nee die is niet verkocht :D Volgende week ben ik vrij dan zoek ik een mooie locatie op en maak ik wat mooie plaatjes :D

De zwarte is nu weg voor de APK en grote beurt.

Nieuwe apk op de zwarte:

Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF CL 66KW U9
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 28-07-2010

Datum aanvang tenaamstelling 26-02-2008

BPM € 0

(y)

Hallo allemaal,

De GTI is inmiddels al een tijdje klaar en ik heb even een aantal foto's gemaakt van het resultaat. Eindelijk :D. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Hij is origineel gebleven, alleen verlaagd. Ik heb er een schroefset onder zitten. Wat ik nu nog graag wil zijn mooie wielen, deze steken nu een beetje af. Misschien dat ik deze originele wielen laat opknappen en er nieuwe plattere banden op laat zetten, maar daar ben ik nog niet uit. Als je wilt weten wat er allemaal aan deze GTI is gedaan moet je het topic maar doorkijken :D.

Hier een heleboel foto's: :D

DSC00933.jpg

DSC00934.jpg

DSC00924.jpg

DSC00927.jpg

DSC00917.jpg

DSC00919.jpg

DSC00921.jpg

DSC00929.jpg

DSC00930.jpg

DSC00931.jpg

DSC00897.jpg

DSC00906.jpg

DSC00907.jpg

DSC00910.jpg

DSC00912.jpg

DSC00904.jpg

Prachtige foto's (y)
En de radio vind ik geweldig! die wil ik ook!!:T
Alleen de sticker moet nog op de achterklep:D, verders prachtig resultaat.

Groetjes Arie

Dank je!

Ik heb de achterklepsticker hier liggen, ik was nog aan het twijfelen eerst, maar die gaat er wel op. :D

Ben erg blij met hoe de GTI er nu bij staat!

Vandaag met mn broer een aantal proefritten wezen maken bij VW-dealers in wat Polo's (van 2007). Hij zocht een nette Polo. Uiteindelijk heeft ie er eentje gevonden met maar liefst 18 000 km op de teller, ding is echt als nieuw. Een donkergrijze in Optive uitvoering, erg mooie auto! Hij maakt gebruik van de sloopregeling en laat zijn BMW 3 serie touring uit 89 achter. Die was nu echt op! Maar eens even gaan sparen zodat ik die Polo over een jaar of 3 kan overnemen :D.

Sorry, het is niet lullig bedoeld, maar ik dacht toen ik de foto's zag dat het geen GTI was. Maar ik had het weer verkeerd. Want hij ziet er beetje gewoontjes uit voor een GTI.

Sorry!!

Dat wil niet zeggen dat het geen mooie wagen is. Dus wees maar zuinig op want de meeste GTI's van dit model liggen al op de sloop.

Ja, een gebruikte. Natuurlijk kun je voor dat geld ook een nieuwe kopen, maar dan heb je geen airco etc. Dan is deze een hele mooie optie dacht ik zo. Hij is van januari 2007 en heeft 18 043 km gelopen.

De GTI is weer gekeurd :D

Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF GTI 79KW K6
Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 15-12-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 02-06-2007

BPM € 3332

Terug
Bovenaan