A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Heel jammer dat de GTI nog niet verkocht is.
(dat klonk bijna oprecht)
IMG_0553 by Danny van de Streek, on FlickrMach1 zei:Heel gaaf, Barri! Als je er een met DSG weet te staan... die heb ik namelijk nog niet kunnen vinden. Ik houd me aanbevolen voor suggesties!
danny1995 zei:@Rob: Dat stuur is al een vrij luxe lederen versie als ik het zo zie, wat is daar mis mee dan?
Pjötr zei:Gefeliciteerd!!
Veel fijne & veilige kilometers.
Toch wel jammer, ik genoot wel heel erg van de kleuren combinatie van de Fabia. Vergeleken daarbij is de Golf wel wat grauw, maar ik kan een Golf meer en meer waarderen. Mooie velgen ook!
Stif zei:Mooie wagen,leuke originele wielen,en een automaat hoe heerlijk is dat!
Gefelici!
Altai zei:Machtige lees Mach1ige bolide. Pjotr heeft het al goed omschreven. Ook ik vond de Skoda een keurig nette auto en las er graag over.
Wellicht ga ik van de Golf ook genieten. veel plezier met de nieuwe auto.
Rob0032 zei:Gefeliciteerd! Het is in mijn ogen 'maar' een Golf, maar ik snap helemaal waarom jullie ervoor gevallen zijn. Het is ook wel een verdomd aardig exemplaar, als ik zo vrij mag zijn. Hoeveel kilometer heeft 'ie gelopen eigenlijk? En welk uitrustingsniveau heeft 'ie? De meegespoten strips staan 'm erg goed en ook het design oogt tamelijk tijdloos. Mooier dan z'n opvolgers vind ik.
Als professioneel zeikerd heb ik wel een paar puntjes:
- FSI-motoren stonden toch niet zo heel goed bekend?
- Wanneer ga je het stuur vervangen?
- En wanneer komt er originele audio in, of is de angst voor RNS-inbraken te groot?
- Lifehammer zit op een buitengewoon slechte plek gemonteerd. Snel verplaatsen!
Verder gewoon een strakke bak! Ziet er na bijna 10 jaar nog prima uit, zowel qua design als de staat van het interieur. Hierin zie je denk ik wel de 'kwaliteit' van Volkswagens. En een automaat is heerlijk!![]()
danny1995 zei:Leuke Golf, gezien het patroon van de stoelen ook stoelverwarming toch?
Die meegespoten strips in het interieur staan hem goed, heb het dacht ik nog niet eerder bij een Golf V gezien. Een nieuwere lichtschakelaar van Polo 6R/Golf 6 zou hem denk ik goed staan, vooral icm met die strips.
Blogger zei:Hele nette Golf zeg! Ziet er uit als nieuw.
Dat zal toch een stuk fijner rijden dan de Faab. Ga je geen spijt van krijgen, gefeliciteerd!