Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pjötr zei:Oh kijk!! Goed bezig!
Was dat nou lastig, dat cruise-control inbouwen? Zat er al "voorbereid"-materiaal in, of moest je vanaf het begin beginnen?
Ik moet zeggen, tot op heden vond ik de Golf 4 de laatste mooie Golf, maar toen ik nog maar eens naar je foto keek, ben ik om, de 5 begin ik ook steeds mooier te vinden. Strakke tijdloze auto!
Maak nog maar eens weer wat leuke plaatjes![]()
autocratie zei:Mach 1; er wel eens aan gedacht om de "skirt" GTI te monteren? Staat wat dikker en beschermt ook nog enigszins het lakwerk.
Zit zelf ook wel eens te denken aan R32 achterlichten op m'n GTI 5. Moeten dan wel nieuwe zijn en geen exemplaren met krassen.
Leuke Golf trouwens! ; de Golf 5 is een degelijke en prettige auto voor alledaags gebruik. (zelf heb ik een GTI sinds eind oktober 2007, nieuw gekocht )
Moderator
De VI vond ik bij de introductie ook niks, maar ik ga die steeds meer waarderen. Een saai maar strak ontwerp. De VII moet ik nog steeds aan wennen, ook mooi maar hij mist het robuuste van de VI wat mij betreft.De 5 deed mij eerder ook nooit zoveel, maar ik ben het model erg gaan waarderen. Het klopt gewoon en het is echt een hele fijne reisauto. Ik vind de facelift van de V, de VI, echt stukken minder sterk wat betreft ontwerp. De VII kan ik dan wel weer waarderen.
Barri zei:De VI vond ik bij de introductie ook niks, maar ik ga die steeds meer waarderen. Een saai maar strak ontwerp. De VII moet ik nog steeds aan wennen, ook mooi maar hij mist het robuuste van de VI wat mij betreft.De 5 deed mij eerder ook nooit zoveel, maar ik ben het model erg gaan waarderen. Het klopt gewoon en het is echt een hele fijne reisauto. Ik vind de facelift van de V, de VI, echt stukken minder sterk wat betreft ontwerp. De VII kan ik dan wel weer waarderen.
Maar jouw V ziet er wel echt goed uit, gewoon een net exemplaar!![]()
Moderator

Pjötr zei:Toffe foto's, ik wist helemaal niet dat een usa-Prius anders was als onze! Misschien wel minder lelijk zelfs! Goede vakantie gehad?? USA staat echt hoog op mijn lijstje!
AlbertsH zei:Een oerdegelijke en saaie Volkswagen Golf en dan als hobby-auto een Ford Capri, ik vind het een hele bijzondere combinatie!![]()
Mach1 zei:AlbertsH zei:Een oerdegelijke en saaie Volkswagen Golf en dan als hobby-auto een Ford Capri, ik vind het een hele bijzondere combinatie!![]()
Die Capri is al 12 jaar weg!![]()
Mach1 zei:De Golf heeft gisteren verse APK en groot onderhoud gekregen. O.a. verse remvloeistof, filters en olie. klaar om over anderhalve week naar Zuid Frankrijk te Vertrekken voor een mooie roadtrip.
Aanstaand weekend bouw ik nog een Yatour voor RCD300 in zodat we ook muziek van de telefoon en USB kunnen luisteren. Met deze unit is de bediening gewoon via de knoppen van de radio, lijkt me top!
Pjötr zei:Albertsh, in het wagenpark is ook nog een erg mooie Audi 80!
Fijne vakantie alvast! Ehm (domme vraag misschien) maar wat is een Yatour?
Lancia Lover zei:Mach1 zei:De Golf heeft gisteren verse APK en groot onderhoud gekregen. O.a. verse remvloeistof, filters en olie. klaar om over anderhalve week naar Zuid Frankrijk te Vertrekken voor een mooie roadtrip.
Aanstaand weekend bouw ik nog een Yatour voor RCD300 in zodat we ook muziek van de telefoon en USB kunnen luisteren. Met deze unit is de bediening gewoon via de knoppen van de radio, lijkt me top!
Heb zo'n ding in m'n vorige auto gehad. Werkte super! In m'n huidige auto krijg ik 'm helaas niet werkend...
Pjötr zei:Ik zelf word altijd moe, dat mensen een dagelijkse auto saai vinden...
Rob0032 zei:Het is natuurlijk maar net hoe je je passie invult. Voor de een is het belangrijk om iedere dag optimaal te genieten van z'n auto, en is bereid daarvoor de prijs van bepaalde nukkigheid te betalen. De ander wil liever betrouw- en betaalbaar vervoer, en is bereid daarvoor de prijs te betalen in de vorm van een rationele auto.
Flexibiliteit versus zekerheid. Vooral doen waar je je prettig bij voelt.
Mechanix zei:En als we zaken dan toch gaan rationaliseren, lijkt het mij juist niet rationeel om een rationele auto voor de lol te hebben.
Rob0032 zei:Mechanix zei:En als we zaken dan toch gaan rationaliseren, lijkt het mij juist niet rationeel om een rationele auto voor de lol te hebben.
Je ziet mij ook nergens zeggen dat een 'emotionele' keuze een 'emotionele' auto moet zijn, of wel?
En voor grijs heb je zwart en wit nodig, vandaar mijn uitersten. Ik denk dat veel mensen, waaronder Mach1, daar een mooi compromis in hebben gevonden. En ik vind het erg leuk om te zien hoe Mach1 met z'n Golf bezig is, en 'm smaakvol personaliseert naar zijn ideale Golf. Maar aan het einde van de dag vond ik z'n GTI een stuk leuker.
Maar ja, als je dat zegt dan word je uitgemaakt voor zeikerd. Dat is namelijk niet respectloos.
Pjötr zei:Ik ben benieuwd Ivo!
Ik zelf word altijd moe, dat mensen een dagelijkse auto saai vinden... Ik vind de hobby-auto mag geld kosten, en kuren hebben, maar de dagelijkse auto moet het gewoon altijd doen, degelijk en betrouwbaar zijn, dan maar saai, maar liever een altijd werkende auto dan een exoot waarvan je niet weet als ie de volgende dag om 7uur start.
Ik had verwacht dat je ze al had geplaatst zou hebben Ivo!![]()
Rob0032 zei:Het is natuurlijk maar net hoe je je passie invult. Voor de een is het belangrijk om iedere dag optimaal te genieten van z'n auto, en is bereid daarvoor de prijs van bepaalde nukkigheid te betalen. De ander wil liever betrouw- en betaalbaar vervoer, en is bereid daarvoor de prijs te betalen in de vorm van een rationele auto.
Flexibiliteit versus zekerheid. Vooral doen waar je je prettig bij voelt.
Mach1 zei:Waarom zou ik dan niet optimaal geniet van mijn dagelijkse Golf?
Mach1 zei:
Mechanix zei:Pjötr zei:Ik zelf word altijd moe, dat mensen een dagelijkse auto saai vinden...
Helemaal mee eens. Een auto heeft bij een bepaald gebruik een zekere mate van functionaliteit nodig. Ik neem aan dat de auto van AlbertsH ook gewoon vier wielen en een stuur heeft. Hoe druk we ons wel niet maken om de vorm en het merkje van het doosje...![]()
Mach1 zei:
AlbertsH zei:Ik vind de Golf, en zeker de V-generatie, gewoon een hele degelijke, saaie keuze en ik snap heel goed dat wanneer je een auto dagelijks gebruikt dat die dan betrouwbaar moet zijn en dat je van A naar B brengen dan het belangrijkste is, maar dan blijft voor mij nog steeds staan dat het geen spannende auto is.
Mach1 zei:Gaat echt snel inderdaad! Het plan nu is om deze Golf gewoon helemaal op te rijden.