Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DSC_0252 by Ivo Jonker, on Flickr
DSC_0248 by Ivo Jonker, on Flickr
DSC_0250 by Ivo Jonker, on Flickr
DSC_0255 by Ivo Jonker, on Flickr
DSC_0253 by Ivo Jonker, on Flickr
DSC_0263 by Ivo Jonker, on Flickr
DSC_0275 by Ivo Jonker, on FlickrRobEU zei:Nee, dat meen je niet?! Zo'n prachtige auto. Wat jammer zeg. Is er misschien een advertentie? Wellicht dat het 'te koop' topic de auto 'toevallig' tegenkomt.![]()
Damianw26 zei:Alle foto's van je wagenpark doen het niet meer helaas, maar klinkt goed een eerste golfje gtd en audi 80 voor de hobby
Heerlijke omgeving om te wonen qua autorijden trouwens, spreek uit ervaring![]()
Pjötr zei:Gefeliciteerd!! Jullie oude huis is inmiddels verkocht dus? Mooi dat de Audi er nog steeds is!
Fijn dat de Golf het ook blijft doen, krijgen alle mensen toch nog gelijk dat het een saaie auto is![]()
Ik zit trouwens nog altijd naar elke truck te kijken die langs mijn tuin rijdt, maar ik heb Daniel nog steeds niet gespot!
1 by Ivo Jonker, on Flickr
2 by Ivo Jonker, on FlickrWybe zei:Leuk huis! Wij hebben er ook naar gekeken, heb je nog veel verbouwd? Wij woonden in Velp maar zijn net na drie maanden verbouwen naar Renkum verhuisd, ook een vrijstaand wit huis met genoeg ruimte er omheen. Iets ouder nog als dit huis en ook met als minpunt de kleine garage 😉
adinsx zei:Gaaf huis! Zie dat het in Rheden staat? Ik dacht er al wat in te herkennen. Stuur nog wel eens de Posbank over vanuit Velp richting De Steeg of andersom, en als ik dan vanuit De Steeg richting Rheden rij kom ik er volgens mij langs (linkerzijde weg).
PS: Tegenover je op een héél groot grasveld staat ook een mooi wit huis![]()
Barri zei:Huis ziet er leuk uit! Dat de auto's naast elkaar kunnen staan is ideaal, dat mis ik wel (bij ons staan ze achter elkaar).
Ik heb het gevoel dat jullie nog niet zo lang in dat vorige huis woonden, klopt dat?
Damianw26 zei:Prachtige woonomgeving, een vroegre maat van mij woont daar ook fam. Rouwenhorst 2 onder 1 kapper. Wellicht zegt het je wat gezien die ook op het veld uitkijken. Hoe rijdt zo'n oude GTD, komt dat nog vooruit naar hedendaagse turbodiesel begrippen?
Mach1 zei:Wat grappig! Inmiddels hebben we de woonkamer, eetkamer, hal en slaapkamers klaar. Ook in de tuin al veel gedaan, wat flinke coniferen verwijderd etcetera. In september worden alle kozijnen op de eerste verdieping vervangen en volgend voorjaar gaan we de keuken en badkamer aanpakken. We gaan achter de garage nog een flinke schuur neerzetten, daar is ruimte genoeg voor.
Wybe zei:Mach1 zei:Wat grappig! Inmiddels hebben we de woonkamer, eetkamer, hal en slaapkamers klaar. Ook in de tuin al veel gedaan, wat flinke coniferen verwijderd etcetera. In september worden alle kozijnen op de eerste verdieping vervangen en volgend voorjaar gaan we de keuken en badkamer aanpakken. We gaan achter de garage nog een flinke schuur neerzetten, daar is ruimte genoeg voor.
Klinkt allemaal erg herkenbaar, hier is ook grondig gesnoeid in de tuin en zijn er ook plannen om de garage te vervangen voor een grote schuur. De huidige stalen garage zit nog vol kogelgaten uit de tweede wereldoorlog. Wij hebben ons nu gericht op de binnenkant, alle elektra, waterleiding en riolering vervangen, keuken, toilet en badkamer vervangen, wanden gestuct in een groot deel van het huis, beneden alles geschilderd en boven een slaapkamer de plafonds vervangen, geïsoleerd en geschilderd. Al een hoop gebeurd maar er blijft altijd genoeg over bij zo'n oud huis! Gelukkig hebben we de Funda-foto's nog om ons eraan te herinneren hoe het er ook al weer uit zag toen we het kochten... ;-)
Mach1 zei:Goed bezig! En herkenbaar![]()
6ED4F999-076C-4473-BFD7-5C957753713C by Ivo Jonker, on Flickr
C92120CC-46F3-4F6E-A442-210CF798E6AF by Ivo Jonker, on Flickr
BFC7A850-9F56-43DF-A3A9-F344B287D5F0 by Ivo Jonker, on Flickr
560DA09D-F0C5-4DE8-A45E-F0E0FEE4688E by Ivo Jonker, on Flickr
EB281ACD-8F0B-48AA-ABAE-253F171477F6 by Ivo Jonker, on FlickrPeter O zei:Wow 100K dat is veel Ivo!
Ik dacht vanmorgen aan je, ik reed om 7.15 achter een grijze Golf. Ik denk dat behalve Daniel niet veel mensen op dat tijdstip aan je denken![]()
De Fox bevalt prima, echt een fijne auto voor erbij zo. De Fox wordt dagelijks gebruikt, de Golf 1x per week ofzo, maar dat is al sinds we verhuisd zijn ruim 2,5 jaar geleden. Nog steeds een fijne auto.Peter O zei:Fijn dat alles weer is opgelost! Hoe bevalt de Fox?
Peter O zei:Dromen over een andere auto is leuk. Ik zelf doe dat nooit, behalve sinds een paar weken. Ik schaam me daar wel voor, ik wil pas wat kopen als de auto stuk is of wat ook. Dat heb ik vanuit huis meegekregen en daar sta ik ook achter. Maar als ik 's morgens op de A28 rij, dan denk ik wel "oeh die is leuk" of 'ja dat is een toffe auto".
(Dit vraagt Ayo)
Wat zou je Golf op kunnen volgen?
JFR zei:Mini Cooper S, een prima keuze.
Ik heb nog geen seconde spijt van mijn aankoop, de Mini rijdt heerlijk, en elke keer weer genieten als ik de motor start en dat dan een mooie donkere brom uit de uitlaten komt.![]()