FW Ta 183 Huckebein I
Wegverkenner
Letterlijk en figuurlijk een rijk bezit 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt dat je naar ons toe kwam. Leuk om je te spreken. Bedankt voor de complimenten!Leuk om de auto vandaag in het echt te zien, plaatje.
Wie is die boy achter de Rovee? Hij lijkt op iemand die wij kennen, maar ik hoorde dat hij ook een MX-5 modelletje heeft gekocht, met een camera heeft gezwaaid EN nog iets anders bij een kraampje heeft gekocht! Ik heb juice uit eerste hand ... op M-walhalla was hij in korte broek.. Is hij familie van de Fryske boy?Op hemelvaartsdag was het weer tijd voor oldtimerdag Hoornsterzwaag! Wat een gaaf evenement is dat toch! Was gezellig Peter!:
![]()

Je weet waar menIk denk dat het onze Friese vlag is inderdaad nou. Haha. Was een super leuke dag!
Bedankt voor de mooie foto! Op jouw camera komt de kleur veel beter uit.
Bedankt Peet!Mooi bezig Marc! Ze staan er (weer) mooi bij!
Thanks Peter!Leuk verslag Marc!
Wat een vervelende boy op krukken zeg!
Mooi event hè? Blijkt maar weer “Rovee rijders hebben altijd gelijk!
Wat was jouw hoogtepunt? Op het kamp na? Volgende keer app ik je meteen AS er een rover bij een kraampje is. Beloofd!
Ja echt vakwerk!Die matten zijn mooi zeg. En leuk die 800 al is idd de aanleiding niet prettig. Hij is iig in goede handen.
Zondag weer naar JCS?
Het is dat hij tegenwoordig een landbaan heeft anders was het Marc de ZeeroverIk mis alleen nog een bordje: ‘Het Rovershol!’![]()
Mooi werk aan de Zwarte! .Het hout is mooi geworden zeg!
Leuke foto's van Roverrsssssssss. Ik wil nu niet lullig doen, maar je mist wel een blauwe, dan ben je echt DE MAN! Nu bijna hoor. Ik denk dat Thomipedia het helemaal met me eens is. Blauwe zijn ook de beste, ook kwalitatief.