Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha! Knikkerbus koning. Thanks!De "knikkerbuskoning" doet zijn naam weer eer aan, hij ziet er weer keurig uit![]()
Het ja dat klopt! Geweldig mooie Alfa zeg!Heb ik jou net zien rijden hier in Assen? Ik reed in de Alfa 75.
Kan het zijn dat de 827 Vitesse tot, zeg, een jaar geleden ook nog wel eens in Amersfoort (De Hoef) te zien was?Het ja dat klopt! Geweldig mooie Alfa zeg!
De Rover zag er anders ook mooi en glimmend uitHet ja dat klopt! Geweldig mooie Alfa zeg!

De Rover zag er anders ook mooi en glimmend uit![]()
Dat was een sedan bij nader inzien. Met zo'n bagagerekje op de kofferklep. Auto van een liefhebber. En toch; volgens mij had die gelijkend kenteken als die van jou. Misschien moet ik toch aan mezelf gaan twijfelen..@ Hans: Ehm in Amersfoort zou ik zo snel niet weten eigenlijk..... Moet echt even denken maar mijn vrouw wist ook zo snel niet. Moet dan een andere zijn.![]()
Voor mij kan dat er maar een zijn; de SD1Welke Rover vinden jullie nu het mooist?
Oh ik weet welke dat is, die zag ik pas nog voorbij komen in een Rover groep. Zal eens zoeken of ik een foto kan vinden. Marc jij kent hem ook.Dat was een sedan bij nader inzien. Met zo'n bagagerekje op de kofferklep. Auto van een liefhebber. En toch; volgens mij had die gelijkend kenteken als die van jou. Misschien moet ik toch aan mezelf gaan twijfelen..
Dat was een sedan bij nader inzien. Met zo'n bagagerekje op de kofferklep. Auto van een liefhebber. En toch; volgens mij had die gelijkend kenteken als die van jou. Misschien moet ik toch aan mezelf gaan twijfelen..
Beide bovenstaande zijn het niet. Was echt een grijzige, lijkend op die van Marc qua kleur.
Rover 825 Sterling saloon 1987 (52-XTV-8) by MilanWH, on Flickr
Beide bovenstaande zijn het niet. Was echt een grijzige, lijkend op die van Marc qua kleur.
Exact die plek (bedrijventerrein De Hoef) maar net een andere Rover!! Geen US platen erop. En ook geen reflectorplaat. Goed gevonden Pjötr!! Thanks!Rover 825 Sterling saloon 1987 (52-XTV-8) by MilanWH, on Flickr
Deze is van dezelfde eigenaar, maar heeft ook geen rekje, ik meende ook dat deze meneer een 800 met rekje heeft, en ik heb hem ook ergens in een van de Rover groepen gezien, maar geen idee waar. Misschien weet Marc het zelf. Zo nee dan moeten we maar onder het genot van een glaasjeprik, ehm Taksi samen door de krochten van internet speuren.Dus ik geef het op, voordat Marc en Mark boos worden dat ik allemaal vreemde Rovers in zijn topic gooi.
linkje naar de oude (en verlopen) veiling:
Bron
Als MarK dat zegt, is dat zo @Thomas3006 , die is 8 koppen groter, EN heeft dus altijd gelijk!Mooi verslag en was een erg gezellig weekend!
Ik woon niet in Alkmaar trouwens, maar close enough![]()
Een heel gezellig weekend!Mooi verslag en was een erg gezellig weekend!
Ik woon niet in Alkmaar trouwens, maar close enough![]()
En zo is het PETER!Als MarK dat zegt, is dat zo @Thomas3006 , die is 8 koppen groter, EN heeft dus altijd gelijk!![]()
Oh ja die boy, ja die is ook leuk ja. Niet zo stoer als die bink, maar een goede tweede! G, oh ja die ken ik wel, heit (bedankt Erin, dit had de Fryske boy niet eens bedacht) voor intimi. Ik denk dat jij dat inmiddels ook wel mag zeggen hoor. Als vriend van de familie.En zo is het PETER!
Haha stoere bink naast mijn voiture! Dat kan ook iemand zijn met krukken. Daar heeft G een mooie foto van. Je kent hem vast wel.![]()