Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SVF zei:Jammer dat er zo weinig keuze is aan mooie kleuren zoals bv het blauw waarin je de 2 vaak ziet of het groen van de vorige 2. Soms verlang ik wel eens terug naar de kleurrijke jaren 70... Op de laatste foto's komt met name de rode hatchback bijzonder goed over en misschien is dit model wel net zo spraakmakend als de eerste 323F die begin jaren 90 zelfs even in de top 3 van de verkooplijsten stond als ik me niet vergis.
Performance is nothing to write home about, as you’d expect in a car that makes 120bhp and weighs the best part of 1350kg
Bird Nerd zei:'estimated' staat er. In carbase staan de specs gewoon, daar is ie 1249 kg
Het vermogen is bekend, wat wil je nog meer weten wat belangrijk is? Het brandstofverbruik komt pas als hij getest is volgens de WLTP.P Klieder zei:Ik ben heel benieuwd naar die Skyactive X. Dat er weinig specs bekend zijn doet mij vrezen voor het feit dat het allemaal behoorlijk tegenvalt. Maar goed, eerst maar eens zien.
zombies zei:Ik heb net bij de dealer hier al in de nieuwe 3 gezeten en het zicht schuin naar achteren is niet zo dramatisch als ze doen willen geloven, ja het kan beter. Ik had meer moeite met het feit dat je amper wat ziet door het achterraam. Voor de rest erg mooi van binnen en buiten, ziet er allemaal heel strak uit stoelen zitten goed(geen uren ingezeten).
Zowel in het rood als in het grijs ziet hij er mooi uit.
Moderator
Barri zei:By far de meest geslaagde auto die nu op de markt is!![]()
Moderator
Totaal, vind ik.Wouter82 zei:Barri zei:By far de meest geslaagde auto die nu op de markt is!![]()
In zijn klasse, of totaal?
Barri zei:Totaal, vind ik.Wouter82 zei:Barri zei:By far de meest geslaagde auto die nu op de markt is!![]()
In zijn klasse, of totaal?
Kristian zei:En nieuw voor Mazda, waar het merk voorheen nooit best scoorde als het ging om de remmen (bovengemiddeld lange remweg), staat de nieuwe 3 als eerste stil.
Niet alleen een schitterende auto dus, maar ook nog eens een hele goede auto! Echt jammer dat ie voor ons te klein is.
Ik heb geen commentaar op het feit dat het ding er zit, meer usb-poort is meer handig. Ik vind het gewoon raar plompverloren geplaatst, meestal zit zo'n poortje gegroepeerd in een clustertje met andere aansluitingen of knopjes. Dit is een beetje van "Oh, kak, er moest nog zo'n usb-dinges bij. Nouja, ik ram m hier wel even d'r in.".MHLL zei:@DeeTwee, Denk dat het USB verhaal vooral ideaal is om met een kort kabeltje je telefoon te verbinden voor het opladen of het gebruik van Apple carplay. Ja, je kan hem ook in je middenconsole doen. Maar dit is sneller.