Ik houd ervan veel dingen tegelijk te doen, heb de afwisseling nodig.
Kan moeilijk continue met één ding bezig zijn voor een lange tijd, sommige dingen houd ik langer vol dan het andere.
Als ik bezig ben bijvoorbeeld met mijn mozaïkpad in Portugal, dan kan ik dat twee a drie dagen doen en dan heb ik het gehad en moet ik iets anders doen.
Na wat dagen pauze gehad te hebben, heb ik er weer zin in ga ik weer verder.
Heb ook dingen die jarenlang onafgemaakt blijven liggen, zit denk ik in mijn sterrebeeld.
Het zit bij mij ook niet altijd mee, dat het anders loopt dan het plan was en dan is het wel balen.
Zoals de Xedos in Engeland die naar een klant van mij zou gaan.
Koop ik een auto, benader ik de klant en dan heeft hij verhuisplannen waardoor de auto nog niet naar hem kon gaan.
(dit was eind februari / begin maart)
Hij dacht dat hij in April ongeveer zou verhuizen, we zijn nu ruim 7 maanden verder en hij is nog steeds niet verhuisd.
Ik had tegen hem gezegd in het begin, laat mij nou de auto naar jou mogen transporteren en als je dan gaat verhuizen dan is transport naar je nieuwe adres zo geregeld.
Maar dat is niet gelukt, gelukkig wist de transporteur een opslagadres.
Aan de ene kant ben ik daar blij mee, aan de andere kant niet want ik zit nu al op circa 400,- euro wat ik moet betalen (600,- euro per jaar)....voor een buitenplaats, dus dat is minder leuk....dit was totaal niet nodig, zonde van het geld.
Vind het ook niet bepaald goedkoop, heb nu de twee Xedossen voor 500,- euro per jaar binnen (voor beide auto's), dus dat is een groot verschil.
Degene waar ik de twee Xedossen nu heb staan krijgt misschien nog meer plekken vrij, mocht dit zo zijn dan ga ik ervoor kiezen om de Xedos uit Engeland weg te krijgen, zodat dat ook opgelost is.
Wil wat rommeligheden oplossen, zodat ik dat uit mijn hoofd kan zetten.
De Xedos moet toch een keer naar NL komen.
Dus ja, veel gedoe....maar stiekem vind ik het ook weer leuk om mee bezig te zijn.