Mijn eigen ontworpen auto bouwen is al van jaren geleden, van 2006 zelfs dat ik hem begonnen ben te bouwen.
Het is ooit stil komen te staan, omdat de loods die ik via via mocht gebruiken van iemand verkocht werd.
Heb wat video's op Youtube ervan...
Dit zit altijd in mijn gedachten, kan niet wachten om dit project verder af te maken!
Verder heb ik nog iets bedacht (ook lang geleden inmiddels) voor een jongetje uit de familie voor zijn verjaardag (iets van hout gemaakt), dit idee is zo ontzettend leuk geworden, dat ik ook hiervan meerdere, nieuwe versies van zou willen maken.
(moet het nog verder af schilderen)
De inhoud zal je verrassen, komt later op de vlogs!
Buiten dit om heb ik nog één ding wat ik misschien al 15 jaar geleden bedacht heb maar het wil maar niet echt lukken om het daadwerkelijk op te pakken.
Stom, want dit kan naar mijn idee groot worden, omdat ik er heilig in geloof dat het werkt.
Een "kastje" wat oneindig stroom kan leveren, dit zou toegepast kunnen worden in alles, voor het voorzien van stroom voor een huis of zelfs een electrische auto, zodat die nooit meer opgeladen hoeft te worden en ook geen berg accu's meer nodig heeft wat een aanzienlijke gewichtsbesparing zal zijn.
Heb hier ooit een 3D geprint onderdeel voor laten maken...
Wat verder hier de bedoeling is houd ik uiteraard voor mijzelf, maar hoop dat ik dit toch een keer spoedig ga oppakken....alleen mijn focus ligt nu 100% op de Batmobiel.
Heb wel kort geleden een kleine versie ervan gemaakt van hout, zodat ik minder materiaal van iets nodig heb, zodat de kosten ook laag blijven, puur om hetgeen te maken waar ik in geloof en te bewijzen (voor mijzelf) dat het daadwerkelijk werkt.
Als dit zo is, dan kan ik met vertrouwen er meer geld in steken en het groter maken.
Het moet eigenlijk een bepaalde minimale grootte hebben om veel stroom uit te krijgen.