Je bent niet de enige.
Dat begrijp ik. Eerlijk gezegd had ik het iets hoger ingeschat.
Het is een serieus goed bedrag, het body + transport heeft mij circa 12.500,- euro gekost, de donorauto 2000,-, dus ik zou een behoorlijke winst erop maken.
Wel lekker om wat stappen te maken of je uitvinding in de markt te zetten? Daar ben ik zeer zekers naar benieuwd, en ik kan mijn mond goed houden….
Ik zie het zo, het is een mooi bedrag maar de garage gaat minimaal 90.000,- euro kosten.
Maar zelfs al had ik met het geboden bedrag de garage bijna kunnen realiseren, dan nog, eenmaal uitgegeven dan is de pot leeg.....en ik heb nog een huis te bouwen.
Dan heb ik ook niets opgebouwd om weer geld mee te gaan verdienen.
Als ik straks de Batmobiel af heb, dan kan ik de garage bouwen, een nieuw Batmobiel body (is wel een stuk duurder dan de eerste die ik gekocht had) + donorauto aanschaffen en een nieuwe Batmobiel gaan bouwen om eenmaal af weer geld mee te gaan verdienen.
Dit plaatje klopt voor mijn gevoel, daar heb ik veel meer aan.
Heb een ander idee en heb dat door gemaild, is kijken wat ze daarop zeggen.
.....mijn andere idee is, 20.000,- euro betalen, dan zijn ze een stuk goedkoper uit, dan regel ik een nieuw polyester body (de nieuwe die op de markt nu is gekomen), regel ik transport, gewoon alles...van Canada waar het vandaan moet komen tot aan hun voordeur en dat ze er dan een polyester mal van maken die ik krijg.
Ze hebben veel polyesterervaring, want ze maken zweefvliegtuigen namelijk.
Dan kan ik later zelf een nieuw body maken uit de mal.
Een mal wou ik toch al maken van de nieuwere.
Als dit lukt zou geweldig zijn.
Ik kan echt niets zeggen over mijn uitvinding, sorry!
Hoe verder ik kom, hoe positiever het voelt en ik er meer en meer in begin te geloven.
Ik ben nu bepaalde dingen aan het vastkitten, moet nog een stuk of 80 "onderdelen" en dan ben ik heel dichtbij het einde.
Ik kan max 4 "dingen" op een dag kitten anders komt het los, dus ben daar nog even zoet mee.
Ben wel aan het denken of er niet een manier is om het wat sneller te doen maar ben er nog niet op gekomen.