Het is maar goed dat je een schutting om je achtertuin hebt staan, anders stonden er de hele dag mensen te kijken.
Grappig dat je dat noemt, want een paar dagen geleden zat ik 's avonds op de bank met licht uit, stond er iemand door mijn keukenraam te kijken. (naar de Batmobiel uiteraard)
Daarna ging hij op straat staan voor mijn huis samen met een vrouw.
circa 30 seconden later stak hij opeens zijn hoofd boven de schutting uit aan de achterkant om te kijken, kort stak de vrouw ook haar hoofd boven de schutting uit.
Ik had zoiets van, "je kunt beter de volgende dag terug komen met licht, dan zie je meer".
Had degene ook echt de volgende dag terug verwacht maar aan het einde van de dag stak ineens een politieagent zijn hoofd boven de schutting uit.
Dus ik ben naar buiten gegaan waarop hij zei dat hij een melding had gehad van een leegstaand huis met een batmobiel in de achtertuin.
Hij kon het niet geloven, een batmobiel in een achtertuin?...in Nederland?...dus hij ging wel even polshoogte nemen.
Hij vroeg mij meteen van "mag ik even komen kijken?", dus heb hem binnen gelaten, dat vond hij wel leuk om te zien uiteraard.
Ik kende de agent al, had al eerder met hem gesproken over tuig wat achter op de parkeerplaats bij mij stond te handelen in drugs. (ja, woon in een hele leuke buurt vol met ellende, kan niet wachten totdat ik hier weg ben)
Na het gezien en een babbeltje gemaakt te hebben is hij weer weg gegaan.
Dezelfde nacht is er naar mijn idee geprobeerd mijn tuindeur te forceren, twee schroeven van het metalen plaatje van de deurklink staken een stuk eruit, net alsof iemand heel hard aan de deur heeft zitten te trekken, dus dat was minder fijn.
Heb de poort altijd op een kettinkje (tenzij ik even weg moet), dus dat heeft gelukkig geholpen.
Ben toch bang dat ze het uit mijn tuin stelen, heb het body nu in twee delen en is met een paar man eruit te tillen.
Hopelijk gaat het spoedig naar het lasbedrijf, als het weer terug komt dan zit de neuspunt als het goed is vast aan een scharnier aan het chassis, alleen nog even kijken of ik het achterste deel ook vast kan zetten.
Er moet een hele rand aan de onderkant gepolyestert worden, een deel ervan komt dan aan het chassis vast te zitten.
Echt balen dat ik nu geen polyesterwerk kan gaan doen.