Moppentopic ||deel 1||

Nadat de vraag "we weten niet of Osama nog in leven is" herhaaldelijk op het nieuws voorbij kwam, besloot Osama maar zelf een brief te schrijven naar Bush, met zijn eigen handschrift, om hem te laten weten dat hij nog mee deed op het wereldlijke toneel.

Bush opende de brief en het bleek maar één zin te bevatten met een gecodeerde boodschap:

370HSSV-0773H

Bush was overdonderd, dus hij emailde het naar Condi Rice. Condi en haar hulpjes hadden ook geen idee, dus stuurden ze het naar de FBI. Niemand bij de FBI kon het oplossen. De FBI stuurde het naar de NSA, en toen zij er ook niet uitkwamen, vroegen ze de Britse geheime dienst, MI-6, om hulp. Binnen enkele minuten belde MI-6 naar het Witte Huis met het antwoordt:
"Vertel de president dat hij het bericht ondersteboven houdt."

Er komt een blondje bij de suzuki garage en zegt dat onderdeel 710 van haar suzuki alto kapot is. De monteurs snappen er niks van, hebben nog nooit van dat onderdeel bij een alto, of een ander auto gehoord. Er wordt naar het hoofdkantoor gebeld maar ook daar weten ze van niks.

De hoofdmonteur gaat naar het blondje toe en zegt het spijt me mevrouw maar heeft u toevallig een tekening of foto van het onderdeel, misschien dat we het dan sneller vinden.
Ja zegt het blondje ik heb er thuis een foto van gemaakt:
https://www.manbottle.com/pictures/710.jpg

emo.gif

Er komt een blondje bij de suzuki garage en zegt dat onderdeel 710 van haar suzuki alto kapot is. De monteurs snappen er niks van, hebben nog nooit van dat onderdeel bij een alto, of een ander auto gehoord. Er wordt naar het hoofdkantoor gebeld maar ook daar weten ze van niks.

De hoofdmonteur gaat naar het blondje toe en zegt het spijt me mevrouw maar heeft u toevallig een tekening of foto van het onderdeel, misschien dat we het dan sneller vinden.
Ja zegt het blondje ik heb er thuis een foto van gemaakt:
[www.manbottle.com]

:LOL:

Hoe noemen ze in Turkije een voedvrouw?

Een turkentrekker!:)

uit eenzelfde categorie:

Het zit in de hoek van de kamer en het wordt steeds kleiner....

Een m.on.gool met een kaasschaaf. o_O

Het zal mijn humor wel niet wezen, maar ik kan er niet echt om lachen, ofzo..

BTW: (Moet ff nog meer zeiken:p) Volgende keer s.v.p ff editten, ipv nieuw bericht...;)

Dokter: "Meneer, Met de ziekte die uw heeft, zou ik modderbaden willen aanraden"
Patient: "Modderbaden? Zal ik daardoor genezen?"
Dokter: "Nee dat niet, maar dan kunt uw er vast aanwennen, voor als uw begraven bent."

Kansloos. Ik snap niet dat je zoiets als humor wilt zien.

Overigens moet het 'u' zijn i.p.v. 'uw' in de eerste zin.

En 'zoals' zal 'zoiets' zullen moeten veranderen in ;)
Nogal kansleaux inderdaad (net zoals deze uitspraak :))

Nou zeg, wat een humorloze 'moppen' op deze pagina! Die van de 710-dop van de vorige pagina - ik kende 'm al - blijft steengoed!

Kunnen deze heren zich mischien gedragen?Anders ben ik genoodzaakt om een Moderater in te schakelen, en desnoods Dhr.Renting.

:T

Er staat een vrouw naakt voor de spiegel, draait zich om en belijk zichzelf van voren en van opzij.
Ik vind mijn borsten te klein, wat zou ik daaraan kunnen doen, vraagt zij aan haar man ?

Dan moet je met een toiletpapiertje regelmatig tussen je borsten wrijven, zegt haar man, dan worden ze vanzelf groter.

De vrouw houdt dat een paar weken vol, maar naar verloop van tijd zegt ze tegen haar man, ik geloof er niets van, dat dat gaat werken !

Natuurlijk zegt haar man, dat werkt natuurlijk wel, kijk maar naar je kont, daar is het ook bij gelukt.

:p:p:p

BandenSmoker Schreef:
-------------------------------------------------------
> Whaha, die is vet.:)

Wat, d'r kont? Ken jij haar? :p

Ik had hem ook al in het Benzen topic geplaatst, zal hem hier ook nog even plaatsen:

Boven de rivier vliegt een vlieg. In het water zwemt een vis die denkt: als die vlieg nog iets lager komt, pak ik hem. Aan de oever staat een beer. Die denkt, als die vlieg nog iets lager komt, pakt die vis de vlieg en pak ik de vis. Verderop in een bosje staat een jager. Die denkt: als die vlieg nog iets lager komt, pakt die vis die vlieg, pakt de beer de vis en schiet ik die beer neer. Een paar meter verderop zit een muis in het gras. Die denkt: als die vlieg nog wat lager komt, pakt die vis de vlieg, de beer pakt de vis, de jager schiet de beer en ik eet de lunch van de jager op. Nog een paar meter verder op zit een poes. Die denkt: als die vis nog wat lager komt, pakt die vis de vlieg, pakt de beer de vis, schiet de jager de beer neer, pakt die muis de lunch van de jager en pak ik de muis. Enfin, na een tijdje gaat de vlieg wat lager vliegen, de vis pakt de vlieg, de beer pakt de vis, de jager schiet de beer neer, de muis begint aan de lunch van de jager te peuzelen, de poes neemt een sprong....., springt veel te ver en flikkert zo in het water.
De moraal van dit verhaal?

poes.jpg

Hoe langer het voorspel, hoe natter de poes.

In de categorie Debiteuren Crediteuren:

Ik stond daarnet bij de tramhalte, staat er een vrouw naast me. Een lelijke vrouw, echt zo'n lelijkert. Ze heeft een papagaai op dr schouder. Zeg ik tegen die vrouw: "wat is dat nou?". Zegt ze: "als je raad wat ik hier op m'n schouder heb, mag je met me naar bed." Dusseh ik denk effe na en ik zeg "een olifant". Zegt ze "naah, dat reken ik ook goed!"

Lol @ alle moppen op deze pagina :LOL:

>>>>>>
Wat is de beste lijm?

Sperma, een baby valt toch ook niet uit elkaar?

In de categorie komt een vrouw bij de dokter:

Vrouw: "Dokter, ik heb zo'n last van m'n flamoes na de sex, pijn, kriebeltjes, dat soort zaken."
Dokter: "Aha mevrouw, gaat u maar even liggen.. even kijken hoor. Zegt u eens, rookt u na de gemeenschap?"

Vrouw (na lang nadenken):

"Nee, dat is me nooit opgevallen"

Een Nederlander zit te genieten van zijn ontbijt, dat uit koffie,
croissants, boter en jam bestaat. Naast hem komt een Antilliaan zitten,
die kauwgum kauwt en ongevraagd een gesprek begint.
Antilliaan: "Dus jullie Nederlanders eten het hele broodje op?"

Nederlander: "Ja natuurlijk."

De Antilliaan, irritant belletjes met zijn kauwgum blazend: "Wij niet, in
de Antillen eten we alleen de binnenkant op. De korstjes sparen we op in
een container, recyclen we, bakken er opnieuw broodjes van en we verkopen die
weer aan Nederland."

Antilliaan: "Eten jullie die broodjes met jam?"

Nederlander: "Ja natuurlijk."

Antilliaan nog irritanter sliertjes kauwgum uit zijn mond trekkend:
"Wij niet! In de Antillen eten we alleen vers fruit, verzamelen alle
schillen, pitten en restanten in een container, recyclen dat en maken er
jam van. Dat verkopen we dan weer aan Nederland!"

Nederlander : "Hebben jullie seks in de Antillen?"

Antilliaan: "Ja natuurlijk."

Nederlander: "En wat doen jullie daarna met de condooms?"

Antilliaan: "Gooien we weg !"

Nederlander: "Wij niet. In Nederland verzamelen we ze in een container,
recyclen ze en smelten ze om tot kauwgum en sturen het dan naar de
Antillen."

Ik las dit bericht vanochtend in de krant:

Brussel - In België is een 2 persoonvliegtuigje neergestort bij een begraafplaats. Reddingswerkers hebben al 120 lijken geborgen.

President Bush en Rumsfeld zitten in een bar
Een man komt binnen en vraagt aan de barman:
'Is dat niet Bush en Rumsfeld die daar zitten?'
De barman zegt: 'Yep, dat zijn ze.'
Dus de man gaat naar hen en zegt: 'Waw, dit is een hele eer! Wat doen jullie hier?'
Bush zegt: 'We zijn de derde wereldoorlog aan het plannen.'
En de man zegt: 'Echt? Wat gaat er gebeuren?'
Bush zegt: 'Wel, we gaan 140 miljoen moslims doden en één blondje met dikke tetten.'
De man roept: 'Een blondje met dikke tetten?
Waarom een blondje met dikke tetten doden?'
Bush kijkt naar Rumsfeld en zegt: 'Zie je wel dat er zich niemand iets gaat aantrekken van die 140 miljoen moslims!

:):):)

Belgie: een rechtsbuiten schopt bij het nemen van een corner ipv de bal de cornervlag er uit,stom.
maar nog stommer is de midvoor die vervolgens probeerd 'm er in te koppen.

het is geel en je kunt het gooien

een kuikentje

---------------------------

het is geel en als je erop staat is het rood

een kuikentje

----------------------------

het is geel en als je op een knopje druk is het rood

een kuikentje in een keukenmixer

------------------------------

het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood

een trein

----------------------------

het is wit en als het valt is je koelkast kapot

je koelkast

---------------------------

zo dat is wel weer genoeg voor vandaag xD :)

Een Belg, een Nederlander en een Neger zijn verdwaald in de woestijn.
Ze hebben heel veel honger..
Nou, de Belg zegt: "ik zal mijn teen wel afhakken, dan hebben we tennminste iets te eten"
De volgende dag zegt de Nederlander twijfelend: "Ik zal mijn teen wel afhakken.. hebben we tenminste iets te eten"
De volgende dag zegt de Neger: "vandaag moet ik voor het eten zorgen zeker?" Hij trekt zijn broek af en zegt: "vanavond eten we pap!"
o_O

lolz @acbc:)

nog watdroge kost!:p xD
-------------------------------

het is groen en plakt...

kermit de sticker

---------------------------------

het is groen en heeft een roze polo aan...

kermit de flik ker

het is groen en zit op een hek...

groene verf!

Waarom moet een vrouw zich elke dag wassen tussen de benen?

Wel eens een warme tosti geprobeerd uit elkaar te halen?

Terug
Bovenaan