D E N N I S
Asfaltkampioen
Daarom vraag ik dus: Zou jij met mij mee kunnen gaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wings of freedom zei:Zoals enige tijd geleden al genoemd, was Banditdriver op zoek naar een manier om haar doos wat levendiger te houden tijdens motorrijden (geen flauwe grappen a.u.b.) en werd een aangepast zadel gezien als oplossing. Na wat zinvolle tips over en weer (waaronder gewaardeerde van dit forum) in combinatie met bereikbaarheid en beschikbaarheid zijn we hier (RayZ) terecht gekomen.
Afgelopen maandag is de Bandit daar met vriendinlief en al daar heen gegaan, ter plekke laten zien hoe de zithouding e.d. is en afgestemd welke materialen en vulling er gebruikt gaat worden. Ondertussen bericht dat het gereed is en waarschijnlijk dinsdag haal ik hem op.
Hè, WOF, niet wéér!Wings of freedom zei:Ray [..] is niet storend. Zelf heb ik [..] anders en stabieler [..] breder [..] ruwer materiaal, waardoor ze minder heen en weer schuift [..] een veel fijner gevoel
Een levendiger doos dusBenieuwd wat dit gaat worden als er meer gereden is en ze er aan gewend raakt.
Wings of freedom zei:Door omstandigheden kon Banditdriver zelf heur fiets ophalen en de Bandit staat weer onder de burka hier thuis. Het zadel ziet er mooi uit en in kleine bij de kleur van de motor passende letters staat nu klein RayZ. Had wat mij betreft niet gehoeven, maar is niet storend. Zelf heb ik er niet mee gereden, maar wel opgezeten. Zit heel anders en stabieler. Het zadel is nu breder aan de voorkant en bekleed met ruwer materiaal, waardoor ze minder heen en weer schuift. Verder is er materiaal toegevoegd voor meer comfort en het belangrijkste is dat de proefrit (Dordrecht > Culemborg) een veel fijner gevoel opleverde. Benieuwd wat dit gaat worden als er meer gereden is en ze er aan gewend raakt.
WOF![]()
Turbo12 zei:Hier wordt nog actief gereden.
singleframegrille zei:FOTO'S!, heb zijn website ook bekeken destijds, maar ben wel benieuwd wat hij ervan gemaakt heeft.
Een ZZr 600 is zeker een mogelijkheid, maar deze waarschijnlijk niet. Ik wil geen paarse motor.Freez zei:
Auto Erotomaan zei:Mag ik even mededelen dat AW weer een motor(-vleer-)muis rijker is?
Gistermiddag mijn motorrijbewijs gehaald (gelukkig niet nu, in die dikke laag sneeuw >_<!).
Nu op zoek naar zo'n beestje:
![]()
in dezelfde kleurstelling
Can't wait, can't wait!
[size=x-small](en ja, ik ken de verhalen over Ducati's/onderhoud/duur/stukgaan...)[/size]
@Manospeed, mooie motor. Heb tot vorige week ook nog gereden, maar met de pekel die er nu ligt heb ik er niet veel trek in, daar is het apparaat mij te kostbaar voor. Enneh, vier motoren, dan heb je flink gewisseld!
Corsa-20SEH zei:De Gixxer staat lekker in de garage... komt er in maart pas weer uit vrees ik..![]()
ZoAuto Erotomaan zei:Dat derde plaatje van onder is wel heel vrolijk-gay
De sneeuw is hier eindelijk zo goed als weg... kan ik eindelijk m'n eerste motortripje maken sinds mijn rijbewijs!
En na het zien van deze ultieme AE-lokkerij ben ik helemaal niet meer te houden...IKWILEENMOTOR >_<!
Niet alleen in de US of A hoor:D.E.N.N.I.S. zei:Waar ik me over verbaas is de manier waarop ze zijn gekleed. Overhemd met korte mouwen, pantalon en een helm zonder vizier. En dan niets hebben als je onderuit gaat...