Guest
Dan komt deze ook in beeld. suzuki-gsxf-750-katana-999-euro
Er is best wat leuks te koop voor weinig.
Er is best wat leuks te koop voor weinig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D.E.N.N.I.S. zei:Vanmiddag binnen gekegen:
Rayban zei:D.E.N.N.I.S. zei:Vanmiddag binnen gekegen:
Staat vast mooi op een GSX 750F ..
Feli, maar waar blijven de plaatjes DENNIS??
D.E.N.N.I.S. zei:Ik heb nog geen concrete afspraken gemaakt over de aflevering. Gezien het weer heb ik daar ook niet echt haast mee.
Ja, die had ik al eerder gevonden en doorgelezen.singleframegrille zei:Kost wat hè, zo'n GSX.
Heb je deze link gezien: https://www.gsxfclub.nl/gsxfinfo/gebruikt.htm
Ik blijf het een mooi model vinden. Veel plezier zaterdag.
Corsa-20SEH zei:de cruise versie van mijn gsx-r leuke motor man.!
Corsa-20SEH zei:zijkoffers ofzo..? of als je een tas achterop hebt liggen dat je deze met van de banden vast kan zetten, en aan die haken maak je de banden vast..?
Oke, bedankt, eigenlijk best wel logisch.Freez zei:Gewoon bagagehaken, voor een spanband of een spin o.i.d. Zodat je een bagagerol achterop kan knopen.
Freez
singleframegrille zei:Om een bordje aan te hangen:
![]()
![]()
rke heeft gelijk. Zorg alvast voor laarzen en handschoenen.QupiX zei:Hopelijk kan ik me over een paar maanden ook hier begeven met een reden, ik heb gister gehoord dat ik aankomende maandag mijn eerste rijles heb!Heb er echt zin in, en ben heel erg benieuwd. Of er ook meteen een motor komt weet ik niet, maar dat zie ik later wel. Iemand nog tips die ze van hun eerste rijlessen nog weten?
![]()
singleframegrille zei:Pimp my ride:
![]()
Ik denk dat je ze er op moet zienziet er vast geweldig uit als geheel.
bloemetjes op mijn kanon. Hoewel van die vlammen wordt ie vast sneller !
singleframegrille zei:@Freez, dat zou je toch niet zeggen, 16 jaar. Hij kan nog zeer goed meekomen qua model vind ik. En over het vermogen hoeven we ons ook geen zorgen te maken denk ik.
Het weer is inderdaad aanlokkelijk om te gaan rijden. Ik heb vorige week een kort ritje gemaakt. Na al die regen was het zout wel weg dacht ik. Afgelopen week met die koude nachten is er toch nog weer gestrooid. De mijne blijft dus even weer binnen.
Corsa-20SEH zei:Mijn Gixxer is nu 18 jaar en voelt ook nog super goed aan, en het vermogen is echt abnormaal eigenlijk.![]()