StalenSnuitje
Wegverkenner
Wanneer ga je de MIOB-shop openen? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
StalenSnuitje zei:Niet alleen in de US of A hoor:D.E.N.N.I.S. zei:Waar ik me over verbaas is de manier waarop ze zijn gekleed. Overhemd met korte mouwen, pantalon en een helm zonder vizier. En dan niets hebben als je onderuit gaat...
![]()
Rayban zei:Gaan er nog meer forummers naar de motorbeurs?
Gaan er nog meer forummers naar de motorbeurs?
D.E.N.N.I.S. zei:Mijn opsomming:
Jas: € 270
Broek € 170
laarzen € 110
Helm € 180
Handschoenen (Herfst) € 55
Handschoenen (zomer) € 80
Handschoenen (thermo) € 4,95
Handschoenen (zomer) $ 39,95 (€ 27 excl. shipping/ handling en invoerrechten, zijn onderweg)
En dat alles ligt hier nu te wachten op een motor.
D.E.N.N.I.S. zei:En dat alles ligt hier nu te wachten op een motor.
En dat geld ligt op de stapel bij de rest en zodra ik genoeg heb voor een goede motor, dan zal ik er een kopen.singleframegrille zei:D.E.N.N.I.S. zei:En dat alles ligt hier nu te wachten op een motor.
Opschieten, het is bijna voorjaar! Je had de scooter toch verkocht? hoe stat het eigenlijk met je verlanglijst.
Mijn laarzen waren redelijk prijzig , handschoenen en helmmutsje () van, jawel, de Lidl waren goedkoop. Die had ik ook voor ik een motor had.
Voor het andere spul heb ik bij Motozoom geshopt. Mooi zwart leren pak en een systeemhelm. Later nog van dat thermo-goed gekocht, voor de koude dagen. Ben wel benieuwd naar de motorbeurs. ik wil eigenlijk ook nog een wieldraaihulp.
D.E.N.N.I.S. zei:Het plan is ontstaan om omstreeks januari/ februari 2011 naar Las Vegas te gaan en daarvoor is ook flink wat geld nodig.
Hopelijk...Phaeton W12 zei:D.E.N.N.I.S. zei:Het plan is ontstaan om omstreeks januari/ februari 2011 naar Las Vegas te gaan en daarvoor is ook flink wat geld nodig.
Je gaat proberen het stapeltje geld te verviervoudigen?
Als ik je een tip mag geven: die grote hotels aan de strip zijn -mits je op tijd boekt- net zo duur als een motel in een buitenwijk. Het is maar wat je leuk vindt natuurlijk, maar voor de centen hoef je die megaspektakelhotels (Scrabble!) in ieder geval niet te mijden.D.E.N.N.I.S. zei:Echter er is vanavond iets veranderd waardoor het spaarpotje een tweede bestemming heeft gekregen. Het plan is ontstaan om omstreeks januari/ februari 2011 naar Las Vegas te gaan en daarvoor is ook flink wat geld nodig.
Het boeken zal door iemand anders gebeuren, daar heb ik verder geen invloed op. Het maakt mij voor de rest ook niet veel uit in welk hotel we slapen. De vorige keer dat die persoon naar Vegas is geweest heeft hij overnacht in Circus Circus.StalenSnuitje zei:Als ik je een tip mag geven: die grote hotels aan de strip zijn -mits je op tijd boekt- net zo duur als een motel in een buitenwijk. Het is maar wat je leuk vindt natuurlijk, maar voor de centen hoef je die megaspektakelhotels (Scrabble!) in ieder geval niet te mijden.D.E.N.N.I.S. zei:Echter er is vanavond iets veranderd waardoor het spaarpotje een tweede bestemming heeft gekregen. Het plan is ontstaan om omstreeks januari/ februari 2011 naar Las Vegas te gaan en daarvoor is ook flink wat geld nodig.
Daar staan een paar mooie motoren tussenRayban zei:Ik heb hier een linkje voor als je toch nog wil rijden Dennis.
sla je slag
Staat een diversion voor maar 500 euro.
Total: USD 39.99 (€ 27)
International Shipping and Handling: USD 48.71
All Applicable Duties and Taxes: [u]USD 40.55[/u]
Grand Total: USD 130.81 (€ 92)
Volgens mij zou mijn vriendin ook wel iets anders willen. Ze krijgt toch vaak wat tintelende handen op de Soes, die eigenlijk misschien wel een maatje te groot is voor haar. Ze wil qua uiterlijk eigenlijk gewoon een dik ding. Ik probeer af en toe wat te peilen, maar volgens mij zou een chopper-achtige motor best wat voor haar zijn. Beetje zuinig voor woon-werkverkeer, niet te extreem groot en zwaar, maar wel met de looks voor een ijdel vrouwtjeRayban zei:Zoek eigenlijk naar een leuke all-road. xta tralsalp oid
Rayban zei:Dat zijn best dure handschoenen geworden dennis.
Dergelijke bestellingen kan je daarom beter met meerdere personen tegelijk doen.
Ik zit al enkele weken de 2e hands markt in de gaten te houden.
Zoek eigenlijk naar een leuke all-road. xta tralsalp oid.
Zo nu en dan kom je wel leuke aanbiedingen tegen.
Overigens...leuke honda VFR en vers binnen op mp
Staat me tegen dat hij bij een handelaar staat anders had k er misschien wel interesse in.
Ach joh, het is maar geldrke zei:He Dennis,
Chopperhandschoenen?
Midlifecrisis?
Ze zijn wel mooi, maar ik heb nog nooit zoveel muntjes neergelegd voor een setje handschoenen.
Aardige vriendAuto Erotomaan zei:Lekker he Dennis, die bestellingen uit Amerika, betaal je uiteindeijk het driedubbele van wat het eigenlijk kost..
Maar jij hebt je bestelling tenminste al binnen, en snel ook...
Ik wacht al vanaf oktober op mijn Shoei XR-1000 helm, Alpinestars SP-3 handschoenen en een paar 'kinky boots' van Icon uit Amerika...
De bedrijven waar ik het besteld heb, leverden niet in Europa, waarop ik het naar een vriend/kennis in LA heb laten sturen.
Hij zou het naar me opsturen (heb hem 100 USD gestuurd), maar de vrind zit blijkbaar ook in een crisis, want hij heeft het geld voor iets anders gebruikt... ZUCHT..![]()
D.E.N.N.I.S. zei:[
Pracht motor, absoluut. Maar jammergenoeg 101 pk. Dus kan ik die volgens mijn assurantieadviseur het eerste jaar niet verzekeren.
Ook een leuke damesmotor is de BMW F650.StalenSnuitje zei:Volgens mij zou mijn vriendin ook wel iets anders willen. Ze krijgt toch vaak wat tintelende handen op de Soes, die eigenlijk misschien wel een maatje te groot is voor haar. Ze wil qua uiterlijk eigenlijk gewoon een dik ding. Ik probeer af en toe wat te peilen, maar volgens mij zou een chopper-achtige motor best wat voor haar zijn. Beetje zuinig voor woon-werkverkeer, niet te extreem groot en zwaar, maar wel met de looks voor een ijdel vrouwtjeRayban zei:Zoek eigenlijk naar een leuke all-road. xta tralsalp oid![]()
Die vindt ze ongetwijfeld lelijk.Rayban zei:Ook een leuke damesmotor is de BMW F650.
Dat is inderdaad sowieso wel een vereiste, iets waarop ze haar korte pootjes aan de grond kan houden is ook wel lekker. Off-roader zal't alleen daarom al niet worden.Als ze last van haar polsen krijgt zou ik haar een motor adviseren waar je redelijk rechtop op zit.
Die bmw F650, CB600, fazertje oid.
Een Cat voor 1400 is ook niet duurIs er iemand die ervaring heeft met online bieden?
Denk dat ik deze site goed in de gaten ga houden de komende tijd.
Hen je deze pagina gezien: https://www.bva-auctions.nl/auction/category/1656Rayban zei:Is er iemand die ervaring heeft met online bieden?
Denk dat ik deze site goed in de gaten ga houden de komende tijd.
Als ik goed gegoogled heb, dan zijn die taxes and duties in- en uitvoerbelastingen, BTW en dergelijke. Ik zou niet weten of je deze belastingen altijd moet betalen.MIOB zei:Ik zou uit principe al niets bestellen van OCCMaar wel interessant om te zien.... Vraagje: die taxes: Waar zijn die voor? Is dat gewonen 'BTW' die er in de states ook nog bij zou komen voor de klant? Is het een soort uitvoer belasting? Moet je die taxes altijd/overal voor betalen als je een willekeurig iets in de States bestelt?