opel omega
Net ingestapt
Oke dank je. Ik heb het alleen nooit zo op kopen via Ebay..... Toch maar eens proberen dan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
StalenSnuitje zei:Het beeld zie je op de filmpjes uit m'n post van 09:21u. Verder op Youtube met zoekterm "808 micro camera".
Kopen kun je ze hier, met de huidige koers dus €9,01. Dat is exclusief geheugenkaartje btw.
StalenSnuitje zei:Heb je paypal? Werkt prima hoor![]()
StalenSnuitje zei:
StalenSnuitje zei:Direct aan de Lelystraat, of daarachter aan de Beekmanstraat?
StalenSnuitje zei:Mooi wonen, zo vlakbij de binnenstad![]()
Is dat zo hard nodig dan? Heb nooit problemen om te parkeren in Kampen.StalenSnuitje zei:Wij hadden bijna Amsterdam II geheten: ze wil(l/d)en onder de gracht parkeergarages aanleggen![]()
StalenSnuitje zei:Ik ben er vandaag trouwens achter gekomen dat ik voor een sprintje tegen Geelhoed nog even flink moet oefenen op de staande start: 0-100 in 5,1s![]()
rke zei:
Zou best kunnen, maar ik zal dan ook niet beweren dat ik verstand van motoren heb.rke zei:
D.E.N.N.I.S. zei:Het leek mij een hele oude motor. ikzelf schatte de leeftijd op zo'n 40-50 jaar.
Ik heb een Nokia E52 met ingebouwde GPS. Combineer dat met het programmaatje Race Chrono en je kunt allerlei performancemetingen doen. Als hij GPS-verbinding heeft registreert hij stilstand en begint'ie te tellen zodra je beweegt. Als je de 100 (GPS-snelheid) bereikt stopt'ie met tellen. Of eigenlijk, dan registreert'ie de tijd, hij telt gewoon door voor eventuele overige metingen. Voorbeeldje (niet van mij):Freez zei:StalenSnuitje zei:Ik ben er vandaag trouwens achter gekomen dat ik voor een sprintje tegen Geelhoed nog even flink moet oefenen op de staande start: 0-100 in 5,1s![]()
Ik heb geen flauw idee hoe ik dit naar behoren zou moeten timen. Als ik bij een stoplicht met de ZX-9R vol ga sprinten heb ik m'n handen aardig vol, hoewel ik maar éénmaal hoef te schakelen. (Hoewel mogelijk redt ie 100 km/u in de eerste versnelling, de tweede loopt tot 150 km/u op de klok, en het is een z.g.n close-ratio bak, maar ik heb 'm in de eerste versnelling nooit tot het maximale toerental getrokken, da's mij te link!) Op papier moet 100 in zo'n 3 seconden lukken, maar dat moet je zelf ook kunnen.
Freez
Geelhoed zei:Vandaag een spatbordklever die het wel erg bont maakte. De motorrijder ging er spontaan rechts van inhalen.
Morgen eens kijken of het een beetje fatsoenlijk op beeld staat, meer dan twee meter zal er niet tussen gezeten hebben. Wat een gek!
Geelhoed zei:Doen motorrijders zelf ook, omdat ze over de auto heen kijken.
Ik probeer er op te letten, tenzij ze traag door bochten gaan voor me![]()
Pininfarina zei:Mijn oog is nu gevallen op bijv. een Yamaha Dragster 1100... lijkt me heerlijk, zo'n cruiser... + de vriendin kan een stuk lekkerder achterop.
Snapt zo'n figuur nou niet hoe gevaarlijk dat is?Geelhoed zei: