Wings of freedom zei:
want het rijdt zo soepel als een ervaren nymfomaan[/IMG]
Ontroerd....
Tuurlijk heeft ie onderhoud nodig. Ik zit mij overigens net te bedenken dat als ie blijft, WOF deze wat vaker moet pakken om zodoende voor beide motoren voldoende km te maken voor het onderhoud ( en anders wil ik er wel bij helpen, woon ietsjepietsje stroomopwaarts).
We hebben net het argument binnen dat onderhoud toch moet plaatsvinden, dus die kosten zijn voor WOFster (leest ze mee?), daarnaast wilde zij die motor, dus verzekering en belasting zijn ook haar 'pakkie an'. Resteert slechts de brandstof, die je overigens voor de trip met je eigen motor ook nodig had gehad. Afschrijving laat ik bewust buiten beschouwing onder het motto dat ie het grootste del al heeft gehad toen ie dat glazen paleis -waar met neonverlichting een uitvergroot typeplaatje op was aangebracht - verliet.
Daarbij ook nog eens in aanmerking nemend dat er een complete parkeervoorziening is ontworpen én gerealiseerd, zijn er mijns inziens nauwelijks nog valide danwel steekhoudende argumenten waarom deze kapitaalvernietiging koetkekoet moet worden doorgezet.
Overigens als je die accu koopt, beding je toch meteen dat ze hem ook voor je plaatsen? Vind € 140 wel een hoop geld (of koop je die compacte nederlandse accu die nooit meer kapot gaat (artikel laatst in motorblad).