Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

MWH zei:

MWH zei:@Bentley Arnage: Jij ziet hem vast nog wel eens, als M hem mee heeft naar WV, na mij afgezet te hebben. Misschien dat ze nu wel achteruit durft in te parkeren, deze heeft piepers. :T
MWH zei:@Ralph V; Bedankt!
@Brent; Het duurt iets langer dan ingeschat denk ik, of jouw 'straks' is anders dan de mijne?![]()
@MJP50; Mee eens! Maar eerst de techniek, die staat voor eind deze maand ingepland nu.
@Bentley Arnage; Ja, ze oefent al druk!En hij is dus ook groot, even lang als en hoger dan een Jetta en een Mégane sedan uit hetzelfde jaar... Alleen in de breedte levert hij in.

MWH zei:@Rutger: Vergelijk die middenconsole eens met die van de Rover. Dan is het wel lichtjaren vooruitgang.![]()
MWH zei:Ik weet niet zeker of het bij de Grande Punto 100% hetzelfde is. Deze instructie voor de GP die ik er voor de zekerheid even bij gezocht had noemt een zwarte buis die ik in elk geval niet tegen ben gekomen... En daar zit de blower met 3 schroefjes i.p.v. 4. Hoe dan ook, het kan niet lastig zijn.

406c zei:Dat stofje past wel bij de panda

Moderator
MWH zei:Het ambtenarenleven bevalt haar niet echt, de vooroordelen blijken te vaak te kloppen en als ambitieuze millennial die iets wil bereiken en zich nuttig wil voelen matcht dat niet.
@Wouter: In de civiele techniek (ze zit nu bij een waterschap) heb je inderdaad altijd met de overheid te maken, simpelweg omdat vrijwel alle projecten daar vandaan komen. Maar ze wil nu wel eens de andere kant van de tafel meemaken, adviezen uitschrijven of uitvoeren in plaats van alleen de opdrachten uitzetten. Dus nog iets verder er vanaf dan als gedetacheerde ertussen zitten.Wouter82 zei:MWH zei:Het ambtenarenleven bevalt haar niet echt, de vooroordelen blijken te vaak te kloppen en als ambitieuze millennial die iets wil bereiken en zich nuttig wil voelen matcht dat niet.
Herkenbaar. Ik weet niet in welk vakgebied ze zit, maar ik zit nu anderhalf jaar bij een detacheringsbureau en dat bevalt goed. Beetje het beste van twee werelden. Natuurlijk zit je in de praktijk middenin de ambtenarenwereld, maar ik kan er wat makkelijker afstand van houden en mij wat "onafhankelijker" opstellen.